:tear: dit reutje gaat het voor ons niet worden. Hij heeft een PRIMA mandje gevonden(misschien zelfs wel beter dan bij ons!!!)
Nu druk aan het werk
:tear: dit reutje gaat het voor ons niet worden. Hij heeft een PRIMA mandje gevonden(misschien zelfs wel beter dan bij ons!!!)
Nu druk aan het werk
hoi hoi
vanuit de kantine van de ijsclub alhier. buiten -5 en sneeuw! heeeeel veeeeeel sneeuw… de competitie zou om 10.30 beginnen, toen uitgesteld tot 12h (wat maar goed was, want ik bleek mn batterijtjes nog in de opladen hebben gelaten- in het hostel) dus snel teruggesprint richting town) kwam ik hier weer aan en wedstrijden uitgesteld tot 14h… ik heb geen idee of er uberhaupt vandaag nog wat gaat gebeuren want het blijft maar sneeuwen… ziet er daardoor wel prachtig uit maar niet zo top voor de wedstrijd en eigenlijk ook niet zo voor mijn camera…
maar goed
@ beps wow dingen kunnen snel gaan, maar helaas toch niet??
jammer hoor, ik weet hoe graag je het wilt, maar aan de andere kant… het komt heus wel… alleen geduld he… das ook weer zoiets! hahaha
@ trl he gets tv kapot, das niet leuk. die krengen laten maken kost vaak meer geld dan een nieuwe tegenwoordig aanschaffen…
@ roanna lekker aan het puzzelen voor de zomer, groot gelijk, met dit weer krijg je daar een goede impuls voor he? is nix al die kou.
@ raak lekker blond koppie opgelopen? hahhahaa of nieuwe leesbril nodig ![]()
goedemorgen!!!
Trl : dat is jammer he, die dingen gebeuren altijd op een ongelegen moment
Beps : volgende keer maar weer kijken dan he :kus:
Roanna : natte sneeuw???hoe ziet dat er uit ??? ![]()
Bloem : oplader vergeten maar toch niets gemist want door de sneeuw wordt er niet geschaatst. Hopelijk later wel
@Raak: haha, dat is wel raar he… als je daar zit, dan … en je hoort dan sneeuw in nederland haha
@raak nog steeds lekker aan het genieten.
@ bloem: koud en veel sneeuw
@beps: reutje heeft een andere mandje gevonden…
Mijn vader is thuisgekomen. Geen longembolie en hart is ook weer goed om het zo maar te zeggen.
Moet rustig aan doen want zijn lichaam geeft waarshuwingen natuurlijk en hij heeft verleden jaar ook 3 hartinfarcten gehad.
Vandaag ben ik even op zoek gegaan naar sinterklaas cadeautjes en ik heb zelf maar gelijk cadeautjes gekocht
1 jas
1 paar handschoenen
1 sjaal
1 paar laarzen van die lekker schapenbont
Dus paar honderd euries lichter…
en nu moe… ik kan dat niet meer winkelen, maar goed o ja ik moet naar de longarts voor verder onderzoek naar de klier die bij het borstbeen zit maar die er niet meer mag zitten.
Lang verhaal…
@linda hoe is het verder met jouw? Nog moe of valt het mee?
Goedenavond ladies.
@Beps: Oh meid, wat vind ik dat nu spijtig voor jullie. Je kwam er zo onverwachts mee, althans hier en nu gaat het toch niet door. Ik sluit me dan maar aan bij de anderen… komt vast wel weer een keer. :kus: Ik weet niet goed wat ik zeggen moet.
Ik heb trouwens vandaag een ook leuke aanbieding gehad van S. Wel verleidelijk hoor, maar kokkie wil niet mee, want dan is hij net aan het werk. ( bij leven en welzijn ) Maar vond het toch lief van hem dat hij aan mij gedacht heeft, om mij even op de hoogte te brengen.
@Bloem: Zo hee… wat een sneeuw dan zo te lezen. Hopenlijk heb je nog wat schaatsen kunnen zien vandaag. Moest je trouwens niet in Hamar zijn zag ik net op tv?
@Raak: Toe maar. Wrijf het ons maar in dat je niet weet wat natte sneeuw is. :finger:
Kan jij lekker zeggen vanuit daar! Hihihi. Geniet!!!
@Jac: Mag ik vragen. Hebben ze met jou klachten ook weleens naar of rondom het hart gekeken? Ze ( de doktoren ) schijnen dit nog weleens over het hoofd te zien bij jonge vrouwen. Daarom zijn ze nu met die campagne begonnen over vrouwen en hartkwalen. Niet dat ik je bang wil maken, maar meer als tip.
Gelukkig dat je vader weer thuis is, maar wat je zegt, het is er wel weer een ( waarschuwing ) en dus goed in de gaten houden. Beterschap hoor!
Ik had vanmiddag de dochter weer op bezoek en we zijn even gezellig wezen winkelen hier en daar. Enkellaarsjes gekocht en nog wat schapjes meegenomen. Nee, niet in de stad. Ze is nu weer onderweg naar haar huis.
Nou, fijne avond all. :dag:
By the way… bij Corridon nu weer extra €50 korting op pakketreizen en ik had gister al bijna, gelukkig dus bijna… bij hen geboekt, anders zou ik me weer genaaid voelen. Nu dus nog net niet!! lol2
Beps,jammer dat het niet doorgaat.
Roanna,107 is denk een beetje groot voor hier,ben vanmiddag fff naar mm hier geweest een samsang gezien 82 cm voor 333.Die van 107 heb ik hier niet gezien terwijl ze hier 5 jaar bestaan…
Raak,jij heerlijk in de zon,geniet er maar van hoor hier is het koud aan het worden.
Bloem,idd laten maken is vaak nog duurder,heb nu ff de kleine van de slaapkamer er neergezet,maar is wel heel klein. Bij jouw nog geschaatst?
Koliboli,flink geshopt moet kunnen he zo af en toe.
Hier vandaag een vriendin op visite uit friesland,kwam alvast voor C z’n verjaardag,ook nog even het dorp ingeweest,maar wat was het druk,pffffffffff bij de bart Sm*th een rij,1 vrouw had geluk kwam een zwarte piet achter haar staan en die ging met zijn pas haar aankopen pinnen…Actie van de winkeliers,dat geluk heb ik nu nooit…
@roanna: Ja dat hebben ze gedaan. In ieder geval een hartfilmpje gemaakt. Mijn arts zei het wordt de longarts of de cardioloog.
Nu eerst naar de longarts ivm de klier die bij het borstbeen zit. Dat gaan ze eerst onderzoeken. En anders ga ik door naar de cardioloog. Maar dan ben ik al in het zkh en dan zijn de lijnen korter.
En je mag alles zeggen hoor ik ben niet bang uitgevallen… Ik bekijk altijd alles nuchter.
ja er werd uiteindelijk geschaatst… pfew… van 14h tot 20h
\echt geen doen, grijs, grauw en donker, gelukkig gingen uiteindelijk de lichten aan en dat ging een stuk beter, al hoop ik morgen op stralend mooi zonnig weer
en … heb mn stoute schoenen aangetrokken en iemand gemaild, en kreeg positief antwoord terug. Ik heb mn 1e 20 euro verdiend. zie hier die foto is van mij trots
ben daarna teruggegaan naar het hostel waar ik met een ozzy had afgesproken en we zijn net terug van lekker eten… gezellie… morgen zou t weer om 10.30 beginnen, dus vroeg op… snel ff hier en daar checken en dan lekker slapen
@ koloboli, pfew gelukkig maar, wel eng lijkt me dat…!
Zo…gister zo druk geweest, en ik was zooo moe lag er om 20 uur in en net pas wakker…
Rubbie vandaag in Tilburg aan het werk…dus die is de deur al tui
@Reutje: De eigenaren van het laatste reutje van onze fokker gingen plotseling uit elkaar. Dus vrijdag belde de fokker: Jullie weten dat we dit reutje heel graag bij jullie hadden willen zetten, maar omdat jullie net Mirai hebben… Nu deze optie er ineens is, hoe denken jullie erover??
Nou wij wilden wel, maar ook een andere hele goede vriendin wilde dit wel. We hebben beide(die vriendin en wij) gemeld: We willen hem een goed huis geven, maar HIJ staat voorop, hij moet een goed huis, bij de 1 of de ander maakt niet uit…
In goed overleg besloten dat hij naar de vriendin gaat, en bij ons een ‘buitenlands’ reutje komt, tzt…ooit… als hij(HET juiste reutje) daar geboren is…
En ja het is jammer, maar nee geen man overboord…
(gewoon even uitleg!)
En nu,… Op naar weer een koude dag, met nog killere klanten
@Jac: Sterkte…
@Roanna: wij hadden die aanbieding ook… ik heb ook nog even gekeken, maar… ehhhh dan zitten we er al(de 10de dus) …![]()
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Bloem,leuk dat je je eerste 20 euro heb verdiend met een foto.Hoop dat ze vandaag op tijd schaatsen en je mooie foto’s kunt maken.
Roanna,jij dochter weer verwend met nieuwe laarsjes.
helloooo
Bloem : mooie foto, hoop dat je nu weer veel mooie foto’s kunt maken
Roanna : twijfel over een mooi geprijsd reisje en weer met dochter gaan winkelen
Trl : al visite gehad voor de verjaardag van C. Schiet al op he
Beps : werkse vandaag, hoop dat de klanten niet te kil zijn. Rubbie in ons stadje vandaag
Jac : fijn dat je vader weer thuis is, idd toch meer naar zijn lichaam luisteren.
Hoop dat de longarts of de cardioloog iets vinden en het dan snel verhelpen
Wij zo naar het strand, vanmiddag een flower power feestje daar en vanavond een 70.party Schoonzoon moet dj spelen daar, dus…wordt weer een vermoeiend daagje pfffffffffff lol2
Fijne zondag allemaal :kus:
Rubbie al weer thuis. Ik straks lekker met J&H uiteten. Lekker sushi!!!
LEKKERRRRR
Beps : eet smakelijk voor straks !!
Goedenmiddag.
@Raak: Oh, wat zou ik daar graag bij willen zijn. Al was het alleen maar voor de muziek, dan is het zonnetje en de temperatuur nog mooi meegenomen. lol2 Nou, ga ervan genieten en denk zo nu en dan ff aan mij. :cheer:
@Beps: Oh, ook alweer zoiets leuks voor de boeg vandaag. Wat heb ik het dan toch saai hier. Hahahaha, maarja… ik heb net ff lekker languit in bad gelegen. Is ook lekker!!! lol2Beps… jullie ook lekker genieten weer hoor!
Hihi… das ook lekker hoor, in t bad…:)!!!
Oh Raak en ook nog flower power party. Wat een tijd was dat. :cheer:
Ja hoor Beps. Met mijn sushi. lol2 lol2
Oeps Dames, ziet er wel rustig uit voor het beste forum van 2010 !!!