hahahahahaha dat meen je niet! X-mas!!
Leuk! ![]()
weinig tijd dus snel even reageren.
@cyn: kijkt voor een huisje! Spannend!!!
@beps: zoveel jaar getrouwd een zondag en nagels gedaan
@mierre: dikke knuffel
@linda geen post gehad
hier werkt alles op volle toeren qua postbezorging
Mijn hondje gaat het wonderbaarlijk goed, maar ik mag nog niet te vroeg juigen.
Hij vakt niet meer en hij loopt nu zelfs al in een drafje zeg maar. Hij blijft vrolijk is alles en eten dat hij als de besteā¦
Dus ik moet nog even blijven duimen.
Over anderhalve week mogen we het pas echt zeggen want dan is de prednison kuur klaar en dan moet hij het zelf doen om het zo maar te zeggenā¦
Spannend
Iedereen een fijn weekend alvast en succes om de kamers kerstproof te maken voor degene die dat nog niet gedaan heeft.
Cyn,ziet er zeker leuk uit zo van de buitenkant,ik zou zeker reageren als ik jouw was,mocht het dan van van binnen toch tegenvallen kan je altijd weigeren toch.En zo te lezen moet het financieel ook wel te doen zijn en 3 keer Kusa is dan misschien niet meer nodig kan M gewoon hierheen komenā¦
Beps,leuk die nagels,blijft dat wel zitten tot de kerst dan?
TRL: precies! En dan kunnen we ook plannen maken voor 3 maanden in NL samen⦠![]()
En ik denk ook dat ik als de mogelijkheid er is gewoon even ga kijken in dat huisje! ![]()
@TRL: Normaal blijven mn nagels 5-6 wkn zitten!!! Top hoor⦠dan is de prijs(30 euro elke keer) ook weer te doen zeg maarā¦
@Cyn: Ja gaaf he!!! Ik dacht: Gewoon doen KERST!!! Ben er echt blij mee(stom heā¦)
Zo eten, en dan naar t werk. Keeltje doet nog neit mee
Beps: haha ik vind het wel heel grappig! ![]()
@ beps leuk! de nagels al in kerstsfeer, nu het huis nog
@ cyn vaste lasten die ik heb:
huur, gas, water, electra, mobiel, overige verz incl reis, ziektekosten, internet, tv, wegenbelasting, uitvaartverz, gemeentebelasting (10 mnd), sportschool, zwemmen, school, examens
Ik reken voor boodschappen aan 150 euro, tanken licht er erg sterk aan, maar elke dag op en neer naar werk was 100 euro in de maand en tja⦠dan nog pinnen, verjaardagje, meetinkje, vakantietjeā¦
maar als je zegt dat je wel een spaarportje hebt: gewoon doen!
Ouders zijn erg positief!
Het gereageerd, sta eerste en als ik dat blijf⦠dan gaan we kijken ![]()
MOOI!!! GOED Wijffie!!!
Ik ben je eerste gast(niet hihi)
Oooh wil je niet langskomenā¦
Nou dan niet hoor ![]()
Ben het al half aan het inrichten haha⦠Maar goed⦠we moeten tot de 14e wachten⦠en dan krijg ik te horen of ik nummer 1 ben⦠En dat kan ik lekker elk moment van de dag zelf zien ![]()
@Cynthia: Fijn dat je ouders ook positief zijn. Nu ff afwachten dus⦠Spannund!! We duimen weer hoor en als het niet deze wordt, dan vast wel een ander huisje. Het begin is erā¦!
@Beps: Werkse. :dag:
Precies!! Mijn ouders hebben aangegeven dat ze uiteraard willen helpen met alles (behangen etc) dus komt goed!! ![]()
Hoop echt dat het lukt! Dit is volgens mij echt een leuk huisje! ![]()
OHHH maar het is al bijna de 14de⦠en al sta je dan nr 2, dan mag je toch kijken, en als de nr 1 niet wilā¦
Ik ga voor je duimen(en wil wel een bakkie hoor ;))
Ik ga ook hopen! enā¦Youāre invited!
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog ā¦
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Zojuist ook nog op een ander huisje gereageerd, in heerhugowaard⦠2 slaapkamers en is 10euro duurder qua huur. Maar daar krijg ik dan wel weer meer huurtoeslag op ![]()
http://svnkcms.wonenportaal.nl/uploads/_site_1/woningaanbod/afbeelding-3647-1.jpg.500x388.jpg
En dan een app. op de 2e verdieping ![]()
Die ziet er ook leuk uit,ga duimen voor jeā¦
Goedemorgen ladies.
Wat ben ik blij dat ik alles weer in het groen zie.:cheer: Maarja⦠het ziet er voor volgende week weer niet goed uit, dus ga ik er nu maar extra van genieten. Kijk, kou vind ik niet erg, lekker goed aankleden enzo, maar die vieze sneeuw. Tja⦠sommigen vinden het mooi, nou dus ikke nie. Hahahah.
@Cynthia: Wowwwā¦dat ziet er ook leuk uit en dan nog een extra slaapkamer. Ik denk, voor dat tientje meer, dat ik daar dan voor zou gaan. Altijd wel handig een kamer over hoor.
Nou, volgende week weet je meer, dus hou ons op de hoogte. Voor nu werkse. :dag:
Wij straks ff wat schapjes doen en verder zie we wel wat er op ons pad komt vandaag.
Iedereen een goed weekend. :dag:
Overigens is dat huisje in Heerhugowaard qua oppervlakte wat kleinerā¦
Maar ja HHWā¦![]()
Ziet er ook heel leuk uit dus!!!
Ik ondertussen weer op t werk. Gister de film en het restaurant besproken.
We gaan naar Almere. Daar zit ook zo een sushigek(en Rubbie lust het dus niet he!!! Hij vind alle hapjes ZOOO lekker hihi)
Nu dus⦠werken BAH