Turkish Tea Time

Ik ook weer wakker lig lekker te prutten lol2

Meld me wel weer als ik opgestaan ben

Hey meiden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, kkkkkkkkkkouddddddddddddddddd -9 hierzo…ik op het werk…niets te doen///// spierpijn van het wiien…Damber heeft er een nou ik voel hem goed.
Beps een leuk speeltje, maar heeft nog wel dingen die het niet doen zo te lezen.
Raak geniet lekker van de zon…en het strand.
Tlr. al eruit welke tv je gaat nemen??
Roanna gezellie dat Jill er ook weer is.
Cynnie hoe lang blijft M. nog??
Iedereen voorzichtig, ik ga straks naar paps, zit er niet op te wachten om morgen te gaan, ivm het weer.

Echt december weer, zaterdag lekker de

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_christmastree.gif

kopen en opzetten, heb er zin aan.

@Viva:die dingen die t niet doen gaan t ook niet doen. Mac is erg eigenwijs. Maar dat geeft niet was bekend. Maar andere dingen doen t wel, en daar ben ik dreig blij mee

En nu opstaan lol2

:dag:

Viva: tot zondagavond… Dus we hebben echt nog maar heel even… Gisteren naar AMS geweest, maar brrrrr wat was het koud zeg! Rondvaart gemaakt, lekker gegeten en nu vandaag naar Scheveningen :smiley: Lekker een nachtje weg… Ons nachtje zeg maar :smiley:

Beps: veel plezier met je pad!

Nou ik ga zo ff douchen… :slight_smile:

:dag:Mogge.

@Viva: Het is bij jou op het werk dan ook alles of niets. Nu weer niks te doen. Lekker gewieit thuis en nu dus spierpijn. Moet je nu wel vaker doen. Goed voor de conditie en het is nog leuk ook. Ik heb het ook weleens bij mijn neefjes in de achterhoek gedaan. Is altijd wel lachuh hoor.

Kerstboom opzetten? Nu al? Nouja, als je dat leuk vind. Staat altijd wel gezellig, maar hier zal het wel weer bij een pyramide met klein balletjes en lichtjes erin blijven, maar heb al wel een leuke (flikker) lampje gekocht! Hihihi. Maar wacht nog ff met alles neerzetten.

@Beps: Het houd je wel bezig he? Dat ding gaat natuurlijk ook makkelijker mee naar bed he. lol2

@TRL: Jij er nu uit welke het gaat worden en ik vind het een mooi ding en ook nog voor een leuke prijs, dus wat wil je nog meer!

Oh meiden, ik moet straks weer even naar ZH voor die rust-scan en het ergste is nu… ik mag geen koffie en geen thee voor die tijd. Wat een straf. Moet het zeker tot een uur of 3 zonder doen. Alleen water of vruchtensap ( brr… koud) :mad: en licht voedsel.

Nou, fijne dag all. Ik ga maar showeren, want heb toch geen bakkie die ik eerst kan leeg drinken. Laterssss :dag:

@Cynthia: :dag: Veel plezier weer, en geniet samen nog even. :wub:

Cyn,veel plezier in Scheveningen zal wel goed koud zijn daar aan de kust,dus snel lekker warm onder de dekens kruipen.

Roanna,sterkte met de rugscan.

Viva,ja het gaat de bovenste worden,mooi prijsje,december is al duur zat.Jij gewiiet en nu spierpijn.

Ik vanmorgen lekker band met de fiets,breng altijd eerst C weg en pak dan de fiets naar het werk,grote ijzeren pin erin,lag onder het laagje sneeuw,kon dus laatste stukje lopen…:mad: Woon gelukkig niet ver van me werk.C vandaag trakteren op het kdv

Zo beneden, geshowerd…
@Roanna: OHHH geen KOFFIE!!! dan kan ik niet ;)! ik kan niets zonder koffie!!! lol2!!!
Sterkte voor zo

@Cyn: geniet maar lekker saampjes
Scheveningen…:wink: sushi??

@TRL: Ohhh irri zeg, lekke band… en al weer trakteren… nog 2 dgn tenslotte…gaat hij op vrijdag nooit dan??(ben niet van de kids he, dat weet je ;))

Oh ja. Boom…
niet dit jaar denk ik… misschien wel ‘aankleden’ maar de 3 mutsen hier racen zo dat het moeilijk wordt een boom te zetten…

mogguh

brbrbr koud hiero zeg! ben sinds gisteren niet meer buiten geweest en wilde dat eigenlijk zo houden, maar ja, heb nix in huis om te eten…
moet nog ff een factuurtje maken en dan weer aan de studie!

@ beps ik heb ook geen zin om heel het huis op te tuigen… blegh zo’n gedoe…
@ roanna succes met alle testen en dan strax lekker een bakkie koffie!
@ trl balen zeg, en dan door die sneeuw lopen… niet leuk
@ cyn en gaat het allemaal goed tussen jullie twee…?

Goedemorgen Dames, ik begrijp dat het koud is bij jullielol2lol2
Trl : goede keuze !! hoop dat jullie er veel kijkplezier van mogen hebben.
Lekke bank is altijd balen, maar nu dubbel he, zo in de kou. Leuk, C trakteren, nu is hij zich er bewust van dat het om hem gaat
Cyn : zo te zien een leuke tijd gehad en vandaag heerlijk aan het strand. Geniet nog maar volop van de laatste daagjes
Viva : zaterdag het huis al in kerstsferen maken en dan gezellig op de bank. Heerlijk als het buiten zo koud is
Roanna : geen thee, geen koffie en dan naar buiten door de kou voor een test, ach arme jij !!:kus:
Bloem : dikke fleecetrui in de was dus gisteren kou moeten lijden. Nu back to the normal life en weer aan de studie
Beps : vanmorgen wakker geworden met de ip.d.lol2. Ja het is een eigenwij appeltje maar daarom ook zo’n leuk speeltje he

Pfff dacht ik eruit te zijn met de tv is die 50hertz en dan zie je het beeld wel aardig trillen bij sportwedstrijden of actiefilms ed…Dus nog maar even weer op zoek naar een 100 hertz voor een leuke prijs.
Fiets net naar de fietsenmaker gebracht en moet waarschijnlijk ook een nieuwe buitenband op,ja kan er ook nog wel bij.

Beide waren volgens mij 50 Hrz… ohhh dan mag je weer twijfelen :wink:

Hier de macaronischotel in de oven, en Rubbie bijna thuis. Ik tot 23 uur. En dan lekker overdag morgen en overmorgen vrij!!!(overdag he, avonden weer tot 23 uur!)

Beps,klopt dus maar op zoek naar een hele andere…grrrrrr En wil eigenlijk maar tot 500 euro gaan,maar wel minimaal 80cm

Hoor net dat het huis van een collega in de brand staat,buurman heeft hond nog net weten te redden,huis moet als verloren beschouwd worden…

Jemmig!!! Das schrikken!!!

Ik op naar mn werk
:dag: tot vanavond/morgen

Sodeju,me fietsband maken kost 63.95

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

.

Zo gaat lekker zeg…pffff Tlr. dat is schrikken voor je collega, bah…en dan ook nog een record bedrag kwijt voor een fietsband. Tv ook nog niet te krijgen in je prijsklasse, ja is er wel maar dan niet van die 2 merken.
Beps hang je kerstboom ondersteboven boven de tafel is echt heel leuk wel een hoop werk, maar een kennis van mij had dat ook ivm de beestjes. Zal rubbie leuk vinden, lamp eraf ect…hahahaha.
Roanna hopelijk gaat je test goed meissie, ik denk aan je.
Raak leest in zwempak heerlijk met ons mee, ik ben echt jaloers.

Ikke 2 uur bij de garage staan wachten voor 2 nieuwe banden, zo druk…en [EMAIL=“#@$%”]#@$%^&*( wat was het koud) Ben al bij paps geweest en de boodschapjes zijn ook al gehaald…hond heeft gewandeld, aardappels zijn geschild, en nu ff een bakkie om op te warmen. Straks maar achter de pannen maar ook nog ff een wasje wegwerken, dus programma zit nog wel vol…maar heb eigenlijk geen zin meer.
blehhhhhhhhhhhhhh…

Zo, ik ben weer helemaal doorgescand en nu maar wachten wat daar de resultaten van zullen zijn. Ik heb meteen ons zelf daar maar even op een kaasbroodje en kop koffie getrakteerd na afloop in het ZH. Wat had ik daar zin an!

@TRL: Ook al even het foldertje van Expet doorgekeken? Heeft momenteel ook een leuk aanbieding van een Soy tv en wel 100 hertz.

Och jee… wet erg voor die mensen dan. En dan net nu met die kou. Sneu hoor.

Jemig… wat een geld voor set banden dan. Maarja… als je het zelf niet kunt of er geen tijd voor hebt… dan is het niet anders, maar vind het ook erg veel geld hoor!

@Raak: Ruilen? :cheer: :vak02:

@Beps: Werkse zo! :dag:

@Bloem: Ook weer in het normale doen en laten. Tja… ik heb het ook zo koud. Brrrr…als ik er niet uit hoef… dan ga ik ook niet hoor. Heb gewoon al voor een paar dagen eten in huis gehaald.

@Viva: Lief van je. :dag: