Turkish Tea Time

@Jac: Oh spannund. Weer ADR? :cheer:

@roanna: hahahah JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb een hele mooie aanbieding gehad!! En daar kan ik eigenlijk niet omheen:)
Verrassend he hahaha. En weer in september natuurlijk. Morgen accoord krijgen en dan mailen naar S

@cyn: ik ga duimen maar moet nu toch lukken met de overnachting erbij?

@Jac: Als het dezelfde aanbieding is, die ik ook heb gehad… heb je een boffie. Dan moet je er wel gebruik van maken. lol2

Tja…ik had ook wel gewilt, maar ik heb al geboekt voor iets anders wat ook leuk is en toch ook nog ietsje voordeliger, maar wie weet he!!!. Het jaar moet nog beginnen. Ik hou de aanbiedingen van S. in de gaten hoor!!! :vak02:

Bloem,huis al helemaal in kerstsfeer.

Roanna,wie weet hoevaak je volgend jaar nog gaat.

Cyn,leuk welk hotel ?

Viva,denk je ook aan jezelf…

ja hoor meiden, denk welaan mezelf, moet nog 4 dagen werken dit jaar en dan heerlijk vrij…

@roanna: ik denk het haast niet dat je dezelfde aanbieding gekregen heb want ik kreeg een aanbieding echter na wat gepraat met de GM van het hotel, kreeg ik nog eens 300 euro korting! Special guest!! hahaha :):):):):slight_smile:

Zo dat is nog al wat 300 euro

Niet vergeten dat Jac een single kamer boekt…daar kan je veel bij regelen…

ZOOO druk hier

Ehm… het rijnhotel… :slight_smile:

En zojuist ook al kaarten besteld!! Zit al bijna vol gewoon… Had alleen nog de goedkoopste zitplaatsen… :frowning:

De 1ste kaarten waren via de Twitter van N&S al te koop he… dus dat ging snel!!!
Gaaf hoor…

hey meiden de laatste weken echt te druk geweest om hier actief mee te kletsen, veel werken, veel tandartsenbezoeken (heb er nog een aantal tegoed), druk met schrijven van de kerstkaarten, verjaardagen en feestjes vooral in enschede, ben jullie zeker niet vergeten hoor,

zal eens een poging gaan doen om bij te lezen

@cyn: ik ga ook naar S. in Rosso, wij hebben zitplaatsen tweede rang

:austria:**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Ik ook! :smiley:

Ach het maakt mij niet uit waar ik zit… We gaan! :cheer:

@cyn: wij hebben zitplaatsen omdat we met vrienden gaan, hij heeft twee jaar geleden een ernsti ongeluk gehad en kan daardoor niet meer de hele avond staan maakt mij normaal gesproken ook niets uit hoor

En ik wil niet de hele avond staan tussen zo’n enorm publiek… Krijg dan last van duizeligheid en overgeven… Dus laat mij ook maar lekker zitten… :wink:

Heb 2x op Bangkok airport gehad dat ik bijna van mijn stokkie ging… En dat is geen pretje… :wink:

Cyn,Rijnhotel lekker dichtbij het centrum…Hmmm 2de rang ben benieuwd wat ze daar onder verstaan,aangezien het Gelredome niet 2 ringen heeft

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,dus erg hopg zullen jullie niet zitten,positief toch

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

@ cyn,
Ik heb ook al kaartjes voor symp. in rosso… welke dag ga jij…?
Heb veldkaarten voor 15 oktober, vandaag de officiele verkoop en gisteravond al bijna geen kaarten meer…