Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog ā¦
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Goedemorgen meiden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat is het koud, lekker staan krabben vanochtend, maar nu lekker warm op kantoor.
Kijken jullie uit, het kan glad zijn op sommige stukjes.
Iedereen een hele fijne maandagā¦ik kan mijn borst weer nat maken deze weekā¦
Gisteren lekker rustig aan gedaan, zaterdagavond een bbq, mensen wat heb ik het koud gehadā¦en wat een gezellige familie (maar niet heus). Was blij dat ik weer weg kon.
Heb braaf meegelezen hoorā¦fotoās, stil, in de zon, geen puppy, tv kapot ectā¦
Ik weer snel verderā¦toedelssssssssssssssssssssss
Ik ook wakker, maar heerlijk 3 dgn vrij
Eten was gister lekker, zalig!! J&H hebben genoten!!! En ik(wij) van hen⦠heerlijk ze zo te zien smikkelen!!!
Gister was de laatste dag van het stemmen toch? Betekend dus dat WE met zān allen gewonnen hebben toch? :cheer: :cheer:
Als het allemaal klopt, trek ik vanavond virtueel wat open hoor. Zet de nootjes erbij. lol2
Viva weer druk op het werk en geen, geen gezellige, maar wel koude bbq gehad, brrrrā¦, Beps lekker gegeten en genoten van de oudjes en nu nog 3 dagen thuis genieten, TRL ook al moeten krabben, maar nu warm op kantoor, dus iedereen⦠werkse weer.
Ik ga zo ff de Juni vakantie boeken, denk ik. :cheer: De rest houd ik nog even in optie!!! Hahahahaha.
LEKKERRRRR
(Zodra ik toestemming heb van mn chef/manager boek ik ook hoor!!! Eerst mei, en dan Juni, misschien toch maar 1 wk in juni⦠maar dat houden we ook nog even in optie lol2)
Zooo zeg gewoon heerlijk mn 2de koffie en lekker nietsen!!!
Hier alles goed, tijd gaat veel te snel. Zaterdag naar de ZM geweest (heerlijke doner weer) en gisteren naar Volendam en de Zaanse Schans⦠Fotoās volgens op facebookā¦
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
En de verjaardagen nog ā¦
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ja Viva⦠jullie gaan weer een paar dagen last lol2 van ons hebben.
@roanna: lekker geboekt! En een mini meeting met viva dan!! Gezellig!!! @viva: had het koud maar zit nu lekker op kantoor @beps: is lekker 3 dagen vrij!
ik was om 7 uur op het werk maar goed ik heb ziekte en niemand kan het oplossen. nou ja dan ga ik maar eens het nachtleven in⦠langgeleden!!! hahaha
inderdaad maar je moet er wat voor over hebben he.
Nou ja wie weet valt het mee, heb alvast wel de energydrankjes gekocht. Niet goed maar werkt wel in de nachtdiensten hahaha.
Geniet van je vrije dagen!!!
Zo ik ben ook weer in Krakow aangrkomen. Een en al sneeuw en gedoe. Dus duik lekker the mall in. Ff wat eten en dan weer met de fotos aan de slag. Doe allemaal maar voorZichtig in NL