@miere: heel veel sterkte!
@Miere: Och meid toch. Ik las op dat andere forum, wat je askim zo ongeveer mankeerde en vind dat heel wat. Pfff… hopenlijk gaat dat inderdaad goed aflopen, maar moed houden he!!!
Ik stuur Crazy zo nu en dan ff een schouderklopje in de vorm van lieve dingetjes via FB en dat vind ze dacht ik ook wel fijn, dat we aan haar denken en meeleven.
Nou, doe jij zelf ook even rustig aan en geniet van je kleindochter.
@Linda: Vandaag dus geen post gehad? lol2 Dan vast van de week nog wel!!!
@roanna: nee vandaag geen post gehad, morgen staken ze ook nog dus vanaf zaterdag pas weer hahaha
@roanna: vind t echt saai om geen post te krijgen
@Linda: Tja… ik dacht ook dat ze staakten, maar dan zullen hier wel de postbezorgers lopen en geen postbodes meer. Ik heb in ieder geval de hele week nog post gehad.
Maargoed, ik ga hier afsluiten. Nog even FBen en dan noar bedde.
Weltrusten all. :dag: :slapen:
Lees net dat als deze staking geen resultaat geeft ze volgende week 4 dagen gaan staken.
@roanna: slaap lekker en tot morgen
Oh echt? Nou, dan kunnnen ze er beter helemaal mee stoppen, want velen gaan nu al naar de concu hoorde ik gister.
Ik begrijp natuurlijk wel hun motivatie, maar dan hadden ze denk ik, beter kunnen zeggen… mensen, frankeer je post niet en sturen maar. Dan tref je denk ik meer de directie dan door deze akties. Zo geven ze hun brood wel zelf weg, is mijn mening.
Oh ja… maar nu ga ik. :dag:
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen meiden, het is weer vrijdag, de dag van de rituelen,…dus maar even snel door de hut, en dan boodschapjes doen.
Gelukkig is het niet glad ofzo, dus we kunnen beter lopen dan van de week.
Bloem en Beps beterschap hoor, ziek zijn is niet leuk…
Beps rare gewaarwording dus met woef die eigenlijk niet wist waar ze aan toe was bij de fokkers.
Bloemmie nog aan het solliciteren?
Miere sterkte hoor.
Roanna jij lekker naar hc geweest. En ook nog mooie nageltjes mag wat kosten maar dan heb je ook wat.
Tlr. tv gemaakt, idd scheelt weer geld. Ligt er aan hoe oud hij was, tegenwoordig kost een nieuwe vaak minder dan een reparatie.
Raak, verbrand je billen niet hoor in bonaire…je hebt het goed uitgekiend hier is het bagger met het weer, dus als je kunt verlengen zou ik het gewoon doen.
Linda nog steeds kiespijn??
Mk. de drukte van sint al gehad, druk met school en tentamens, en nu de kerst weer in huis…
pffffff…tijd voor een vakantie nietwaar.
Cynnie. askim tranen voor de webcam…en jij bent opgedroogd…zal wennen zijn, en niet eens een planning om die kant weer op te gaan.
Zo nu ondertussen iedereen gehad toch???
Ik ga aan de poets…wel even snel, heb van de week de boel keurig bijgehouden dus ben eigenlijk zo klaar. Maar moet nu nog beginnen, en ik zit nog in mijn pon.
Viva,heb eigenlijk geen idee hoe oud die is,het is alwel een platte denk een jaartje of 5 is eerst van me ouders geweest,het maken was €125,- daar heb ik geen nieuwe voor,wat het altijd zo duur maakt zijn de arbeidskosten…Maar ja kan er weer tegenaan.
Roanna,jullie lekker geshopt in HC en de verleiding niet kunnen weerstaan.Heb je het al weer zelf geprobeert?
Miere,sterkte met alles.
Ik nu 2 reisorganisaties gemaild over de kinderkorting met beide geven geen kinderkorting als er maar 1 volwassene meegaat,de ene heeft 1 hotel in het pakket zitten die het wel doet (hebben speciale kamers daarvoor),maar wil juist niet naar die plek.Dus nog even verder zoeken en anders flink doorsparen.
Meiden.. Ik heb jullie hulp nodig..
Ben een beetje aan het kijken voor een eigen huisje, maar weet niet zo goed met welke kosten ik rekening moet houden..
Heb geen topsalaris en heb een huisje gezien met 1 woon- en 1 slaapkamer en deze was 325euro in de maand (incl servicekosten) Als ik daarbij dan alle losse elementen optel.. ruim genomen.. en de huurtoeslag en zorgtoeslag er vanaf trek.. dan hou ik circa 500euro over in de maand.. Voor mijn boodschappen en benzine.. Ik rook niet, drink niet en ga niet uit.
Heb het volgende een beetje berekend:
Huur 350
Gas 60
Licht 30
Water 10
Verz. 140
Auto 50
TV + internet 45
685 totaal..
Zorgtoeslag en huurtoeslag is 170 bij elkaar..
Zit ik op 515 ongeveer..
Dan zou ik rond de 500-600euro in de maand over hebben.
Wat ben ik vergeten? Help!?
Cyn,hou er rekening mee dat je het eerste jaar altijd hoger aangeslagen wordt voor gas,water en licht ze maken dan een ruime schatting en je betaald dus mee dan je zou moeten betalen dit wordt met de jaarafrekening wel weer verrekend.Ook huurtoeslag moet je je even goed over laten informeren,de regels hiervoor worden in 2011 ook aangescherpt.Hou dus alle kosten wat ruimer aan…En van 500 euro in de maand is met z’n 2en goed te leven hoor,als je niet te veel eisen stelt
TRL: de zorgtoeslag had ik al bekeken voor 2011… En daar val ik gewoon netjes binnen… Moet alleen uitkijken met spaargeld dat dat niet te hoog wordt… maar een eigen huis betekend ook een allemaal nieuwe spullen, dus dat komt wel goed.
Als ik voor gas/water/licht de helft erbij op tel? Kom ik dan in de buurt denk je?
Cyn,ik bedoel de huurtoeslag mits je daarvoor in aanmerking komt.Als je spaargeld te hoog is mag je namelijk eerst dat opknabbelen.
Vermogen in 2011
Heeft iemand in uw huishouden
spaargeld en beleggingen? En is het
voordeel uit sparen en beleggen hoger
dan de vrijstelling van box 3 voor de
inkomstenbelasting? Dan komt u niet in
aanmerking voor huurtoeslag. Kijk voor
meer informatie op www.toeslagen.nl.
En die Ikea heeft tegenwoordig ook hele goede spullen en niet al te duur,wel makkelijk kan je om de paar jaar nog eens veranderen
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
.
Ik betaal voor de Nuon €100,- en voor de Vitens (water) rond de €65,- van de Nuon krijg ik elk jaar wel een bedrag terug…
Is water per maand? Want dat is best wel veel!
Ik ben iemand die niet echt van de kachel houdt… krijg er zware hoofdpijn van, en verder werk ik fulltime, dus ben niet vaak thuis…
Cyn,ja dat betaal ik per maand,is ook meer geworden hoor sinds C er is,die gaat in bad en dan stroomt het water toch wat langer door… En je kan beter wat hoger dan krijg je met de jaarafrekening misschien nog wat terug dan dat je bij moet betalen.
Cyn vergeet niet dat je ook belasting moet betalen aan de gemeente voor je huis wzb…dat is ook zo rond de 200 euro per jaar.
Daarbij komt dat je ook inboedelverzekering, persoonlijke wa verzekering moet afsluiten.Zorgverzekering en wegenbelasting en telefoon die vind ik niet terug in je lijstje.
Dat is waar… Beter elke maand wat meer dan aan het einde bijbetalen.
Zorgverz zit in verz. en de wegenbelasting zit in mijn auto… benzine moet ik nog apart rekenen…
Telefoon hou ik mobiel… is prepaid… dus kan ik zo gek maken als ik zelf wil…
Viva,ja die zag ik ook niet staan,maar dacht dat ze dat algemeen onder auto en verz. had staan