Goedemorgen meiden, GEFELICITEERD ALLEMAAL, dat hebben we toch maar mooi weer voor elkaar gekregen met zn allen:cheer::cheer::cheer:
Roanna : lekker geboekt meis
Viva : heel druk alweer op de maandagmorgen
Beps : lekker vrij
Jac : weer in de nachtdienst
Cyn : de tijd gaat veels te snel, probeer het ff stop te zetten
Bloem : weer terug in de sneeuw in Krakow
Trl : vanmorgen op de fiets door de sneeuw
Iedereen een fijne week :dag::dag:
Gefeliciteerd!!!![]()
@Raak: We hebben nog geen sneeuw hoor. Alhoewel…het motsneeuwd nu hier. Nou, van mij mag het nog even wegblijven hoor. Die kou valt nog wel mee tot nu toe, althans vind ik en zijn net terug van schappies doen. Nee, niet met de auto… lopende. lol2 Goed aankleden, dan lukt het wel.
Hoe was je feestje van gister?
@Jac: Tja, als je zoveel zieken hebt… dan is het even niet anders he!! Succes en sterkte ermee.
@Bloem: Nog steeds daar en ook nog wel even bezig dus. Succes ook.
En wat lees ik net daaboven… diegene die de backpack heeft gewonnen, schijnt al 4 maanden niet op WW te zijn geweest, dus kan dan ook niet gestemd hebben , las ik net. Ra, ra, hoe kan dat? Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
WHAHAHAHA… das raar…
Raak,hier nog geen sneeuw hoor vanmorgen,nu inmiddels wel
Roanna,hahaha nou ben ook benieuwd hoe ze dat gaan oplossen dan
dat is net zo blunder als de loterij van gisteravond hahahaa…
Koliboli,ja hoorde zoiets van me mams vanmorgen dat er een blinder was bij de postcode loterij
Nou ik vond het van de PC loterij wel netjes… De 460 000 euro die aan de ‘verkeerde’ is uitgedeeld hoeft niet terug.
Hier ben ik toch wel benieuwd…![]()
Beps,ja dat was idd wel weer netjes dat die man het mocht houden
Ja dat klopt maar goed blijft een bunder hahaha
Ik ben zooo moei, ik ga naar bed
Tot morgen :dag:
Tsssssssssss…en ik maar denken dat hier feest was. Niet dus!
Nou, dan ga ik er ook maar op tijd in, want moet morgenochtend al vroeg in het ZH zijn voor de inspannings-scan. Hopenlijk komt er geen sneeuw meer bij, al gaan we wel op tijd weg. Stel dat het weer zo’n chaos op de weg wordt als vandaag. Gelukkig ligt hier niet zoveel, al is het wel wit hier.
Tot morgen dan maar weer. :dag:
*Hoi Dames, ff laten weten dat ik er nog ben. *
Heb alles bijgelezen, ff denken wat ik blijven hangen…
@ Roanna, huis uit de verkoop, en nu rust in de tent
@ Bloem in Polen, en centjes verdient met een krantenfoto, leuk hoor,
@ Beps lekker eten, wel/geen reutje en nu vrij
@ Raak heeft de zon alweer opgezocht, lekker hoor
*@ Jac problemen met de gezondheid *
@ Cyn doet met M nederland op z’n amerikaans, haha. Vergeet ook niet te genieten, en het “gewone” leven te laten zien, hoor.
@ Viva in een koud den Haag aan t werk, maar op werk gelukkig lekker warm
En nu ben ik t kwiet…
Hier eigenlijk niet zo lekker. Zoals Crazy en ik al tegen elkaar zeiden, we hebben betere tijden gehad.
Haar vader erg slecht op het moment, en zelf zit ze ook niet zo lekker nu.
Mijn askim ook ziek, en het blijft erg spannend of het met hem allemaal weer goed gaat komen. Zelf is hij erg positief, maar ik ben erg bang. En zelf verga ik al een week van de rugpijn en de kiespijn.
En auto rijden is ook al niet leuk meer nu, ben iedere keer weer blij als ik veilig op de plaats van bestemming ben. BAH!!!
*Maar goed, er komen vast weer betere tijden, positief blijven maar. *
X allemaal
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Miere,leuk je weer even te zien,balen dat het met je askim nog steeds niet lekker gaat,ben je nog mee geweest naar het ziekenhuis? Sterkte en groetjes voor Crazy.
Iemand hier nog tips waarop te letten bij het kopen van een nieuwe tv?
Goedemorgen meiden, glibber glij glij.
Miere veel sterkte ook voor Crazy.
Tlr. let erop als je een module erin hebt zitten dat je er een neemt die niet bijt met je kabelaanbieder, anders krijg je strepen op je beeld, dus heb je ziggo dan moet je een module hebben die ziggo ondersteund en niet alle modules passen in iedere tv, kijk even op de site van je kabelaanbieder.
Zo ik aan het werk…iedereen een fijne dag.
Ik ook weer wakker…zooo was ik moe…
Feest… het was KOUD!!! !(haha)
We moesten maar eens een feestje in levende lijve doen, ff chocomelk met slagroom, dönerjte ofzo…(ZM?? haha)
Nou goed…
Vandaag wachten op mn totaal overbodige kadoo van Rubbie: Mn Ipet!! Haha… U*s gaat m vandaag leveren zeggen ze…
@TRL: Kijk naar wat JIJ mooi vind. Wij houden van contrast, diepte ed. Dus…
En of je tv last heeft van spiegeling(staat hij nog steeds op dezelfde plek??? ivm lichtinval)
Anders kan je bv geen samsung nemen, die hebben een spiegelende beeldbuis…
eigenlijk zijn er geen slechte tv’s meer, alleen goede en nog betere,…
Geen feest geweest dus? Tssssss… en dat nog wel voor een winnend forum. :mad: Nouja, misschien een idee, om het weer eens in het eggie te doen, alleen ff wachten… op mij he!!!
Hoe is het trouwens afgelopen met de winnaar? Ik lees en hoor er niets meer van.
@TRL: Ja, ik zeg ook altijd maar, de kleuren, dieptes, contrast en dergelijke is zelf heel goed af te stellen, maar van het technische gedeelte… weet ik niets af. Dan ga ik toch meestal weer op de prijs af. en vraag info aan de verkoper i.v.m. met de kabelaar. Duur hoeft niet perse altijd beter te zijn, is mijn mening.
@Miere: He, het zit je ook even niet mee he!!! Nou, hopenlijk gaat het goed komen. Wens je in ieder geval veel sterkte met alles en doe crazy ff de groetjs van mij. Voor jou :kus:
Oh oh, ik sta niet in het lijstje… :beef:
Zal het even aanpassen.
Pfff… moest vanmorgen al vroeg op. Maar heb de ergste gehad. Pfffff… fietstest en scan en zoooooo zwaar he. lol2 Nu morgen nog een keer maar dan in rust!
Fijne dag all. :dag:
Zo klopt ie weer! :cheer:
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna