Beps: gefeliciteerd en eet smakelijk!
Ik wezen shoppen met mams… Nu kan het nog… En meteen maar weer wat kleine dingetjes meegenomen voor mijn uitzet… ![]()
En daarna lekker uit eten bij de griek… en nu wachten op mijn mannetje… :wub:
:dag:
Beps: gefeliciteerd en eet smakelijk!
Ik wezen shoppen met mams… Nu kan het nog… En meteen maar weer wat kleine dingetjes meegenomen voor mijn uitzet… ![]()
En daarna lekker uit eten bij de griek… en nu wachten op mijn mannetje… :wub:
:dag:
Shit! Ik sta inmiddels 2e… ![]()
Linda: ja dat klopt… maar er kan tot en met morgen nog gereageerd worden…
Pfffff M. net gebeld dat zijn moeder heel erg ziek is… dus die is nu rennend naar huis… ![]()
@Cynthia: Wat een pech nou weer. Maarja, dat wil toch nog niet zeggen, dat je het mis loopt. Die eerste moeten het dan ook nog maar willen hebben, maar ik begrijp je teleurstelling. En dan nu weer problemen daar in Turkije met M. zijn moeder. Hopenlijk toch niet al te ernstig. Pfff… het is wel raak de laatste tijd hier en daar he!!! Nou, hou je kalm. :kus:
@TRL: Eigenlijk zou je dat iedere week even moeten doen he zo een uurtje zwemmen met die kleine jongen. Maarja, je moet er ook altijd maar zin in hebben he!!
Wat een bekend deuntje daar rondom de pool. lol2 lol2 Beps ik zag ze ook hoor, maarre… zittten jullie tegenwoordig aan de overkant? Wel lekker koeler daar he!
Wij vanmiddag even een eind wezen wandelen. Wel koud, maar met het :zon02: erbij, was het best te doen en ik zei al… laten we nu nog maar ff gaan, want nu is alles nog groen en van de week niet meer. Grrrrr… :mad: Oh, wat heb ik toch een hekel aan de winter en vooral die sneeuw. Ik denk erover om volgende jaar ook maar eens naar warmere oorden te vertrekken rondom deze tijd. lol2
Maar ik doe er niet mee met de clubdance, ik heb met de poolgame meegedaan!!!
En we zitten met ‘het lekkers’ voor de neus mee te kijken…daarna op naar de lunch…
(*ohhh kan me verheugen, 1 wk in mei, 10 dgn/2 wkn joeppie!!!)
@Roanna: Nee gisteravond niet, vanavond… was lekker maar amsterdam was lekkerderderder…
Ja dat is juist zo lekker aan ‘de overkant’ tot een uurtje of 11 schaduw, en dan dus minder heet…
@Cyn: Nr 1 wil m niet, dat zei ik toch al ;)!!!
Roanna,een uurtje is wel kort hoor,en het was nu ontzettend druk,het zwembad hier zat dicht vanwege een te hoog chloor gehalte dus allemaal naar W denk.Waren er rond half 11 uurtje later kwam vriendin met dichtertje en zijn rond 1 uur er weer uit gegaan.Maar idd wat je zegt je moet er ook maar zin in hebben,maar wie weet als we de smaak eenmaal te pakken krijgen.
Beps, van harte gefeliciteerd met je 27-jarig huwelijk.
Jac, hoe gaat het nu met je hondje?
Linda, al verlost van de kiespijn?
Trl lekker wezen zwemmen.
Raak gaat van het ene feestje naar de andere en dan die temperaturen…
Roanna hoopt dat de sneeuw wegblijft.
Cyn nu nr 2, nu maar hopen dat de 1e het niet ziet zitten.
Viva zit lekker tussen alle kerstversiersels.
Miere zit in een dipje.
Wij gisteren naar het tuincentrum geweest en leuke kerstdingetjes gekocht.
Verder proefexamens maken, werken en nadenken over het kerstdiner.
En dinsdag een gezellig dagje Utrecht.
Beps: laten we het hopen…
En anders… dan was dit gewoon niet HET huisje voor mij ![]()
@Cynthia: Zo is dat! Zo dacht ik er op een gegeven moment ook over, toen ons appartementje niet doorging, terwijl we het al wel hadden. Alles heeft z’n reden, denk ik dan maar. Maar we blijven duimen hoor. Nog niets verder van M. gehoord?
@MK::dag: Jullie zijn er dus ook klaar voor? Alles al staan en hangen thuis? Lekker hoor zo ff een dagje shoppe. Hebben wij donderdagmiddag ook een poosje gedaan in Utrecht.
@TRL: Oh, zo ja. Nouja… wie weet hoe je zin er volgende week bijstaat
@roanna
De boom staat wel, maar de rest allemaal nog niet. Altijd een hele klus voordat alles weer op z’n plaats staat. Tig extra stekkerdozen, want overal zit natuurlijk licht in, op of aan ![]()
Alles is nu mooi versierd in de winkels, we gaan ervan genieten.
Roanna,hahaha helaas voor C gaat het volgende week niks worden,dan mag ik weer naar me cluppie in Amsterdam…
Vandaag een nieuw (nep)boompje gekocht… ZOOO mooi nep…
Maar goed, morgen zet ik die neer, en dinsdag de keuken…dan ben ik KLAAR>…
En nu…Naar bed…
Ik heb ook een ienie mienie kleine nepperd staan Beps en ben daar al zeer blij mee. lol2 En nog een bruine pyramide met lampies en zelf paarse balletjes aangehangen, dus lijkt het weer heel wat.
Ik heb jou net ook op You Tube gezien bij dat handdoekenspel in ADR en je vader staat er erg veel en mooi op. Lachuhhh hoor!
Weltrusten all. :dag:
**Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
**Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ohhh ik heb genoten van de filmpjes… Het was een topweek!!! Ook de animatie was top in ADR afgelopen jaar.
Ik kan niet wachten tot we weer gaan
Nu mn neppert opzetten, dan maakt Rubbie het af vanavond.
Straks een brunch met mn werk, en dan werken tot 23 uur.
Iedereen een :kus:
(Bloemmie??? Alles ok???)
Goedemorgenn
Allereerst even het meisje van de administratie feliciteren, dus hier bij:
@TRL: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren gewenst en voor vandaag… alvast een fijne dag met hopenlijk veel kadootjes.
Ik sta weer eerste!!! ![]()
mogguh
@ TRL van harte gefeliciteerd!! ga je het nog vieren? vrienden over de vloer???
hier nog steeds een berg tissues, hoesten (awh mn rug) neus nog vol en weer heeeeeel druk geweest met foto’s/schaatsen afgelopen weekend. vandaag ff een dagje nix (nou ja, moet toch echt een keer boodschappen doen- konijntjes verzorgen etcetc) en dan morgen weer eens wat studeren denk ik…
Goedemorgen
Trl : van harte gefeliciteerd met je verjaardag, laat je maar lekker verwennen vandaag :kus:
Beps : nepboom opzetten, wordt vanavond opgetuigd en wil op vakantie
Bloem : nog steeds een snotvalling en moet nodig weer iets gaan doen
Roanna : heeft het huis ook al in kerstsfeer aangekleed
Cyn : staat weer bovenaan, dus de beslissing is morgen aan jou !!! succes hoor
Wij hier gisteren ook de kerstboom opgezet
Fijne week allemaal :dag: