Turkish Tea Time

Wendy: de 15de :smiley:

@cyn,
Waar zit jij…? denk dat er nog wel concert dagen bij zullen komen, groot animo…

Wendy,Cyn en Linda,iets om naar uit te kijken. Als de voorverkoop vandaag pas begint hoe komen jullie dan aan de kaarten

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

???

Wendy: ik heb nog geen plaatsen toegewezen gekregen… Moet de kaarten nog binnen krijgen… Heb gisteravond pas besteld…

TRL; er was dus al een pre-sale… Wist ik ook niet :wink:

Goedemorgen ladies.

Ik aan mijn 2 bakkie en ff ww-en he!!

Nou meiden…leuk hoor zo met z’n allen naar de rosse buurt van Arnhem. Nee, zonder gein, leuk hoor. Vind het ook echt wel wat voor jullie. Hopenlijk komen jullie allemaal aan goeie plaatsen.

@Jac: Tja… daar kan ik natuurlijk niet tegenop. lol2 Ik ben volgens de directie daar toch ook al een special guest, ( kreeg de laatste keer een fles wijn en een schaaltje fruit op de kamer gebracht door 2 van die leuke Arie’s, omdat we special guest waren???), maar zoveel korting nog niet. Hoe dan ook, ik gun het je van harte hoor. Je werkt er hard genoeg voor, dus heb je deze vakantie’s best verdiend en ga alvast genieten van de voorpret.

Nou, iedereen een fijne dag verder en vast wel tot ergens weer. :dag:

Ik was trouwens ook naar N&S in Ahoy vorig jaar… Echt helemaal top!! :thumbsup:

Ik ook wakker nog niet opgeknapt. Even rust nog en weer naar t werk.

Een downdag dus ga op meelees stand

hier hetzelfde, gets voel ik me ellendig, strax dekentje op de bank + thee… brbrbr

verder heb ik hem gevonden… natuurlijk op hyves en kan er nog nix mee, want ik ben geen hyver meer… hahaha tis echt te zot voor woorden…

Zozo, veel dames alvast een goed vooruitzicht en kaartjes kunnen bemachtigen voor SIR, leuk hoor!!
Roanna : nog steeds geen supervip in ADR??:mad:
Beps : ziekjes en op de meeleesstand
Bloem : iemand gevonden op hyves, zal nu wel makkelijker zijn he na al die afzeggingen
Trl : C weer wat rustiger geworden nu De sint het land uit is?

Raak,ja C gelukkig weer wat rustiger,slaapt in elk geval weer door s’nachts.

Ik net gevraagd aan Snwb of ze ook kinderkorting geven als je met 1 volwassene en 1 kind reist,helaas wordt er dan geen kinderkorting gegeven,maar wordt het kind dus als volwassene gerekent

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

TRL: er zijn hotels die speciale 1ouderkamers (single parent room) hebben he… Waar wil je heen?

Cyn,Kusadasi natuurlijk

@TRL: ik heb net ook even voor je zitten zoeken, maar men… dat valt tegen qua prijzen zeg. Zodra je 1 persoon met 1 kind van 2 jaar toevoegd, betaal je bijna de volle mep voor 2 pers. En ik heb ze volgens mij allemaal zo’n beetje gehad, die ik ken dan he!! D-rei** heeft dan wel speciale 1 ouder vakantie, maar daar wil jij niet zitten en dan die prijzen, word je ook niet vrolijk van.

Kun je niet gewoon alles weer los boeken zoals je wel vaker deed, of is dat dan ook duur?

Oh, ik zit op die kleine klepdoos nu en dat doe ik niet zo vaak, dus wel weer ff wennen hoor.

@Raak: :dag:

nee, nog net geen vip, alleen special guest, maar dat is toch ook al heel wat!! lol2lol2

@Beps & Bloem…beterschap. :kus:

@beps en bloem: beterschap
@roanna: iedereen is special guest in ADR!! maar ik net ietjes meer hahahahahaa grapje

maar goed nu even serieus. Ben net terug van de dierenarts. Kolin mijn hond die 13 jaar is viel steeds. Heel zielig. Dus stoute schoenen aangetrokken naar de dierenarts gegaan met als idee dit is het. Kolin heeft een hersenbloeding gehad waardoor hij steeds valt, maar de dierenarts zei gelukkig dat zijn hart nog krachtig klopt. Nu heeft hij prednison gekregen en na 2 weken opknappen zo niet dan ja is het zover…
Ik moet steeds janken, maar moet wel realistisch zijn. Hij hoeft niet te lijden! Het moet wel leefbaar zijn.
Spannend hoor…

Jac: sterkte! :kus:

Roanna: dankjewel voor je lieve kaartje! :smiley:

Jac,sterkte.

Beps en Bloem,beterschap

Roanna,leif voor het meezoeken en idd misschien dan toch maar weer een los ticket en hotel of appartement,maar wilde eigenlijk een hotel of appartement waar wat meer is voor C,en die vindt je los niet zo makkelijk en dan moet ook nog vervoer geregeld worden.

Me tv is gemaakt,dus hoef nog even geen nieuwe

,scheelt weer een paar honderd euri’s

@jac: sterkte!

Ik ben nu klaar met kerstkaarten schrijven, ook jullie krijgen er een, zodra de postbodes weer werken zal ik de naar de brievenbus brengen