Turkish Tea Time

Goedenmorgen all en in het bijzonder TRL

@TRL: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van C. Ik wens je een hele leuke en fijne dag. Pfffff… alweer 2 jaar. Ik weet nog hoe we met je mee hebben geleefd, ( nee, niet met viva ) en moet je nu zien. Een hele stoere bink al.

Ik verder zo ook even aan de rituelen en brrrrrrrrrrrr, wat is het weer koud.

Fijne dag allen en Bloem… toi, toi, toi vandaag!

tis wel lekker zonnig maar mn thermometer op de phoon geeft aan -10 bah bah bah… kkkkouddd
owh nee… is goed voor het ijs he? hahahah

heb alleen een beetje keelpijn, weet precies waarvan het kwam… uit het vliegtuig, stukkie lopen naar de aankomsthal op duesseldorf met volle wind op mn hoofd/keel. en geen sjaal… precies dat moment… bah. zometeen ff antaflus kopen ofzo… die had mn collega altijd

@ trl gefeliciteerd met C! 2 jaar alweer…!

:dag:

Bloem: je vroeg me hoe het tussen ons gaat… Om eerlijk te zijn, het gaat van positief naar negatief en weer naar positief… Mede doordat we allebei een andere cultuur hebben kan het soms behoorlijk knallen, maar ik beschouw dat wel als iets positiefs… Zo leren we elkaar alleen maar beter kenne. En doordat we maar zo’n korte tijd samen hebben is het een beetje een verplichting dat het leuk is, want helaas niet altijd zo kan zijn. Gemiddeld per dag wel 1 keer ruzie of een meningsverschil. Net had meneer commentaar op mijn afwassen, nou goed… zo doe ik het mijn hele leven al, en daar dealt hij maar mee…

En zo zijn er wel meer kleine dingetjes op te noemen…

Trl : van harte gefeliciteerd met C. Geniet er maar lekker van vandaag want voor je het weet zijn ze groot
Bloem : aan het solliciteren op high heels met -10, oeps
Beps : Rubbie weer thuis en heeft het heeeeel druk
Roanna : heeft het ook koud en is nu aan de rituelen
Cyn : doet de afwas niet goed. Nou ja, als de rest ok is valt het mee lol2lol2gebruik je toch gewoon een machine! geniet maar van de tijd die er nog is saampjes :kus:

Ohhh TE ERG… C JARIG!!!

GEFELCITEERD(zoo was ik duf…)

@TRL: GEFELICITEERD!!!
@Cyn: ach ja mannen als hij het beter weet laat het hem zelf lekker doen hahahah
@beps: nog druk met ipet! Leuk leuk!
Ik net weer extra gewerkt en het weekend mag ik ook extra, maar goed ik was aan het tellen ik werk dan 13 dagen zonder een enkele dag vrij! En daar word jac niet blij van! Morgen maar even kijken wanneer ik vrij kan.

Zo schapjes in de kast, zo het eten maar even maken
En dan… dan mag ik weer tegen het gezeur aan hangen van de klanten ;)!!!

@Cyn: Ach ja, das in het ‘gewone’ leven ook hoor. Hier is er 1 een paypal acc aan het aanmaken. Komt er niet uit, maar vraagt geen hulp, en gaat dan giga bokken… is ook echt niet om te lachen, en de atmosfeer is dan ook om te snijden pfffff

@Jac: wel zorgen dat jij je rust pakt he…

Trl, van harte gefeliciteerd met C!!

http://monden.punt.nl/upload/Verjaardag.jpg

:austria:**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bedankt voor alle verjaardags wensen voor C,hij is weer goed verwend,gelukkig wordt het speelgoed wat compacter,maar dan nog een hele tafel vol.

Roanna,dat vergeet ik niet hoe jullie 2 jaar geleden met me meegeleefd hebben en het mooie kado wat C toen heeft gekregen:kus:

@Bloemmie: Hoe wast???

Ik geloof dat ik het even niet meer volg allemaal… ben zooo moe. Het werk is een gekkenhuis, niet tegenaan te werken , zo denk je: onder controlle…zo staan er 100 storingen in…(BAH!!!)

Dus… vanavond gaan Rubbie en ik lekker een gourmetje doen, en dan even ontspannen, ik ben vandaag weer te werk…

@TRL: Ja … op naar TRL en C om het te brengen, C altijd aan het huilen, en die middag zoooo rustig…

hey hey

was gesprek bij werving & selectie buro… baan is MEGA!! want!! maar ja, ze gaan me eerst voorstellen en dan verder zien

schaatsen was super leuk, heb het heel gezellig gehad en zie er naar uit om diezelfde mensen vandaag weer te zien grijns

nu naar Kinderdijk, molens in de sneeuw fotograferen… heb maar 3 uurtjes geslapen maar ach…

Goedemorgen all.:dag:

En dan ook te bedenken dat die babykaart eerst nog heel Nederland door was geweest!!! Hahahaha.

En nu is Viva weer een beetje zwanger. lol2 Oke, niet zelf, maar ze krijgt wel een kleinkind. Ook leuk om naar uit te kijken!

@Beps: Dat zal zeker wel met deze weersomstandigheden. Ik zie het ook op tv hoe die mensen in de weer zijn, maarja… het komt wel eerst bij jullie terecht. Neem het er nu maar even lekker van samen met rubsie. :wub:

@Cynthia: Als ik het een beetje gevolgd had, gaat je askim een dezer dagen weer terug he? Hopenlijk gaat het geen drama worden en kunnen jullie met een fijn gevoel afscheid nemen en terug kijken op een leuke tijd hier in Nederland en weer uitkijken naar de volgende ontmoeting/reis.

@Bloem: Ook leuk gehad gister en nu weer ff spannend wat de sollicitatie zal opbrengen. Nog ff duimen weer dus!! Fijne dag in Kinderdijk. Wat zal dat er nu mooi bij staan.

@TRL: Jij hebt het ook weer leuk gehad en C, weer lekker verwent en dan moet Klaasje zeker ook nog komen. Toe maar.!!! Wat een feest.

Wij proberen even na de lunch even richting D’ter te gaan, want onze oudste kleinzoon is vandaag jarig en wordt alweer 14. Had belooft om daar te komen en dan even naar de stad daar te gaan, maar het weer voorspeld niet veel goeds, dus ik wacht nog even af en anders moet hij het even tegoed houden.

@Raak: Nou, jij vermaakt je wel daar, dus hoef niet zoveul tegen je zeggen. Feestbeest. lol2 lol2 lol2 :zon02: Gelijk heb je!!!

Iedereeen verder een fijne dag en moet je de weg op…kijk uit zo nu en dan!

@Roanna: Gefeliciteerd!!! Maak er een lekkere dag van

@Bloemmie: JAAAAA ik ga duimen dat het voorstellen wat wordt…

Ik weer op het werk :retard:

@roanna
Wij zitten hier in een sneeuwstorm en volgens mij gaat die langzaam naar het oosten…

Zo meiden ik weer op WW, gisteren kwam ik wel op de homepage maar kon TTT niet openen.
Tlr. nog gefeliciteerd met C. hoor.
Bloemmie door de sneeuw naar de molens, en een gave baan…we gaan duimen meissie.
Roanna gefeliciteerd met je kleinzoon, en doe maar voorzichtig richting D.
Beps kan het werk niet aan. Ja hier ook al div. auto’s in de straat voor verwarmingsproblemen, nou hier gelukkig geen last van.
Gisteren heerlijk uit eten geweest, met de kinderen…en iedereen mag het weten, WIJ KRIJGEN EEN KLEINDOCHTER…de dvd gekeken, de kleine meid lag gewoon te duimen, zo mooi…
Iedereen voorzichtig want hier sneeuwt het al uren, dus een flink pak sneeuw voor de deur.

OHHHH GAAF VIVVVVVV :wub:

@viva
Een meisje, wat leuk!!!
Nu kun je gericht dingetjes en kleertjes kopen.

@MK: Oh echt!!! Nou, volgens buienradar komt het tegen de avond vanuit het westen hier naar toe, dus we wagen het er even op. Gaan wel met de trein, hopenlijk blijft het nog even droog.

Hier is het nog steeds droog en de weg is al aardig schoon, maarja… wie weet wat ons nog te wachten staat. Brrrrrrrrrrrrrr.

@Viva: Oh, wat leuk zeg!!! Weet je in ieder geval al in welke kleur je moet haken en/of breien. lol2 Nou, geniet alvast van de voorpret.

@Beps: Werkse. :dag:

Nou, wij gaan het er op wagen. De auto zetten we bij het bijstation en gaan met die banaan en hopen dat we vanmiddag weer heel thuis mogen komen.

:dag:

ja meiden, dat wordt stoer roze, onze schoondochter houd niet van roesels en kantjes, maar stoer roze…ik kan los gaan hahahahaha