Doe je best Viev!!! :cheer: Leuk hoor!!! Zelfs ik kan er nu al van genieten. Wat zullen we veel te vertellen hebben in GU. lol2
Het is hier ook bar en boos met het weer, ondertussen ligt er denk ik zo tussen de 10 en 13 cm sneeuw, en het raast nog steeds naar beneden.
Jaaaa hier is de sneeuwstorm ook al JOEPPIEEE(NOT!)
zeker weten meis, en dan is er geen winkel meer veilig he…burberri, D&G ect…
fijn en vanavond gaat het nog ff door, gevolgd met vannacht regen!!!, dat wordt dus oppassen geblazen.
Viva : wowwwwww:wub: dus jij op zoek naar stoer rose breigaren lol2 gaaf!
Roanna : van harte gefeliciteerd, doe maar wel voorzichtig aan he, ook al gaan jullie met de trein
MK : zit ingesneeuwd, heel vervelend want ook de boodschappen moeten natuurlijk in huis gehaald worden voor het 5 dec. feest
Beps : rustig aan he meis, je kunt toch niet alle problemen in je uppie oplossen, maar begrijp wel dat niemand nu graag in de kou zit
Trl : het feestje er weer opzitten en veel cadeaus gehad, nu op naar het volgende feestje morgen, veel plezier !!
Bloem : we gaan gewoon tussendoor door met duimen hoor, veel plezier in kinderdijk en ook jij : voorzichtig op de weg, het westen schijnt niet best te zijn
Cyn : geniet jij nog maar even lekker en niet teveel vooruit denken :kus:
Oh ja, en moet nu niet nog gekker worden : we gaan vanaaf met een hele groep naar DJ JEAN !!! Lijken wel puberslol2lol2lol2lol2lol2lol2
Roanna,gefeliciteerd met je kleinzoon.Hier sneeuwt het al hevig weet niet hoe het aan jullie kant van de veluwe is.
Viva,leuk shoppen voor stoere roze kleertjes.
Hier de boel weer aan kant nu op naar vanavond Sinterklaas en morgen middag nog een keer…Het kan niet op
gaaaaaaf Raak…ikke jaloers hoor.
zo ikke ook weer terug
ff op en neer naar kinderdijk, was geen kip te zien daaro, op de terugweg 3 verdwaalde jappeners toen het begon te sneeuwen
zometeen ff een dutje doen en vanavond weer op pad, naar eindhoven
@ roanna gefeliciteerd met je kleinzoon!
@ raak veel plezier bij dj jean, leuk!
@RAAK:!!! GAAF!!!
@Bloemmie: Veel plezier…
Raak weer een puber
Beps ook in de sneeuwstorm, Bloem mooie foto’s gemaakt, Viva gaat stoer roze, Roanna gefeliciteerd met je kleinzoon, Trl nog 2x sintfeest.
Bij ons is de sneeuw inmiddels weer voorbij. Nu eerst nog wat boodschapjes halen. En vanavond HET GROTE FEEST!
spannend MK! Leuk
@ viev en jij een kleindochter :wub: leuk hoor… ga maar helemaal los hoor
@ Viva: leuk een kleindochter!!! Gefeliciteerd!!!
@MK veel plezier bij het grote feest!
@ raak veel plezier bij DJ jean!
Goedenavond ladies.
Wij ook weer thuis geglibberd. Toen we weg gingen viel het nog mee, maar later aldaar in D’ter begon het me toch weer te sneeuwen, maar ergens had het ook wel weer wat, want ondanks dat, was het toch gezellig druk in de stad. Wij even de nodige koopjes met de kids gedaan en even wat gegeten bij de Homa en toen voor donker weer naar huis. Alleen… heel veel trein uitval en hebben een uur extra staan kou kleumen, maargoed, de meesten haddden er wel begrip voor. In A’doorn aangekomen wel weer droog, maar toch ook een heel pak weer gevallen. Ik ben blij dat ik thuis ben en voorlopig niet meer weg hoef!
@Viva: Zeker weten. Ik weet het nog toen onze dochter zwanger was van de eerste. Hadden we ook al het een en ander uit Spanje meegenomen, terwijl we toen niet eens wisten wat het zou worden. lol2 En die van jou is dan al geboren dus helemaal tof!
@Raak: Super hoor. Ik ben ook best wel een beetje jaloers hoor. Enneh… gooi je haar maar los daar hoor bij DJ Jean. :cheer: Hij is goed he!!
@Beps: Ook vandaag nog druk gehad op het werk? Ik denk het wel he!!! Nu lekker genieten met je rupsie. :kus:
@TRL en MK: Nu gezellig aan het Klaasje vieren met de kids. Veel plezier. Leuke tijd!!!
@Bloem: En? Is het nog een bietje gelukt met foto’s maken bij de molens? Echt Hollandse plaatjes zeker! Als ze op FB staan, ga ik daar straks wel ff kieke, want ik moet nu eerst ff eten. Kokkie is klaar met koken. Hahahaha.
Latersssssss :dag:
Oh ja… nog een koopje gescoord. Ik had een printer nodig ( nou, niet meteen eigenlijk) en ik mocht de laatste all in one van HP meenemen voor nog geen 30 euri’s en helemaal compleet. Dus… ik toch nog een klaas kadootje. lol2
Roanna,jullie wel verstandig met de trein gegaan.Me ouders zouden naar ons cluppie gaan maar zijn maar thuis gebleven,En zo te zien op tv hadden meerdere mensen dat besloten.
Bloem,mooie foto’s kunnen schieten in Kinderdijk,zullen vast mooie plaatjes zijn met dit weer.
Mk,hoe was jullie sinterklaasfeest?
Wij weer terug van sinterklaas,was erg leuk,C moest als eerste komen,was geen succes,meneertje kijkt altijd eerst ff liever de kat uit de boom,dus hij wilde niks van sint weten,maar toen hij eenmaal zijn kado kreeg was het goed en kregen de pieten en sin zelfs nog een handje.
ik ook weer veilig thuis. paps wilde wel mee (mn mams ging de kerstboom optuigen en deed dit liever alleen
) dus pappie heeft gereden, heen nix aan de hand, eenmaal in Eindhoven dikke vette sneeuwbuien tot nu toe. ligt echt alweer een dik pak maar inmiddels boven nul.
@ roanna heel verstandig met de trein en op tijd weer thuis. foto’s idd op FB!
@ trl owh het manneke meteen als 1e, maar ja, een kado is natuurlijk wel erg leuk, dus dan toch maar een handje geven
ikke aan de slag met de schaatsfoto’s
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
mogguh
ik meld me ook weer, zometeen naar de ijsbaan in breda voor weer een wedstrijdje
tis hier dooi en slush… ik hoop nu even dat het blijft dooien want als slush opvriest dat is vreselijk…
bekijk vanmiddag wel of ik ook nog naar haarlem ga vanavond.
voor het eerst in tijden trouwens lekker geslapen, al waren het maar 6 uurtjes. een extra dekbek gepakt en niet meer koud gehad en lekker geslapen mmmhh
allemaal een fijne zondag!
Roanna: inderdaad… vandaag…