Turkish Tea Time

@Raak: Oh, sorry dan. Ik had de Vlaai gevolgd, omdat je zei dat je die nieuwsbrief van Arko had gekrgen. Nouja, jullie zijn er en met Martin is het ook altijd nog wel te doen, zolang het nu nog kan. Nou, eetse dan en vermaak je. :cheer: Wij nog geen sneeuw hoor, maar wel koud en een :zon02: al de hele dag. Ruilen??? lol2

@Cynthia: Oh, wat leuk allemaal. Nou, vermaak je ook he!!! :p;)

Dat meen je niet!!! Bij het wc? Ik was gewoon thuis

@ raak of beps denk dat raaks bericht ff aangepast moet worden

@raak goed aangekomen op het zonnige eiland? Het is hier al donker en koud maar ik kan het goed verdragen

@cyn gaat alles goed met askim?? Alle truien tegelijk aan? Hoe verloopt t tussen hem en je ouders enzo?

@koliboli en? Hoe gaat het nu?? Sterkte

Zo… Ik zit weer eens te internetten op mn phone. Ben in het hotel van de schaatsbond en wacht ff op de loting. Ben vannocht uit zonnig krakow vertrokken en keurig op tijd aangekomen in Zakopane. Had niet gedacht dat het zo groot zou zikn maar ook erg gezellig. Ben net ff naar de baan geweest, hoofd van de ijsbaan ontmoet. Die vroeg meteen: ben jij bloem? Haha gratis thee en gebak gehad en ben naar het hotel gelopen waar ze al op mij zaten te wachten. De perskaart al klaar en de vraag of ze mijn fotos van dit weekend mogen gebruiken: Natuurlijk!! Dus… Leuk allemaal! Ben zeer benieuwd naar de wedstrijden van morgen

Bloem : wat moet er aangepast worden? zie zelf niets vreemds
Roanna : ja dat klopt hoor, maar bij die aktie mochten we maar tot 4 dec. blijven en dat is een beetje kort vonden wij voor zo’n lange reis :mad:

Jep… Achter je rode Speedy Gonzalez… :smiley: Maar ik wist niet op welk nummer je woont, en je tel. nummer had ik ook niet meer… :wink:

Ja dan houdt het op. Wat heb je op t wc gedaan dan??

@raak je hebt een naam verkeerd gebruikt. Ipv de nick de echte naam. Niet zo erg maar toch

Hey hallo allemaal.

Bloemmie heel veel plezier, en nog ff dan lijk je wel een prof. Met perskaart en ect.
Beps, naar de markt geweest, en woef nog swielig…achhhhhh.
Raak, meissie heerlijk in de warmte bij het zwembad aan de koffie.
Jac. beterschap met je vader, altijd schrikken he zulke berichten.
Roanna rust in de tent, heb je een sms gestuurd meissie met het antwoord betreffende mijn hotel.
Cynnie weer terug en nog een volle agenda…en M. heeft het koud maar vind het wel leuk
Bloem, ik zag het ook al maar ach maakt niet zoveel uit hoor.hahahahha.
Ik vandaag de hele dag de hort op geweest, samen met Damber heb de kerstcadootjes al binnen, dus kan maar gebeurd zijn…morgen hebben we een housewarming (letterlijk een bbq in een partytent brrrrrr), dus we gaan het wel zien.
Ik nu ff aan de koffie.

Bloem : doelen jullie op Martijn??? Dat is een nickname hoorlol2lol2

Nope Raak…Anja

Viva : oepss sorry, daar heb ik dus 10 x overheen gelezen. de :zon02: smelt mijn restantje hersenen lol2lol2lol2lol2lol2

Of misschien toch een beetje blond.? lol2 Van de zon. Zo snel gaat het!!!

@Viva: Heb het gelezen en nog bedankt ervoor. Ga nog ff verder kieken of t NOG goedkoper kan!! :lol:

@Bloem: Leuke berichten. Geniet. :dag:

Roanna wanneer wil je gaan dan??

Raak no problemo hoor…geniet lekker van de zon.

Brrrrrrrrrrrrrrrr…in de vooravond met de buurtjes wezen tippelen en daar heb ik nu nog koude bovenbenen van. Wat koud was het. Maarja, als het daar maar bij blijft en die vieze sneeuw aub wegblijft. :mad:

@Viva: Nou, ook zo half Juni of de laatse week van Juni, omdat kokkie zolang mogelijk bij de boer wil werken. Ja, ja, daar is hij nu alweer mee bezig. En dan voor 1 week en misschien dan nog een weekje Spanje met de familie in September. Allemaal plannen, maar of het haalbaar is!!! Maargoed, we gaan er gewoon van uit dat het kan en dromen mag!!! Toch!!! lol2

Tot nu toe ben ik nog het voordeligst uitgekomen bij Suntip, omdat we daar ook die 5% korting via T*T kunnen krijgen, maar dan is het nog steeds een reis via Corridon, waar ik trouwens geen enkele problemen mee heb. Daar niet van hoor en mij maakt het nu echt niets meer uit met wie of wat ik vlieg.! We komen er wel een keer uit! :wink:

Raak,je was waarschijnlijk nog niet helemaal uitgeslapen.

Cynthia,welkom terug,hoe ervaart M nederland tot nu toe? En nog allemaal leuke dingen in het verschiet.

Roanna,weer lekker wezen tippelen,ik vind dit weer heerlijk hoor,lekker zonnetje erbij s’middags.Mij maakt het ook nooit zoveel uit me wie ik vlieg als het maar niet te duur wordt…

Bloem,zo te lezen heb je het goed voorelkaar in Polen.

Nou daar ben ik ook weer… Duimen jullie mee…
We hopen dat dit weekend de beslissing valt en dan… dan zouden we zomaar ‘gezinsuitbreiding’ kunnen krijgen… een kereltje… en … die is er dan ook dit weekend ;)!

Maar goe… naar bed, moet morgen werken

Beps ik duim voor je.

Zo ik zo naar mijn mandje ben helemaal gebroken…terusten voor iedereen.

Op t werk…(Bah lol2)

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Beps,ik duim ook voor jullie.

Hier de tv kapot,hopen dat tie nog gemaakt kan worden…

Goedemorgen ladies.

@Beps: Ik las het berichtje nog net voor ik naar bed ging vannacht en doe nu niet anders dan voor jullie duimen. Gezellig weer zo’n rakker erbij.
Voor nu werkse. :dag: Ja, bah he!!!

@TRL: Och jee. Dat is mooi pech hebben dan. We kregen van de week een folder van MM uit D’ter en die bestaan 3 jaar hebben 3 dagen lang hele goedkope aanbiedingen, waaronder nu vandaag tussen 10 en 12 uur een grote plasma tv van 107 cm met alles er op en aan, voor €333. Ik vond het wel verleidelijk!!! Maarja… ik heb er nu nog net geen nodig.

Zo, nu ff krantjes lezen en dan showeren. Het viel hier net van dat motsneeuw. Bah, bah, bah. :mad:

Goed weekend allen. :dag: