Turkish Tea Time

@Viva: Was gisteravond aan het zoeken geweest daar en 'm alsnog als zoekoptie aangegeven en geeft dan aan, dat ie het niet kan vinden. Nouja, ga straks ff opnieuwe kijken en anders via TN* voor een week zou me dat met z’n beiden op €780 komen incl. korting. Even over denken weer dus. lol2 lol2 Pfffffff…

Kokkie vond het zo fijn daar, dus zou best weer terug willlen.

Ik denk dat ik er uit ben. Tijdelijk kan alleen voor een paar weken en ik moet NU zakken, ondanks dat hij het met me eens is, dat het huis meer waard is, maar we moesten het nu niet mooier maken dan het was, de markt is in zwaar weer zegt hij, ( uitzonderingen daargelaten ) dus ga ik zo weer met kokkie in conclaaf, maar ik denk… nokken ermee!

Ik ga nu showeren. :dag:

@TRL: En toch heb ik tijdens het zoeken reisorganisatie’s gezien die juist 1 ouder aanbiedingen hadden, maar weet even niet zo gauw bij wie en waar dat was. Als ik het weer tegenkom, zal ik je tipppen.

Enneh… gelijk heb je wat je huisje bertreft.

hoi hoi

ff uitgeslapen hier, ookal ging vannacht bij de buurtjes de wekker tot ergens vandaag… zal de batterijen wel leeg hebben gepiept… ugh

kom er net achter dat morgen rond 6h vertrekken verstandig is :retard: jakkie bah
hoop dat die sneeuw nog even uitblijft tot ik in de lucht ben, want als er chaos op de weg is kan ik het wel vergeten

@ roanna normaal zou ik niet zo snel zeggen je moet dit of dat doen, maar ik denk dat het voor jullie verstandig is om de verkoop te cancellen. jullie huis is gewoon een bepaald bedrag waard en nu zakken… wat dan? je hebt genoeg aan je hoofd de komende periode, daarnaast heb je nog geen andere woning en het levert allemaal toch een soort van extra stress op.
Je kunt in april/mei altijd weer zeggen: we proberen het nog een keer…

@Bloemmie: Krakow…
's Zomers ziet het er zo uit…

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_HJYSNs6EOoPGmeAdDbPf2DhyOdQdlGZeoVtUOswLgjQJzNLl

Maar nu denk ik meer zo:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRw8pGTb97RgrOXGZ1qG35CT2ls2xxUnN-beEFFmiOupMb5Fin7

hihi

Hiervoor ga je niet

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXt8dZy3gIdJ_AAIJZNAzOBSzoIqUj7X0azfQ1Q6iPu9BCNupA1Q

maar wel voor

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVJPChHQ7n7yP0o7oJ2ASK-ifoDQsMowQgwSviCo_ZDP-wQhXwxw

gevuld met publiek hihi!!!

Doe voorzichtig, geniet, en veel foto plezier

dank je! net ff wezen shoppen en een nieuwe skibroek gekocht, kwam nog een aanbieding tegen van 2 pullies voor de warmte en heb dunne, windstoppende termo handschoentjes gekocht… was mn geld wel weer kwijt, maar kou lijden is ook zo wat…

overigens @beps het is een buitenbaan!! hahah nix tribunes! ben overigens door de poolse schaatsbond uitgenodigd “you’re welcome for media accreditation” weet niet wat dat inhoud bij deze wedstrijd, maar we gaan het vrijdag daaro zien

Er was helemaal NIETS te vinden over schaatsen in Krakow…GRRRRR
Dus ik zag the skating-ring…KLAAR hahaha…

Geniet meis, wat het ook mag inhouden :wink: the media-accreditation…:question::question::question:

Wat een mooie plaaatjes hierboven weer. Brrrr… moet er even niet aan denken, maarja… voor de liefhebbers en de bikkels he!!! :wink: :thumbsup:

Heel veul plezier in ieder geval Bloem. Ga er weer van genieten en ook een goede reis gewenst.

Zo, na wat heen en weer gemail is de knoop nu doorgehakt en heb de opdracht ingetrokken. Even nog op de rekening wachten :mad: en dan… rust in de tent.

@Bloem: Inderdaad, zoals jij het hierboven adviseerde, dat waren dus ook onze plannen en die hebben we nu uitgevoerd. Niks geen gezeur meer aan me kop en stress had ik nog net niet, maar het moest ook niet langer duren.

Daar gaat mijn illusie waarmee ik vorig jaar om deze tijd jullie en mezelf mee verrastte en moet je nu zien. Maargoed, er zijn wel ergere dingen.

Ga nu weer verder met andere dingen, zoals uitzien naar een vakantie ofzo. :cheer: lol2

Schoonzus ff met die andere schoonzus de hort op, dus kon ik mooi ff posten hier.

Bloemmie heel veel plezier in polen…enne we horen wel wat het inhield allemaal hahahahah…en kou lijden is verschrikkelijk dus dan maar wat centjes er tegen aan.

Roanna de kogel door de kerk, gelijk heb je…nu is het gewoon over en uit. En de tijd zal het leren, je zit niet op een schopstoel.

Zo ik terug van de crematie…bah…wat een mensen zeg ik denk wel over de 200, indo’s allemaal dus heel veel familie neven en nichten ect…Was wel een mooie dienst, veel sprekers de kist versiert met kinderhandjes in vingerverf…pffffffff…Maar goed ik ben er geweest, meer kan je niet meer doen.
Nu hier in huis even rond en dan achter de pannetjes.

@BLOEM: VEEL PLEZIER IN POLEN!!! en je hoeft geen kou te lijden zo te lezen.

@bloem: veel plezier in polen!

Zo eerder thuis ivm de hondendame…

Nu even rustig genieten van een paar uurtjes thuis

@beps: ik ga komende zondag voor het eerst naar de ZM, kun jij me daar meer over vertellen, jij bent toch een expert haha

En wat wil je weten??? hahahahaha…
Roanna is er ook wel van hoor, die weet weer andere dingen dan ik weet

Viva : kan me voorstellen dat je onder de indruk was. Zulke dingen moet je ook niet te vaak hebben he:kus:
Roanna : nee nee, bij de mail stond nog een andere aanbieding die we niet konden weerstaan : dus ik >>> morgen naar mijn dochter en ben 22 december !!! weer terug. Werd zulk koud weer voorspeld he
Je kan me nog heel kort in het lijstje zetten lol2
Bloem : nogmaals heel veel plezier in Polen, jij zult het zo te lezen niet koud hebben
Linda : gaat de ZM uitproberen, veel plezier
Beps : eerder naar huis vanwege de zielige hond, groot gelijk.
Dames : ik blijf, zoals jullie weten gewoon meekletsen hoor, misschien morgen via mn phone anders overmorgen weer :dag::dag:

@Raki: Geniet er lekker van, veel plezier daar… en vraag of de kuisdame meteen je huis in kerst brengt, hoef jij niet meer ;)!!!(ohh ik vind dat zo heerlijk, kerst, maar heb ZOOOO een hekel aan alles aan en af te halen…)

@Viva: Verschrikkelijk zulke middagen. Gelukkig(voor iedereen) hebben we ze niet vaak. Neem even rust/time out nu…:kus:!!!

ik wilde eigenlijk nog even werken, dus … dat doe ik morgen

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OnxOkLopz0cAgM:http://www.robbie-borst.nl/vlag-poolse.gifBloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polenhttp://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OnxOkLopz0cAgM:http://www.robbie-borst.nl/vlag-poolse.gif

Raak: 25 nov. t/m 22 dec. BONAIRE :cheer:

Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

woop woop lekker hoor raak! en groot gelijk! en we hoeven je hier niet te missen dus je mag gaan hoor :wink:

@Raak: Zo, je staat er nog voor een paar uurtjes tussen hoor.
Heerlijk zo’n Zwitserlevengevoel leven he, maar het is je zooooo gegund meisie. Geniet er maar weer lekker van.
J. niet mee?
Wij zullen wel weer door de sneeuw heen baggeren hoor, terwijl jij lekker met een cocktail aan het zwembad ligt of zit… lol2

Fijne reis en laat zo nu en dan ff van je horen daar he!! :vak01: :vak01:

:kus:

@Bloem: Jij ook goeie reis en ook genieten he!!! :vak01:

@Linda: Tja…ZM. Je gaat naar binnen en dan heb je allemaal kraampjes met spullen en heel veel troep en overal kan je lekker eten van bijna alle landen is er wel wat. Je kunt van de ene hal naar de andere hal sjouwen en buiten staan ook nog kramen. Kortom… het wijst zich vanzelf en je geld kan je daar goed kwijt. Neem wel de tijd, wat het is enorm groot, met bijna allemaal dezelfde waar. Schoenen, laarzen, kleding, sieraden, nagelstudio’s, winkeltjes met troep van €1 en ga zo maar door. Overal vreettenten, dus je zal geen honger lijden. Heel veel plezier.

Raak,heel veel plezier weer in het warme Bonaire ,wij trotseren hier de kou wel…Het is je gegund hoor,geniet ervan.

Roanna,een besluit genomen,daar geen zorgen meer over en je gedachten lekker op andere/leuke dingen zetten.

Vanavond alvast wat gedaan voor de traktatie van C volgende week op het kdv,het was wel niet veel werk,maar je kan het maar alvast gedaan hebben he…

Roanna: dankjewel voor het lijstje aanpassen voor even !!lol2 Tuurlijk gaat J. mee, we gaan nu echt om te lammen en te luieren en J. duiken uiteraard. Alles is daar af dus hoeft nix te doen. Je hebt de ZM goed samengevat hoor
Trl : jeetje alweer bijna 2, wat gaat dat snel he
Bloem : bedankt, tuurlijk klets ik gewoon lekker mee
Beps : heb geen zin om al die troep tevoorschijn te halen, dus doe het dit jaar dan ook niet hihi