Turkish Tea Time

Zo meiden… het zit er weer op. Morgen een vrije dag. Ben niet echt opgeknapt, maar… kan er wel weer tegen. Het was zo een dag zeg maar…:retard:!!!

Nu naar huis, Rubbie staat voor de deur te wachten om me op te halen.
Morgen dus naar de fokker, lekker kletsen en kroelen met de andere muppets…

Spreek jullie :slapen: lekker tot morgen

:austria:**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,kroel ze vandaag.

Cyn,is er nu vannacht weer een aardbeving geweest in Kusadasi?

TRL: geen idee?

Goedemorgen ladies. :dag:

De zieken weer een bietje opgeknapt?

Ik heb verder ook even niet veul te melden. Net ff het huus strak getrokken en nu aan de koffie en dan straks na de lunchc een poging wagen om met de trein naar Utrecht te komen. We kregen namelijk van het weekend, een gratis kaartje via de mail van de NS, maar die moest je wel van te voren op datum zetten en uitprinten en ik had het op vandaag gezet. We wilden even overdekt gaan shoppe op HC.

We gaan het zien hoever we komen, want er schijnen nu alweer vertragingen te zijn.

Iedereen een fijne dag verder. :dag: Laterssssssssss.

mogguh

dnee boel me bandaag nog slechter hatjoeee

Roanna,veel plezier in Utrecht.

Bloem,beterschap

Goedemorgen
Roanna : lekker aan het winkelen in Utrecht
Bloem : gaat echt niet goed zo te lezen : beterschap :kus:
Beps : nog niet echt beter maar nu lekker aan het kroelen

@roanna: nog steeds aan winkelen denk ik.
@bloem: voelt zich nog slechter…
@raak: nog steeds aan het genieten
@TRL: blij hoeft geen nieuwe TV
@linda: is klaar met kerstkaarten schrijven.
Ik vandaag gewoon post gehad, blijkt dat deze regio niet mee doet met de staking…

Wij ook gisteren en vandaag gewoon post!

Ik had gisteren ook post,vandaag weet ik niet want ben nog niet thuis geweest.

wij gisteren geen post gehad, vandaag weet k nog niet post volgens mij altijd laat hier

geen post gehad vandaag

Zo ik ook weer thuis…

@Jac: Sterkte hoe is het vandaag met de vent?? Wij als baasjes mogen alleen aan de hondjes denken, hoe hard dat ook voor ons is :kus:!!!

Vandaag voel ik me beter, maar niet gezond. Gister was mn dag dus…of juist mn dag niet. Mn stem nog steeds kwijt, wel gezocht niet gevonden

Vandaag met miraitje naar onze fokkervrienden teruggeweest. Wat een rare ervaring. De dame vond het iets van niet leuk, al die honden, grommen en grauwen. Doet ze hier wel met spelen maar niet zomaar…Ze is wel wat mopperiger de laatste dagen…
EN… gewoon wel naar de fokker om te kroelen, maar mij zooo in de gaten houden dat ik niet wegging… heel raar

Goedenavond ladies.

Hier gister en vandaag ook gewoon de post geweest. Incl. de rekeningen. :mad:

Nou, niet veul gebeurd hier he!!!

Beps nog steeds de stem kwait en heeft 'm nog niet kunnen vinden. Zo te lezen, weer een leuke doggiedag gehad.

Jac al wat meer te weten gekomen hoe en wat met jullie/jou doggie? In ieder geval sterkte ermee.

Raak ook nog even langs geweest vanaf de tropische stranden. :dag:

Hier regend het nu een beetje en laat maar lekker ff doorgaan. Kan die vieze witte troep effe weg smelten. Vandaag wel een lekker :zon02: gehad he!!

Wij weer terug van HC en was weer ff gezellig. Een wintertrui gescoord bij H en * en een of ander nagelsetje (onderhoud ) bij een zo’n stand midden op HC. Als je met dat blokje over je nagels gaat, gaan ze glimmen. Net of je ze gelakt hebt. Pfffffffff… ze halen je als het ware uit het publiek en ik ( de muts) trapte er weer in, maar zo te zien is het wel mooi spul, maar of het ook doen wat ze zeiden… ga ik zelf wel even uitproberen. Ze heeft 1 nagel voorgedaan en andere moest ik zelf doen en ja warempel… ze glanzen nu nog. Maar wel weer € 35 armer en ze wou me nog meer aansmeren, aanbiedingen zus en zo voor de kerst, maar ik zei dat ik al genoeg had besteed! lol2 Heb nu ook nog hele zachte handjes. Hahahaa, maar de rimpels zitten er nog wel in. Hahahaha.

Nou meiden… fijne avond nog. :dag:

Ik nog even met Rubbie naar het tuincentrum geweest. Rubbie wilde ineens(omdat ik aangaf dat ik het niets vind: Geen kerst in the house…) dingen kopen hihihi…(geloof dat het kwartje langzaam valt…stap voor stap…)
Dus een sliert voor ‘langs de carpoort en het huis’ en een ster voor het raam. Kerstig stukje voor op tafel. Morgenavond gaat hij op zoek op zolder naar de boom, en de spullen…

Jaja…zondag trouwdag(27 jr elkaars kop inslaan lol2) en dan maken we het ‘altijd’ kerst…traditie

:dag:

Hier vanavond lekker online geweest met vriendje-lief… EN met webcam! :wub: Tranen met tuiten aan zijn kant… maar mijn tranen zijn op geloof ik… Er komt echt niks meer… :wink:

Nu zo gtst kijken en dan ga ik lekker slapen… ben nog steeds niet echt lekker…

:dag: :kus:

@Beps: Oh, toch wel leuk hoor al die versieringen. Tja… heb zelf verder niets aan de buitenkant, maar vind het bij de anderen altijd wel leuk staan. We hebben nu 2 miniboomjes met lichtjes erin aan staan hier en die flikkerlamp voor het keukenraam en thats it voor dit jaar.

27 jaar alweer!!! Waar blijft de tijd. lol2

Oh ja… wij hebben hier ook nog een hele grote inklapte boom op zolder liggen ( ooit van CB gekregen ) met alles er op en aan, maar niemand heeft er belangstelling voor, dus brengt kokkie eerdaags alles ff naar de kringloop.

@Cynthia. Wowwwwwwwwwww… :wub: :kus:

@Roanna: Dat had ik ook altijd: Ohhh zo leuk bij die anderen…dus… GEKOCHT haha…

@Cyn: :kus: voor jullie allebei…

en nu,… naar bed. Morgen naar de nagelmuts, morgenavond werken, en als ik dan toch in Almere ben…SHOPPEN voor de KERST hahahahaa

Hallo lieve schatten,
Sorry dat ik even niet zo actief ben hier, maar m’n hoofd staat er echt niet naar, te veel zorgen.
Ik heb net wel even bij gelezen, dus…
Sterkte en beterschap voor alle zieken, zieke hondjes, verdrietige askims, verliefde (??) schaatsfans, mensen die niet van de winter houden, moeders met kindjes die van slag zijn door de goede sint…en wat nog meer??
**
S. in R.: als het goed is ga ik ook, mijn zoon en schoondochter hebben kaarten besteld, ook in de voor-voorverkoop, maar ik heb er eigenlijk niks meer over gehoord, eens even navragen…
Ook 5 dec. gevierd met mijn kinderen en kleindochter, askim was er niet bij, te ziek, helaas. Het gaat nu weer wat beter met hem, maar hoe het af gaat lopen?? Ik probeer maar positief te blijven, dat doet hij ook. Maar het Sint feest was leuk, en ze was helemaal niet bang voor de pieten!! Grote meid.
Crazy’s vader gaat elke dag een beetje achteruit, ook aan die kant veel zorgen. Dit is volgens mij de rotste winter die ik ooit heb meegemaakt:mad:
XX allemaal…