@beps: toch leuk zo´n ipet!! wou dat ik hem had hahaha. Maar goed genoeg geld uitgegeven aan jas laarzen ed.
@trl: de meeste tips zijn al gegeven
@viva: glibber en glijd haha
Ik al weer wakker. Ging om half negen naar bed en ik stond om kwart voor 10 onder de douche.
Dus weinig geslapen, maar goed vannacht maar weer want ik hoef geen nachtjes meer te draaien jippie!!!![]()
Trl : tip van J. kijk in de prijsklasse die jij voor ogen hebt op kieskeurig, dus niet merk maar prijs en lees daar de reviews. Suc6 met het uitkiezen
Miere : dat is wat minder dan he, hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt
Beps : is je pet er al ??? Zit je al te spelen
Roanna : zo, de eerste test zit er op, nu morgen rustig aan testje doen
Viva : jij vanmorgen lekker naar je werk geglibberd
Jac : geen geld meer voor een pet, heeft zichzelf al teveel verwend
Enne dus echt geen feestje geweest, heb ik iig nix gemistlol2lol2lol2lol2
Roanna,de test gehad en nu uitgeteld op de bank??? Sorry voor het verkeerde lijstje
Beps,wachtend op de I pet,en dan zijn alle gadgets in jouw huis denk ik zo
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Raak,hoe is het daar in het zonnige bonaire?
Viva,aan het glibberen geweest.
En ik ja zit te twijfelen tussen deze Samsung LE32C530 Nederland kopen? | Archief | Kieskeurig.nl | helpt je kiezen
en deze
Dat is het moment, TRL, om naar bijv de MM te gaan(ik vergelijk altijd daar en koop ergens anders haha) om te zien, welke je qua kleurweergave ed het beste aanstaat…
Kan nooit va de compie ;)!!!
JAAAAAA HIJ IS BINNEN!!!
nu eerst de boodschapjes enzo
Trl : heb je zelf nu al een digitale kabelmodem? Zo ja, kun je voor de 1e optie gaan, anders voor de 2e optie want die heeft een ingebouwde digitale tuner/modemBeps : veel plezier ervan
Beps,hahaha dat heb ik gedaan en ik zie geen verschil,qua kleurweergave,de ene is led dus iets dunner…
Raak,ik heb zo’n kastje van digitenne.
Trl : dan heeft de 2e optie geen zin want dat is voor een andere provider, of je moet niet tevreden zijn en over willen stappen naar zig.o.
Je gaat toch niet voor een ingebouwde kabeltuner betalen als je hem niet gebruikt. Kun je 100 euri weer aan iets anders besteden:cheer:
Kijk, dan zijn nog eens goede adviezen, want dat had ik ook niet geweten. Wij kijken zelfs nog niet eens digitaal, maar nog steeds analoog en dan van UP*, want die zit in onze regio, alhoewel ik wel canal digitool zou willen gaan proberen. Maar dat komt nog wel.
@Beps: Doet ie 't? Ist wat?
Ik heb je zonet een kadootje gegeven op HA. lol2 Wel zelf nog ff uitpakken!
Hij ligt ‘op te warmen’!
Als je nu een electronisch app binnenkrijgt… dan is het bevroren en dus… even een uurtje of 2 liggen laten…
IK ga eens uitpakken dan
Beps,knap hoor,ik zou niet kunnen wachten op het te gebruiken
Roanna,werkt k*n digitenne bij jullie nog niet?
hoi hoi
ben weer thuis. vanochtend -12 in krakow en je hebt koud en je hebt koud, maar als je longen pijn doen van buiten zijn, dan is het KOUD!! alhoewel,., stapte uit de plane en meteen wind en +2 en da was ook koud… brbrbr ontberingen
allemaal electronische dingetjes in huis?? kon nie wachten tot sinterklaas/kerstmis ![]()
ik ben een beetje de weg kwijt… moet nog veel doen…
Bloem : welkom terug en je krijgt nog meer kou:mad: Nu druk druk druk
Trl : ben je er al uit ?
Roanna : al sinterklaas aan het spelen ??lol2lol2
Beps : hou je het wachten nog vol ?
Nee. Alles doet t dus nu zit ik via m’n pad erop.
Zo de ovenschotel eruit en eten
Raak,het gaat zo goed al zeker de bovenste worden.
@TRL: Oh leuk hoor. Goeie keus, lijkt me. Had je nu ook al een andere auto? Deze 4 deurs beviel je toch niet, als ik me nog kan herinneren!!
Ja, hier is al jaren KP* digitenne, maar je hebt overal kastjes voor nodig had ik begrepen en ik heb 3 tv’s op 3 kamers, waarvan er 2 veel gebruikt worden, dus dan wordt het nog een dure grap. Mocht ik het mis hebben… correct me!
@Beps: Oh… weer een speeltje erbij. Je bent weer even zoet. lol2 Vertel even… wat kan het allemaal… behalve dat je er NIET mee kunt bellen.
@Raak: Jij ook al je schoentje gezet daar? lol2 Bij de schoorsteen he!!!
@Bloem: Welkom terug en gelijk alweer druk met van alles en nog wat. Gelukkig hoef je niet al teveel te aclimatiseren. Hihihi. Wat koud hier he!! Brrrrr.
Roanna,ik heb 2 kastjes voor de digitenne van de K*N plus eredivisie live en betaal totaal €24.50. Klopt idd dat ik geen schik met deze auto heeft,maar helaas de garage heeft nog geen passende andere,dus nog even geduld denk,maar nu eerst een tv…
Zo gegeten, logeerpuber de deur uit. Ik met m’n speeltje op de bank.
@Roanna: alles t een klepdoos kan alleen m’n games op FB niet.
@Bloem: Welkom terug. Nee afgelopen vrijdag black friday dus korting bij de appel. Niet giga maar wel lekker.
Zo maar eens een cappu ![]()
hier warme chocomel… heb t koud… heb meteen al mn spul in de was gedaan… ook mn fleecetrui… brbbrr nu dus iets anders extras aan maar das lang niet zo warm…
nou ik krijg m aardig door. Lijkt wel een ikBel maar dan groter en ff sneller.
Nu maar de hondjes uit en naar bed.
@Bloemmie: nadeel blijft dat Adobe het niet doet dus moet ik nog af en toe naar de gewone compie:)
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna