Viva,ben niet van die 2 merken afhankelijk hoor,wil gewoon een goede tv,maar het liefst geen phlps…Pfff jij 2 uur op banden staan wachten…Ja betaal de hoofdprijs voor een fietsband,maar ik denk nog fietsbonnen thuis te hebben liggen hoop ik,eens kijken of ik die dan kan inleveren.
Roanna,wij hebben hier geen exp*rt meer,maar zal eens op internet gaan kijken.En het was maar 1 band hoor hihi.
Hoe is je scan gegaan?
Van collega schijnt iets mee te vallen,de brandweer heeft de beneden verdieping kunnen redden,maar de bovenverdieping niet.
Roanna : neeeeeeeee, ik wil NIET ruilen lol2lol2lol2lol2
Hoop dat de testen goed gegaan zijn
Viva : jij maar weer druk en en dan ook nog zo lang in die kou staan wachten op een paar banden
Trl : dat is wel de hoofdprijs dan hoor, voor 1 band en dan die prijs
volgens mij is een autoband goedkoper, maar die past waarschijnlijk niet lol2lol2lol2lol2lol2. Nu weer op zoek naar een andere tv, dat houd je van de straat zullen we maar zeggen. Suc6 met je zoektocht. Jemig dat is ook niet leuk he voor je collega, zo in die kou en vlak voor de feestdagen, zielig hoor
Beps : de avonden lekker werken en dan overdag thuis met Rubbie
@TRL: Inderdaad… als je even op een paar vergelijkings zoekt, kom je er vast wel uit, voor wat jij wil hebben en wilt besteden.
Je zei waarschijnlijk ook de buitenband, dus dat is dan toch een set fiets-banden? Ja toch!!! lol2
Die scans gingen wel goed, maarja… je komt nu toch nog niets te weten en op zich stelden die scanonderzoeken niet zoveel voor, dan dat je in zo’n groot apparaat komt te liggen. Alleen zijn ze bij mij wel 20 minuten bezig geweest om die nucliaire troep in te spuiten, omdat ze bij mij heel moeilijk aders kunnen vinden. Dus ben zowat overal lek gestoken en toen iemand erbij geroepen en voila… hij zat!
Zo, heb ff mijn kerstpoes weer tevoorschijn gehaald.
Ja, KP* schijnt de hele middag er al uit te liggen met alles en nog wat. Kweet nie of het inmiddels opgelost is, want heb niks van hun, dan alleen vaste telefoon en die deed het hier wel vanmiddag.
Oh ja, kreeg vanmorgen persoonlijk de sleutel van het huis terug en de rekening en die viel gelukkig mee. Nouja… mee!!! :paranoid: We haddden er een ( goedkoop ) weekje van naar Turkije of Spanje gekunt, maar had meer gedacht, dus dan valt het mee!!!
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Pfffff… moest me net ff afreageren op een persoon daarboven, die meent commentaar te moeten leveren op iemands taalgebruik. :mad:
Hier ook witter dan wit en het poederd maar door hier, maar hebben toch al wel even de sneeuw en kou getrotseerd om er door te gaan, om de schapjes te doen.
@Beps: Nee, minder joh. (Alhoewel… zonde geld) ;). We hoefden alleen intrekkingskosten te betalen en had in het voorjaar daar al een aanbetaling voor gedaan, dus viel het nu alsnog wel mee, maar had ook eigenlijk geen idee hoeveel het zou zijn. Wat jij bedoeld is geloof ik de courtage, die je wel moet betalen als je het huis verkoopt en dan was bij deze makelaar anderhalf %.
Zo, ga nu even wat administratie doen. Laterssss :dag:
Mogge, ik met een kopje koffie nog op bed lol2lol2 maar moest toch ff reageren op de post van Roanna
Heb foto’s gekregen van een heel erg wit Tilburg, kan me er nix bij voorstellen :cheer::cheer: Wij vanavond een bbc en morgen een beachparty met DJ JEAN en zaterdag nog een feestje hier in de straat met hem, dus…ben misschien pas maandag weer aanspreekbaar lol2lol2lol2lol2lol2
Fijne dag iedereen :dag::dag::dag::dag:
druk bezig vandaag… heb ik morgen ook nog een gesprek bij zo’n tussenpersoon. tis geen uitzendburo maar soort van. ik denk, doe ik lekker voor mn schaatswedstrijd, zeggen ze in de bevestigingsmail: we stellen het op prijs als je je kleedt zoals bij een sollicitatiegesprek…
oh boy… gets met dit weer op hakken? hoe doen anderen dat…? dat wordt omkleden van hakken naar snowboots hahahaha maar goed, lijkt me wel een super leuke functie dus ben zeer benieuwd!
nop… heb destijds express die schoenen gekocht omdat ik helemaal geen nette schoenen heb… maar goed… neem gewoon alles mee, slippers in de auto, hakschoenen aan als ik daar voor de deur ben, 1e beste restaurant in om me om te kleden en komt vast wel goed denk ik zo… moeten maar een beetje begrip voor hebben denk ik zo… ja toch??
@ beps lees nu net pas je interview! topppppiiieee hoe bevalt je ipad nu? gebruik je je aaifoon nu uberhaupt nog… of??
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ik ook weer wakker. Zo de laatste schapjes(actie en de ‘kleine’ voor t drinken enzo) en dan het huis. Rubbie is ook lekker thuis, nog onduidelijk of hij dit weekend wel werken moet ivm vorst en sneeuw