Cyn,ik betaal 136 euro aan me zorgverzekering dan hou jij nog 4 euro over voor de andere verzekeringingen zoals inboedel,schadeverz.
TRL:mijn zorgverzekering wordt uit mijn hoofd 110… en inboedel las op internet is tot 40.000euro rond de 9-10 euro per maand… En schade weet ik niet…
Cyn,misschien heb je hier wat aan http://www.nibud.nl/uitgaven/wonen/op-jezelf.html
Komen nog wel wat verzekeringen bij zoals Viva al zei de aansprakelijkheidsverzekering zijn wel geen grote bedragen maar toch heb je ze nodig.
Daar had ik inderdaad gekeken!
Ok… stel dat ik dan 400euro overhou… Daar kan ik toch makkelijk een maand boodschappen voor doen?
Weet ook niet zo goed wat ik daarvoor moet rekenen.
Daar kan je makkelijk boodschappen voor doen,en je kan zelfs nog wel wat overhouden als je op de aanbiedingen let en af en toe misschien een bij vrienden of je ouders gaat eten en met wat minder genoegen neemt
Weet je… ik ben niet anti aldi/lidl etc. Kip kopen in de aanbieding in invriezen… Dus moet wel goed komen!
Mmm vanavond toch thuis maar eens over hebben…
Vind dat huisje wel echt leuk! In Heiloo… dus 10 minuten vanaf mijn eigen huis…
Woonkamer van 4.5x3.7meter en een slaapkamer van 4.5x2.8 en dan nog een keuken van 3.2x2.3.
Met balkon! ![]()
Sta je lang genoeg ingeschreven dan,maak je een beetje kans? Foto?? Huisje of appartement ?
Ik nu naar de kapper…
Goedemorgen.
@Cynthia: Leuk… op zoek naar een eigen huisje. Je zegt, je hebt een leuk huisje gezien, maar sta je daar wel lang genoeg voor ingeschreven dan, want als je vrije vestiging hebt, kom je volgens mij niet in aanmerking voor de toeslagen. Ik kan het mis hebben, want alles veranderd steeds, maar dit was wel zo toen onze zoon een huurwonigng zocht een aantal jaren geleden.
Misschien als je weer aan een ander ander autootje toe bent, er een kopen waar je geen belasting voor hoeft te betalen. Scheelt toch ook jaarlijks een leuk bedrag. Ik help alleen maar ff mee denken hoor! Hhahaha.
Succes ermee hoor en mocht je vragen hebben… dan lees ik ze wel en zal ik ook proberen mee te denken.
Zo, meiden… ik inderdaad ook even aan de rituelen geweest en straks even naar de achterhoek.
Laterssss :dag:
Ik sta nu bijna 7 jaar ingeschreven en sta eerste van de 90 als ik reageer…
En er is alleen een foto van het app. complex… Misschien dat ik wel gewoon even vrijblijvend ga kijken ![]()
http://www.svnk.nl/uploads/_site_1/woningaanbod/afbeelding-3576-1.jpg.500x388.jpg
@Cynthia: Dan zou ik er eerst thuis goed over praten en indien het kan… moet je gewoon het doen. ![]()
Mijn ouders staan absoluut achter mijn beslissing als ik de deur uit zou gaan. Moeten het alleen financieel even naast elkaar leggen.
Had net wel via een site van TRL alles berekend, en daar kwam uit dat ik 350euro per maand zou overhouden. Daar zit dan al 200euro boodschappen in, en benzine enzo…
Dus volgens mij moet het echt wel kunnen!
@Cynthia: Dat ziet er echt leuk uit en als je dan ook nog bovenaan staat… hoefde ik denk ik niet zo lang te denken. lol2 Maarja… de centjes he!! Maar met € 400 over, moet het toch goed te doen zijn. Echt wel.
Lijkt trouwens heel veel op het appartementje die onze dochter ook heeft, maar dan een 4 kamerwoning.
Cyn… leuk!!! :cheer:
Roanna: heb net ook even op google streetview gekeken, en daar ziet het er zelfs nog iets leuker uit! ![]()
Goedemorgen
Ik sluit me vandaag even aan bij de prima update van Viva, anders lezen we steeds hetzelfde:)
Cyn : wat ik hier gelezen heb ziet er goed uit hoor, ik zou er voor gaan. Wel rekening houden dat de kosten de eerste 3 maanden ofzo wat hoger uitvallen omdat je altijd wel iets vergeet. Mocht je geld dan helemaal op zijn de laatste week idd gewoon keertje extra bij je ouders gaan eten. Succes met je beslissing !!!:kus:
Raak: dankje… heb een aardig buffertje ook opgebouwd hoor! ![]()
@Cyn: DOEN!!! ECHT!!! Dat brengt rust in ALLES :)!!!;)!!!
En je red het best, er zijn gezinnen die het met 1400 moeten doen in de maand… en dat redden ook. Ja idd, het zal alleen moeilijk worden om 3 keer naar Kusa te gaan…
Zo enthousiast over Cyn dat ik mezelf vergeet en jullie ;)!!!
Ik heb kerstnagels hahahahaha, compleet met boompjes, sterretjes, de kerstman enz…
ik zal zo even een foto maken ![]()
Maar het is wel grappig
Net nog even wat kleine dingen gehaald om zondag kerst te maken in mn huis(of morgenavond…) Zondag dan met Rubbie naar HP en dan naar de sushi…(rubbie vond het prima…)
Het voordeel is wel… dat ik ook alleen een ticket kan kopen he…
Dus dan evengoed 3x kan gaan ![]()
Gewoon doen meis!!!
En m’n nagels erbij