Turkish Tea Time

@Roanna: de rekening ‘is maar geld’ en rust is onbetaalbaar: Voor al het andere Mosterdkaart-Visumkaart lol2!!!
Rust is niet in geld uit te drukken :kus:!!!

@Wendy: Daarom draait hier bijna 24-7 de tv haha… stilte ga ik de ‘dingen in mn hoofd’ horen :wink:

Zo is dat Beps. Helemaal mee eens. :kus:

Nou, ik ga maar eerst maar eens even hier wat doen. Kokkie de kapstok nog aan het afwerken.

Raak is net aan het boarden zo te zien, dus dat is al 3 uur vertraging, maarja… valt nog wel mee voor de Orkavlaai. lol2

Pff net even lekker een uurtje zitten werken …
Vanavond eea af gaan bellen dus… (voor de klachten verwerking) en dan zijn we weer redelijk bij…:)…

Raak ook lekker weg…groot gelijk

Hoi hoi!!! Ik ben goed aangrkomen in Krakow!! Ben ff aan het bijkomen van de wandeling door het centrum met mn spulletjes en ben me aan het vergapen over dit hostel!! Echt helemaal toppie. Er ligt hier her en der wat sneeuw op de daken en de zon schijnt! Heb mn busticket al gekocht, morgen om 12 uur naar Zakopane. Ga zometeen het centrum in voor het kasteel en townsquare. Dus tot later maar weer!!

Owh ja
@beps onze 1e hond had destijds een week last van de sterilisatie/narcose. De tweede dartelde na 2 uur weer rond. Denk dat kliertje zelf wel aangeeft wanneer t beter gaat. Dan zijn de koekkies niet aan te slepen

@wendy ik kan me die stilte wel voorstellen. Ik denk zelf nog dagelijks aan je mamsie dus kan me amper indenken hoe dat voor jou is. Kun je niet gezellig mee naar duesseldorf? Kerstmarktje??

Hihi… Chira kwam dinsdag thuis en sprong meteen al overal op… nu vind ze zichzelf siewig,… meer niet haha… van mij mag ze, als ze maar niet verwacht dat ik dr ga dragen :wink:
Veel plezier in t centrum!

zo net thuis. Vanmiddag rond een uur of vijf naar het zkh gegaan. Vader met ambulance.
Weer hart en hij wordt verdacht van longembolie.
Dus morgen gaan ik daar weer heen.

Iedereen een fijne avond

Jeetje!!! Sterkte voor mams en paps…:kus:

@bloem,
Zou wel mee willen, heb alleen geen dagen meer… dus zal helaas thuis moeten blijven.
Tja, laten we zeggen de stille momenten zijn het lastigst, als ik bezig ben dan gaat het wel.
Ach ga een avondje bij m’n vader buurten en voor de rest zie ik wel hoor…

@Jac: Tjeetje, dat is weer ff schrikken dan. Nou, hopenlijk komt hij er goed door. Sterkte en beterschap ermee.

@Wendy: Natuurlijk kom je die dagen wel door, maar het zal best ff wennen zijn zo zonder mannetje.

@Beps: Hubsie weer thuis? :wub:

Verder heb ik ook niet veul te melden, dus zeg al maar vast weltrusten voor zo.

:kus: All

Hubsie gaat over 1 uurtje rijden ongeveer…(hij is nog aan het werk…)

Ik nog aan het werk, thuis over 15 min.

All: Slaap lekker!!!

Hihi!!! Rupsje al over 30 min thuis!!!
Ik nu…dus,… :slapen: lekker all, ik ga … ehhh… nog even naar de markt

:austria:Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk :austria:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Koliboli,Sterkte met je vader

Ik ben er al een poosje hoor, laat opgestaan, toen kwam de logeerpuber nog langs enzo

Maar zo naar mn zus, mn haartjes doen, lekker met Rubbie
Chira vind dat ze siewig blijft staat nergens voor op: Jammer hoor(voor haar ;))!!!

Meld me vanavond/morgen weer!!

Goedenmiddag. :dag:

Ik was er ook al een tijdje hoor, maarja… vrijdag even aan de rituelen geweest, wasje gedraaid en binnen ergens opgehangen, hier een bietje strak getrokken, de visjes verzorgd en zelfs net al even schapjes wezen doen bij Dir*. Moet straks nog wel ff naar het wc voor nog wat andere schapjes en dan is de dag alweer bijna om.

@Beps: Veel plezier bij je zus. Enneh… nog wat kunnen scoren op de “markt”. :stuck_out_tongue:

Iedereen een fijne dag verder. :dag: Tot laters weer ergens.

:dag:

Jaaaa wij zijn ook weer thuis… Weekje is snel gegaan, veel gedaan, Efteling, Burgers Zoo, Breda en Oosterhout… Verder mijn broer en schoonzus en nichtje nog een paar nachtjes over geweest… En verder gewoon lekker samen geweest…

Morgen naar de ZM, zondag naar Volendam, maandag Alkmaar in, dinsdag Amsterdam, Woensdag Scheveningen en donderdag Den Haag… En dan zit het er al bijna op… :frowning:

Maar daar denken we nu nog niet aan… :wink:

Foto’s volgens op FB…

Bloem: jij hebt toch een speedy op je auto? Daar stonden wij woensdag even achter geparkeerd :wink:

@Cynthia: Geweldige leuke berichten allemaal zeg. En hoe vind askim het tot nu toe hier, dan dat het alleen koud is? Moest wel steeds aan jullie denken hoor van de week! :wub:

@Raak: :dag: Jullie ook goed aangekomen zie ik,. :vak02: Mooi zo. En genieten nu he!!!

@MK: :dag:

Roanna: hij vond de efteling vooral geweldig… Alle attracties heb ik gezien die dag… :slight_smile: En verder heeft hij het gewoon goed naar zijn zin… Hij is nu mario aan het spelen op de wii haha… :smiley:

Zo, ben wakker bijgelezenlol2. Het is hier nu 9 uur in de ochtend
Moest lachen want wij hadden echt niet eens 1 minuut vertraging…maar de A.kevlucht dus wel uiteindelijk 5 uur !!! Die waren niet vrolijk.wij vlogen om
13.10 met de Martijnair.
Roanna : bord weg…rust nu. zo is het denk ik beter
Beps : speciale bestelling gedaan bij speciaalzaak. Rubbie lekker weer thuis nu
Bloem : veilig aangekomen en heeft al een beetje sneeuw gezien
Jac : veel sterkte meisje voor je vader en uiteraard ook voor jullie:kus:
Cyn : heeft de eerste week goed overleefd :cheer::cheer::cheer:
Ik dacht misschien komen ze nog ff langs lol2 maar lees het al : veel te druk gehad, nu volgende week minus 15 overleven
Wendy : nu jij volgende week, gelukkig maar 3 daagjes, alleen. Zet idd maar lekker de tv aan, hoor je toch mensen praten he
Viva : wat een lief cadeau, dus je kan binnenkort weer heerlijk gaan relaxen voor noppie :cheer:
Trl : ben jij al weer helemaal opgeknapt of nog steeds niet zo lekker ?
MK : drukke tijd met alle voorbereidingen voor de Sint zeker
Zo, en nu heb ik trek in koffie dus ga aan het zwembad koffie drinken en ontbijten :vak02: