@Raak: Verstandig!!! Ik liep van de week in zo een leuk ‘tuinwinkelding’ maar dan wat ‘exclusiever’ zeg maar http://www.hettuinhuis.nl/
En daar heb ik half-half afgesproken dat ze 2 eye-catchers maken, en dat wordt mn kerst…(iets aan het raam voor, iets op tafel in de woonkamer…zoiets) Dan ben ik net zoveel kwijt als dat ik 3 keer de Ontratuin inloop, maar wel minder geklooi hihi
Nou goed, mn meissie wil plassen en ik wil dan naar bed hihi
Raak wat lees ik nu, meissie geniet er van…en is jullie zo gegunt…doe de groetjes maar hoor van ons daar. en we zulllen aan jullie denken, voor de kachel met onze sneeuwboots.Gewoon bijna een maand weg heerlijk hoor.
Linda jij naar de zwarte markt met Roanna als gids…
Roanna je had het niet beter kunnen beschrijven meissie.
Beps druk aan het werk, en rubbie bijna klaar met belgie…lalalalaala is er leven op pluto, kun je dansen op de maan, is er een plaats tussen de sterren waar je heen kunt gaan.
Net schoonzus hier op visite geweest, hebben we een saunabon gekregen omdat we hun vrijdag hebben opgehaald in utrecht, zo lief…
Niet alleen lief, jullie gaan lekker weer genieten!!!
Wij(een vriendin en ik) hebben gister maar weer eens een 10-rittenkaart voor de sauna gekocht. Ehhh iets van 90 euro voor 5 keer sauna(ongeacht dag of avond…) dus… we kunnen nog 4 keer hahahaha: Belgie…Belgie…Bel-gi-ëëë…
okey het was even zoeken maar heb mn snowboots gevonden!! alles ingepakt, wat een volume maar gelukkig niet zo zwaar… of me goes… morgen om 5 uur opstaan :retard: hoop dat de sneeuw eventjes uitblijft! truste
5.28 am
mogguh mensen!! ff eten, cappuchinootje erin en dan op naar de airport! :dag:
**Raak: 25 nov. t/m 22 dec. BONAIRE :cheer:
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Ikke wakker, de meisjes uitgeweest. Chira vind zich nog wel zielig en wil wel buiten maar niet binnen lopen. Dus ligt in dr mand/bench en verroerd zich niet hihi!!! Koekje??? Nee ze blijft gewoon liggen…
Bloemmie geboard, dus die is echt onderweg.
Morgen… morgen zit ik met Rubbie aan de koffie…HEERLIJK!
@Beps: Ja, dan is ze zeker nog een beetje sieuwig, als ze het koekje laat liggen. Hoelang duurt zo’n herstel zo ongeveer?
En Hubsie vandaag of morgen weer thuis? Nog ff volhouden dus!!! :kus:
Zo, een paar dames weer onderweg naar koude en zonnige oorden en wij kijken wel toe.
Wij gaan zo ff naar de Karwoei, want kokkie had van de week zelf een kapstok gemaakt van restplanken en nu moet er nog een biesje om. Misschien hebben ze daar ook nog wel leuke kerstspullekes. Ff kieke dus!
Iedereen een fijne dag verder en vast tot laters ergens weer, :dag:
@ Viva,
Zoek je nog leuke spulletjes voor jullie kleinkind…? kijk is op www.stikleuk.nl , ook allemaal dingentjes voor in huis…, bedrijfje van mijn collega
3 dgn is te overzien Wen… hij moet over 3 wkn weer 2 nachtjes ofzo… das niet zo erg(meer vind ik) Rubbie is nu va eind sept elke week weg… en va vanavond/vannacht is hij gelukkig weer grotendeels thuis…EINDELIJK!!! We hebben het overleefd…
Jij sterkte dan volgende week
@Roanna: Normaal zou ze zich vandaag wel beter moeten voelen, maar ze heeft zo een t-shirt aan(kijk anders ffies op www.aiji.nl )
En dat doet denk ik dat ze zich niet lekker beweegt
@Beps: Ik heb het gezien. Ziet er wel koddig uit, moet ik zeggen. Nou, hopen maar dat ze snel opknapt.
Ja, goed nog steeds he en toch zijn er nog enkele die niet gestemd hebben. lol2
@Wendy: Kom je toch gewoon wat vaker hier als je niet te druk hebt thuis. We slepen je er wel door hoor!
Ik denk dat Raak nu al wel weg is. Hadden wel 2 uur vertraging zag ik, maarja… wat is dat nu op een mensenleven he!!
Ik ga ff lunchen. Strakt nog ff schappies doen.
Oh ja… we waren zojuist dus even naar de Karwoei en toen we thuis kwamen, waren de TE KOOP borden weggehaald. Wat een rust! :cheer: Nu alleen de rekening nog!!! :mad: Maargoed, dat weet je van te voren.