Turkish Tea Time

Cyn,sterkte met het afscheid:kus:

Bloem,veel plezier op de schaatsbaan.

Hier de sneeuw al papperig aan het worden…

Goedemorgen all. :dag:

Allereerst wil ik jullie allen nog even bedanken voorde felicitaties van onze kleinzoon. Bedankt! :kus:

@TRL: Hier ook. Hopenlijk zet het zich door vandaag en blijft het voorlopig even weer weg. Tja… ik heb er helemaal niets mee, alhoewel ik het natuurlijk voor de kleintjes wel leuk vind en al helemaal als ik de slee foto’s van jou op FB zie!! Hihihi. Maar verder vind ik het echt niks. Ik ben geen wintermens en denk meederen hier niet!

@Beps: Vrij of toch weer te werk vandaag? Ik vergeet het steeds te vragen, maar hebben J & H hun nieuwe auto nu al? Heb ik er weer eens overheen gelezen? Oh… daar hebben meer mensen weleens last van. lol2

@Cynthia: Ohhhhhh … vandaag is het weer zover dus. Kasian…maar je moet maar denken, hij gaat terug naar huis, maar gaat niet weg van jou. Ik neem aan, dat er al wel weer nieuwe afspraken zijn gemaakt!! Maargoed, het zal weer een zwaar afscheid zijn vandaag en wens jullie hier heel veel sterkte bij. :kus:

Had hij het verder hier wel fijn gehad en heeft hij genoten van alles wat je hem hebt laten zien? Hoe vind hij het leven in Nederland. Nou, we horen het vast nog wel een keer van je. Hou je haaks!!!

Zo, ik ga verder lekker niets doen vandaag dan even de krantjes weer doornemen en verder weer lekker met de voetjes bij de kachel.

Fijne zondag all. :dag: Vast tot ergens weer.

Ik op het werk…
@Roanna; Nee ze krijgen m dit jaar ook niet, Rotnalt kan m niet op kenteken zetten ivm typegoedkeuring ofzoiets…
Heel jammer die andere is steeds stuk…

@Cyn: :kus: sterkte vandaag…

@cyn: sterkte vandaag
@mk: hoe was Sinterklaas??
@bloem: bij de ijsbaan in breda
Ik net weer terug van het werk dag 7 voorbij nu nog 5 en dan vind ik het wel goed, maar heeeeeeeeel misschien ben ik vrijdag toch vrij! Want mijn baas vind het niet goed dat ik zoveel werk hahaa dus ging ze kijken of er iets geregeld kan worden. En dat ik mijn inzet wel getoond heb! Morgen wel een pittig dagje hoor. 2 Klachten gesprekken van familie en personeel.
En dan ´s middags komt sinterklaas bij de clienten. Wel leuk maar altijd zo geregel en vooral omdat je weet dat je nog 2 zieke personeel heb. Maar goed morgen zien we wel!
Nu eerst straks heerlijk sinterklaas vieren met mijn neefjes en nichtje! Dat is altijd zo leuk die kindergezichten. En mijn neefjes zijn nog een beetje bang, hoewel de oudste in de gaten krijgt dat er wat aan de hand is. Hij is 6 jaar dus mag ook wel onderhand haha. Maar mijn nichtje steelt de show. Heeft het grootste woord en danst in het rond maar zodra klaas binnenkomt dan moet ze niets van hem weten. En als de Beste man weer weggaat. Ja dan kan madam dag sinterklaasje zingen! hahaha zo leuk! :slight_smile: En ik moet zeggen suikertante heeft haar best gedaan voor alle 3. En nu afwachten wat ze ervan vinden. Heb voor de rest maar een kleinigheidje gekocht want zo ben ik ook wel weer. En voor mezelf ook maar wat er in gedaan anders valt het op. Gewoon een lipgloss want dat had ik nodig hahaha.

@ cyn owh ghetstie das dus vandaag… succes ermee

Cyn : sterkte vandaag:kus:
Bloem : jij gewoon verder met je drukke programma, ik vind ook hoor als het dooit moet die rommel maar meteen weg zijn ook
Beps : aan het werk vandaag, oh J&H dit jaar geen nieuwe auto:mad:
Jac : op naar een sinterklaasfeestje, veel plezier ! Enne misschien toch nog 1 dag minder werken
Roanna : jullie gisteren ondanks het weer toch nog goed gewinkeld en jij zelf ook nog een sint cadeau gevonden
Trl : C. als eerste naar de sint, is dat ff schrikken
MK : de kleintjes weer flink verwend en een gezellige avond gehad, nu heel de dag met het nieuwe speelgoed in de weer zeker
Ik heb de herrie ook weer overleefd lol2lol2lol2, was echt gezellig en hier is het allemaal gelukkig heel kleinschalig he, geen paar 1000 man
Fijne zondag all !!!:dag:

Zo wij hebben het er weer op zitten C heel erg verwend…En met de vrienden deden we een kleinigheidje met gedicht,ik had me vriendin en zijn mij,maar dat wisten we dus niet vanelkaar.Begin ik het gedicht te lezen wat ik had,nou ik kwam niet meer bij van het lachen zaten dezelfde regels in die ik ook voor haar had,ik lag helemaal dubbel hahah lang leve het internet.

Roanna,jij jezelf een mooie printer kado gedaan,moet kunnen he.

Nou ik ook weer thuis, lekker ontspannen, Rubbie vanaaf/vannacht aan het werk…

@TRL: Haha…gaaf…

en toen… LEEG… aan de cappu en de Pad :wink:

Hier nog iemand die leeg is… Zwaar gebroken door het afscheid, nee absoluut geen einde… Maar wel zwaar gekwetst… En nee niet door M. Wil het niet openbaar zetten, moet alles zelf even op een rijtje gaan zetten… :frowning:

:dag:

@Cyn: :kus: hopelijk krijg je het voor jezelf duidelijk. En dan ineens weer ‘het normale’ leven. Sterkte

Ik ondertussen in m’n bedje. Miljoenenjacht aan, m’n padje en spelletjes(dure spelcompie lol2)
Tot morgen

Zo, ben net klaar met het grootste gedeelte van kaartjes schrijven. Heb er een lamme hand van onderhand en dan heb ik nog niet eens alles gehad. Heb er nu zo’n 45 gedaan, morgen weer een dag. De post gaat toch staken. :mad:

@Cynthia: Ik heb steeds aan je moeten denken. Wat Beps al zegd, hopenlijk kom je hier uit, want dat is toch nooit leuk he, als ze je kwetsen op zo’n moeilijke dag als deze, voor jou. Hopenlijk niet van al te dichtbij? Maargoed, wil je erover praten… je weet altijd wel iemand van ons te vinden. Sterkte en nu weer proberen je leventje op te pakken. :kus:

@Beps: Toch wel fijn he, dat je altijd wel wat mee naar bed kunt nemen, waar je wat aan hebt.lol2 Weltrusten. By the way… wat sneu voor je ouders van die auto. Ze hadden zich er zo op verheugd en moeten nu weer langer wachten. Balen hoor!

All…weltrusten en tot morgen weer. :dag: :slapen:

goedemorgen:kus:
Voor iedereen een fijne werkweek !!!
ik duik mijn bedje in :dag::dag:

Hoe ik het op een rij ga krijgen weet ik nog niet… Het is namelijk van de personen die het dichtst bij me staan…

Maar goed… Zo naar de garage voor winterbanden en vanmiddag werken… :frowning:

:austria:**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Cyn,:kus: sterkte.

Roanna,de kerstkaarten al geschreven,zoveel kaarten dat zal je idd wel voelen.Ik heb ze ook al klaar liggen maar moet ze nog schrijven.

Beps,vroeg je bed in,en lekker geslapen?

Raak,uitgefeest?

Pfff hier weer een rotnacht gehad,eerst wilde C niet slapen,uiteindelijk op me schoot in slaap gevallen en toen om 1 uur wakker,ben ik er maar bij gaan liggen toen hij sliep weer naar me eigen bed en om 4 uur was hij weer wakker en had er geen zin meer in,heb ik hem maar bij mj in bed genomen,viel die toch weer in slaap en ligt nu nog heerlijk te slapen,hoop dat het komt door de drukke tijd,van de afgelopen dagen.

Zo ik wakker ZALIG geslapen!!!

@TRL: zal beslist van de spanning rond Hem met die Hoed zijn…(hihi zo noemde wij klaas, als de kids erbij waren!) Sterkte vandaag, want jij bent weer een vaatdoek na zo een nacht

@Cyn: Ik was er al bang voor…:kus:… schrijf het maar van je af, stuur naar Roanna, mij, TRL weet ik wie… maar schrijf het van je af…(en wij hoeven niets, alleen maar te lezen…:wink: )

Thanks meiden… Het komt wel goed… Denk ik… :slight_smile:

mogguh

ugh had even een paar uurtjes extra slaap nodig zeg… gaap…
zometeen ff alles weer een beetje op de rit krijgen, boodschappen-medicijnen-afwas-wasjes etc… dat schiet er natuurlijk allemaal bij in en dan nog een berg foto’s

@ cyn sterkte!

@cyn
:kus: Wat het ook is, sterkte!

Wij zaterdagavond Sinterklaas gehad en het was ontzettend leuk.
Kinderen erg blij met de cadeautjes, gisteren nog een dagje lekker bijkomen en vandaag weer naar school.
Ik ook weer naar school, vanmorgen van m’n eerste proefexamen gemaakt en die was goed gegaan! Ik ben dus blij!

Hoi Ladies.

Zo, iedereen weer zo’n beetje bekomen van alle verwennerij zo te lezen en zo hoort het ook. Lekker verwent zijn!!!

Zoals jullie nog wel weten van andere jaren… heb ik ook niet zoveel met kerst en al helemaal niet meer om nu een boom op te zetten nu de kids de deur uit zijn, maarja, je wilt het toch een bietje gezellig laten aanzien, dus heb de 2 kleine boomjes al staan. Ben daar vanochtend mee druk geweest. Ook staat mijn nieuwe flikker-vaasje/lampje al voor het keukenraam. lol2Het feest kan beginnen!!.

@MK: Dat geeft dan alweer een gerust gevoel he, als je zelf weet dat je het goed gemaakt hebt. :thumbsup:

@Cynthia: Hoe dan ook… hopenlijk lukt het nu weer een beetje. :kus: Alweer nieuwe plannen gemaakt? Nu lekker weer even wat afleiding door weer te werken en eerdaags zullen de boeken wel uitkomen, voor zover ze er al niet zijn, dus krijg je het weer druk zat.

@TRL: Jeetje… weer een spooknacht gehad, maar ook ik denk dat het vast van al de indrukken kan komen. Hopenlijk gaat het vanavond beter.

@Beps? Vrij? Het was wat vanmorgen daar in de polder he!!! Goed dat jij niet al tever van je werk woont.

@Bloem: Druk met van alles en nog wat. En… schiet het al een beetje op? Hihihi.

Pffff…had ik gisteravond nog even een kerstboom van mijn opgespaarde pearls gekocht, wilde ik de tank in richten, was hij foetsie, samen met een kadodoos. Lees ik weer daar ergens, dat het weer een bug is en ze eraan werken. Hij is er wel… alleen nog niet zichtbaar. Pffff… waar kan een mens (moi dus) zich druk om maken.lol2