Turkish Tea Time

Beps : snap wat je bedoelt…sterkte weer alleen met je pet enne beterschap, niet ziek worden hoor
Roanna : vandaag niet gefeest en/of gebeest, rustig en relaxed aan het strand, daarna naar huis, wijntje open, pizza’s besteld en nu met het appeltje op bed
jij al heel lang geen vlinders meer gevoeld ??? ach arme…
Cyn : sterkte je 2e nachtje alleen, hoop dat alles goed komt meis:kus: en idd een heelleuke foto !!
Bloem : wat lees ik nou toch, vlinders van een naamloze, nou ja beter dat dan van een tandloze helol2lol2lol2lol2
Trl : jij bent nog jong, jouw beurt komt nog wel hoor, zeker weten !!!
Jac : toch gelukt en daagje minder werken, en nog wel op je verjaardag, goed zo

:austria:**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Raak,lekker aan het strand gelegen in de zon,daar kunnen wij hier momenteel alleen maar van dromen…Geniet er dus maar dubbel van.

Beps,beterschap,hoop dat het vandaag beter gaat.

Roanna,er zullen zo af en toe toch nog wel kleine vlindertjes fladderen bij jouw,ook al ben je al zo lang samen…

C vannacht gelukkig weer doorgeslapen,om 6 uur wel wakker en maar roepen mama,papa

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

,zal die wel van andere kinderen horen

Zo meiden ik weer naar kantoor geglibberd, het is werkelijk geen lopen hierzo.
Ik schaam me diep lang hier niet gereageerd, maar druk druk druk.
Beps niet ziek worden beterschap hoor meis.
Raak ligt heerlijk op het strand…onwerkelijk voor ons
Bloemmie heeft :last: van vlinders, ach een heerlijk gevoel toch…jammer dat je geen naam hebt.
Roanna bij jou de vlinders gevlogen hahahaha…maar toch is hij wel lief nietwaar.
Tlr. jou tijd komt ook wel weer, je moet je er alleen voor open stellen.
Cynnie in een dip, wat logisch is, en gekwetst tot op het bot…knuffel voor jou hoor.
Nou bij mij staat de boom al (ahum zaterdag al), en zondag een boze sint aan de deur, die uit nijd, een hele zooi pepernoten en hartjes naar binnen gooide hahahaha. leuke actie.
Voor de rest zijn we in de wolken met het bericht van onze kleindochter, en druk aan het shoppen voor de kerst…
Ik hoop dat het voor mij wat rustiger wordt, zodat ik weer gezellie kan meekletsen…heb jullie gemist…

Ik ook wakker, wat een nacht…elk uur de klok gezien(door hoesten) en nu rest me een paar giga wallen en hoofdpijn… De meiden zijn ZOOOO druk… ik geloof dat ik maar weer mn bed in duik…oh nee daar ligt Rubbie(die weer veilig thuis is uut t suien) ik ga deze dag uitvegen…

@Viva: Erg he die drukte, en je huis lekker kerst maken(wij slaan 1 jaar over) …

Goedemorgen piepels.

@Beps: Och, toch nog niet helemaal fit. Vreselijk is dat he zo een nacht wakker liggen. Vandaag misschien ff de schade inhalen of moet er nog gewerkt worden?

@Viva:Zekers is hij wel lief, maar die vlinders… zijn zo nu en dan bijen hoor. :lol: Je weet toch wat ik je verteld heb aan het zwembad in GU. Ik ben veels te vroeg begonnen en tja dan… spuuwd het nu geen vuur meer! Hahahahah, maar lief is hij zeker nog hoor!!! Jij sterkte en succes met het druk wezen. (breien, haken, naaien enz?) Wel leuk hoor!!!

@TRL: Nou, lees mijn schrijven aan Viva. lol2 Maargoed, alles op z’n tijd toch!!!

Oh, het sneeuwd hier weer. :mad: :mad: Grrrrrrrrrrrrrr…

@Raak: Ik pak het eerste beste >>> en kom naar jou toe. lol2

mogguh ladies

zo moe, dus nog maar eventjes uitgeslapen. van de studie komt weinig meer terecht dezer dagen dus moet vandaag toch echt wel weer eens beginnen…

@ beps rustig aandoen dan!! ff die meiden een uurtje naar het bos en dan rust! dikke kus
@ roanna kan ik me voorstellen hoor… vlinders vind ik maar irritant, dat strookt niet met mn darmen, ik word er echt letterlijk ziet van- dus probeer het nu maar een beetje te vergeten
@ viev helemaal in de wolken met kleindochter, groot gelijk! zal wat worden als ze er strax echt is. oma viva!

hier ook geen kerst… tenminste… ik mis een stopcontact en de andere twee liggen niet echt gunstig voor alle lichtjes, weet dus echt niet hoe ik het dit jaar moet gaan doen… gaan we nog wel ff een ander keertje bekijken denk ik zo…

Mogge all,
Viva : zo druk meisje, je moet wel genieten van deze tijd ook he, wij hebben jou namelijk ook gemist hoor
Bloem : geen stopcontacten over om de kerstverlichting te laten branden
Beps : weer terug naar bed gegaan
Trl : toch redelijk door kunnen slapen en ik denk idd dat hij de andere kinderen nu gaat napraten
Roanna : zit weer in de sneeuw, ach jeetje
Cyn : bedankt he lieverd :kus:

Dames let op: Cyn haar kerstgroet is met een sticky bovenaan!!!

@Beps: Sticky? Ikke blond, ( nouja )…wat mag dat betekenen?

@Raak: Het was gelukkig maar een heel klein buitje vanmorgen en het is alweer weg, maar ik schrok wel weer even.! lol2

Wij hebben net even de schapjes gedaan en met een muts ( ik weet het, ik ben ook een muts) op is het goed te doen momenteel.

Latersssss :dag:

Roanna,sticky zo’n lange sigaret met gras erin ook wel joint genoemt

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

lol2

Ja, die ken ik. Heb ik zo nu en dan best weleens zin in? lol2 Lijkt me best weleens lekker!!! Hihihi.

Nou wat houdt je tegen …

zo… twee stekkerdozen gekocht en heb kerstsfeer in huis hoor… niet te zuinig :slight_smile:

spreekt voor zich dat ik weer nix aan mn studie heb gedaan… oh-oh

Zeg maar een punaise die zorgt dat een topic bovenaan de site blijft een poosje…

DUs… geen joint haha… had ik misschien wel minder hoofdpijn gehad…

@beps: kalm aan doen!
@bloem: vlinders alleen geen naam
@roanna: en heb je het andere deel van de kaarten ook al geschreven of heb je rust?
@Linda: al een poosje niet gezien
dag 8 is voorbij…
Morgen vakantieplanning overleg! En dan kan er geboekt worden:)

Jij ook al hoofdpijn?

sticky’s, punaise, stekkerdozen…alles om maar in de sferen te komen…Cynnie thanx maar weer…zo mooi

Zojuist een nachtje arnhem geboekt… En hopelijk morgen kaarten scoren voor Sym. in Rosso :smiley:

Oh leuk zeg!! Waar?