Turkish Tea Time

Roanna: het was echt megadruk vanmiddag! :smiley: Dus heerlijk zulke afleiding! :slight_smile:

Heb nog geen plannen, ik weet namelijk nog niet hoe het hier gaat lopen met de vakantieperiodes enzo… Dus voorlopig alleen nog maar aftellen tot Kenia… :slight_smile: Ook leuk!

Ik ben vrij, maar heb het gevoel dat ik giga ziek aan het wordne ben…

@Cyn: Gewoon dag voor dag…:kus:

En toen…leeg…
Geen kaarten dit jaar denk ik, ik ga gewoon iedereen mailen :wink:

Ik ook geen kaarten… en geen sintwens dit jaar… Sorry… Even te druk geweest :slight_smile: :wub:

Ach ja… dat is je ā€˜vergeven’ doe maar een kerstwens… ben je weer even bezig ook :wink:

Haha waar denk je dat ik mee bezig ben :wink:

Kun jij op mijn scherm kijken ofzo?

Ben alleen nog een beetje inspiratieloos… :frowning:

Tsssssssssssssssss…ja hoor. Nou, mijn kaarten aan jullie zijn al de deur uit hoor en ik verwacht minimaal een kaart, al is het dan via de mail terug. En zonder virus graag. lol2 lol2

Ik heb trouwens van 2 luitjes het adres niet meer. Wie kan ik ff smsen of mailen daarover? Die zijn intussen verhuist, vandaar!!!

Oh, ben zelf ff aan het roerbakken, dus moet er op letten nu. Hahahah.

Cyn… wat een leuke foto daar in je avatar. :cheer: :wub:

Dank u, dank u!! Ik vind deze ook heel leuk! :wub:

cker leuk cyn! gewoon de leuke dingen bij je houden

@ roanna ja zeker, stappie voor stappie komt er meer en meer online- wat een werk zeg, nu alleen nog betaald worden

ik zit alleen telkens te grinnen en te zingen… elke keer als ik zo’n stom liefdesliedje op de radio hoor, dan begin ik te grijnzen… stomme vlinderdingessess in mn buik ook… wtf is er aan de hand met me ??

TELL USSS tell… love is in the air…hummhummhum humhumhum love is in the air(beter dan sneeuw en ijzel)

Vlinders zijn toch HEERLIJK! :wub:

@cyn: sterkte meid! Dikke knuffel
@roanna: druk met kerstkaarten… heeft er al veel geschreven! En succes met de rest!
@ beps: het rustig aan gedaan gisteren.
En ja ik ben vrijdag vrij!!! jippie 1 dagje minder werken! dus ipv 12 nu 11!!! JAAAAAAAA
nou fijne avond

@bloem: WOW vertel… of een tipje van de sluier als je nog niet alles wilt vertellen!!!
Wij zijn ook helemaal niet nieuwgierig!!! hahaha

krijg alleen z’n buikpijn van die vlinders… ugh
nee ff serieus heb iemand ontmoet op de ijsbaan, heel erg gelachen en leuk gehad, 2 dagen lang en tja… had het idee dat er wel een klik was, maaarrr… ladiedeeladiedaa… een naam ontbreekt… natuurlijk na 3 uur kletsen vraag je niet meer: hoe heet je eigenlijk… zucht heb ik dat… maar goed, afwachten dan maar…

Hihi… zo van: Goh joh,… we hebben wel lol zo saampjes, en ik ben wel wat flieft aan t worden, maar ja, als ik dan toch fantaseer: doe mij er eens een naam bij lol2 lol2 lol2 lol2…
Ohhh lekker he…

Rubbie naar Maastricht… ben er niet blij mee… we gaan maar van het beste uit…

Bloem,leuk vlinders in je buik,zou niet meer weten hoe dat voelt…Jammer dat je geen naam weet.

Cyn,wat afleiding gehad op het werk en al weer lekker druk.

Roanna,al helemaal in kerstsfeer,hier liggen de kaarten ook al klaar,alleen de postzegels ontbreken nog.

koliboli,vrijdag toch nog een dagje vrij…

Vandaag was het gelukkig rustig op het werk,de kerstbomen en kerstbakken werden gebracht,zitten wel mooie tussen…

Ik zo naar bed…
Ben steeds grieperiger…BAH!!!

@Bloem: Hou dat gevoel nog een poosje vast en met een beetje moeite… moet ie miss wel op te sporen zijn, of anders bij een volgend toernooi!!!

@TRL: Nou, van mij is ook al heel lang geleden hoor. Ik geef altijd maar de medicijnen de schuld. Hihihi. lol2 Vlak je van af, maargoed, ik heb die tijd natuurlijk al wel gehad. Heeeeeeeeeeeeeeeellll lang geleden! :wink: Voor jou komt het ook vast nog wel een keer.

@Beps: Neem lekker je speeltje weer mee naar bed als je toch een poosje alleen moet zijn. :wink:

@Raak: Jij zeker nog met de tenen in de zee en aan het bijkomen van het feesten en beesten. lol2 Nou, gelijk hebbie!

Zo, zeg alvast weltrusten en tot morgen all. :dag:

He bah wat vervelend. Beterschap en :kus: erop!

Lig in bed met m’n ā€˜pet’ hihi. Ben bezig niet te reageren op gezemel zeg maar. Allerlei topics waar niemand op zit te wachten. zucht