@ cyn zo te zien heb je ze voor het uitkiezen. Ik zou vooral voor woonkamer oppervlak gaan en daarnaast voor faciliteiten, is er een winkelcentrum in de buurt, ben je snel op de doorgaande weg etc… lijkt me dat als je mag kiezen, dit soort dingen belangrijk zijn… een behangetje verwissel je redelijk snel als dat je niet aanstaat, maar je huis oppakken en in een andere wijk zetten is een ander verhaal
@ roanna hier was de sneeuw sinds zondagmiddag al redelijk weg… vreemd dat het bij jullie zo lang geduurd heeft
ik voel me nog steeds ellendig, maar ja, had afspraken voor dit weekend en dingen regelt… vraag me af of het verstandig is, maar kan toch niet terug dus we maken er maar het beste van…
Roanna : ziet alles weer groen in, gelukkig. Al is het maar voor 2 daagjes
Beps : eerst werken en dan weer lekker eten en naar de bios
Bloem : wel weg maar nog steeds niet in orde
Cyn : als app. 2 kleiner is in opp. en 1 kamer meer zal app. 1 wel veel ruimer zijn. en idd wat Bloem zegt : t.o.v. je werk, snelwegen, winkels. Anders rij je teveel benzine op en dat tikt ook aardig aan. Wel fijn dat je kunt vergelijken zo hoor !!
@Cynthia: Tja… dan is de keus niet zo moeilijk. Gewoon waar je het meest gemak van hebt en dan het minste kost. Veel plezier, alleen al met de voorpret. :cheer:
@Bloem: Nou, hier lag ook niet echt sneew meer, maar van die plakaten restsneeuw en ijs. Vooral dan op die doorgaande weggetjes, maar we zijn net terug van schappies doen ( lopend ) en alles is weg!! :cheer: Nee, de gemeente houd het verder hier ook goed bij en mijn grasveldje is weer GROEN.
@Raak: Mag het ook over een dag over 4 zijn? lol2 Vanaf dinsdag wordt weer het een en ander voorspeld. :mad:
@Beps: Werkse en veel plezier straks met z’n beiden. Ik denk aan je!!! Lekkere suhi’s.
Cyn : kijk, de voorpret is al begonnen en de keuze waarschijnlijk gemaakt
Dus…ben benieuwd wanneer deborrel is hahaha
Roanna : ja hoor, over 4 dagen mag van mijlol2lol2lol2
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Zo, ben ook weer klaar. Vanmorgen eerst koffievisite gehad en ik was nog in de doll, maar gelukkig zijn het goeie kennissen, dus bleef mooi in de doll. lol2 Nu net klaar met showeren en lunchen.
@Raak: 32 graden maar!!! Pfff… Jullie ook een hele fijne dag. :dag: Alweer een beetje bekomen/nuchter van het feesten van gisteravond?
@Beps: Laat ik nou denken dat je gisteravond al dat etentje had in Almere en dat dan vandaag je trouwdag is. Weer verkeerd gelezen zeker.
Nou meid, van harte gefeliciteerd met jullie 27 jarige huwelijksdag en op naar de volgende 27. :kus: Ook voor je rubsie! En… daar hoort natuurlijk een :
hahaha zit ik heel rustig een filmpje op youtube te kijken.
Zie ik ineens Beps met J&H langskomen hahaha. He beps wou je de pooldance niet doen??? hahahaha lol.
Zal even kijken als ik hem hier kan krijgen…
Wel goed opletten je bent kort in beeld hahaha lol