Beps : :kus:. Wil je de krant 's morgens kunnen lezen op de i.ad???lol2lol2
@Raak: Spelletjes op mn ‘kleine’ IkBel zat hihi!!! nee gewoon, het lijkt me heerijk. Ik ben wel van de klepdoos, maar die dingen op mn schoot heb ik geen zin in. Vandaar
Goedenmiddag piepels.
Wat moest ik weer veel bijlezen. lol2
@Beps: Daar kreeg ik zojuist een nieuwsbrief van. Van Appel bedoel ik he! Voor de kerst en dan gratis thuisbezorgd of zoiets, maar ik heb hier momenteel toch geen geld voor, dus heb alles maar gauw weggeklikt, maar leuke dingen zijn het wel!!!
Hihihi.
Wij zijn net even naar de stad geweest en ben meteen even naar de kapper geweest, dus de haartje weer lekker kort. Kleurtje had ik vorige week zelf al gedaan, dus ik ben weer effekes netjes.
Oh, ik zie me eigen hier steeds op de startpagina. :lol:
@Cynthia: Ohhhh… nog eventjes. :wub: :cheer: :cheer:
@Bloem: Mocht ik je niet meer spreken hier, een heel fijn schaatsweekend gewenst en ga er weer van genieten. Juist nu helemaal met je special lens.
Oh, dan moet je juist zo’n dingetje kopen. Helpt heel goed tegen dit kwaaltje, zeggen ze!
:nod:
Hello ladies!
Brrr de spanning begint te stijgen… Heb hem zojuist nog even gesproken… Hij vertrekt morgen al mooi op tijd naar de luchthaven, dus we zijn er klaar voor
Vanavond nog even naar Turkse les, en daarna lekker slapen… En dan morgen… Jaaaa dan nog even werken en dan M. ophalen van Schiphol… Het is een heel raar, maar wel een super gevoel!
Bloem: jij alvast veel plezier in Berlijn! ![]()
:wub: Heb een beetje een stuiter gevoel ![]()
Hey meisjes…wat is het koud he…brrrrr…
Vandaag ook weer gewerkt, en dan snel naar huis boodschapjes gedaan, al gegeten, want Damber moet naar het paard.
Was niet zo veel om bij te lezen.
Beps op zoek naar de ipa. geen idee wat je er allemaal mee kan doen…het is gewoon een grote foon toch??? En je velletje past niet…dikke kus meis, en kop op.
Cynnie morgen de grote dag, heel veel plezier met askim he, …we horen het wel.
Roanna moet op de centjes letten…tja je kunt ze maar 1x uitgeven he meissie.
Tlr. ennnne kon C. gewoon naar het dagverblijf, of moesten ze uitwijken???
Raak hoe gaat het met jou meissie…druk???
en toen en toen en toen, wist ik het niet meer.
hahaha ja zoiets ja, alleen je kan er niet mee bellen!! hahaha sorry vind dit heel erg grappig…
brbr voel me niet lekker, koud maar beetje warm hoofd, keelpijn… trek maar als ik dan iets eet, bah… laten staan… gewoon niet zo lekker… maar niet ernstig ofzo…
ze komen als het goed is zo de lens brengen, dan camera bij broer ophalen en dan lekker op tijd naar bed denk ik zo
Bloem : als ik je niet meer spreek : alvast een heel fijn weekend, geniet van iedere minuut en een veilige reis. We wachten op de foto’s
Cyn : jij al een stuitergevoel, is goed hoor, gezonde zenuwen horen er nu eenmaal bij
Viva : nee hoor meis, niet te druk, lekker rustig aan, morgen een daagje naar het waalse land op klantenbezoek
Bloem, veel plezier in Berlijn.
Viva de ergste drukte weer gehad op het werk, Cyn stuitert
Beps niet lekker in haar vel, Trl toestanden op het KDV, Miere zorgen over askim, Roanna over een paar weken fietsen.
Hier druk. Ben bezig om alle 5 dec cadeautjes te verzamelen. Vorige week een surprise gemaakt voor in de klas en die moeten we straks in de klas zetten. Druk met leren, heb me inmiddels aangemeld voor de examens, nu dus definitief. En we hadden een loge, Flip de beer kwam logeren en hij heeft ook een dagboek. Erg leuk voor de kinderen, maar voor de ouders…
Bloem,heel veel plezier in Berlijn !!!
Viva,ja C kon vandaag weer gewoon naar het kdv en hun eigen plekje toe.Er was een stuk isolatiemateriaal op de vlam in de ketel gevallen.Gelukkig kan dit materiaal niet branden,veroorzaakte wel die vieze geur die er geroken werd.Ook was er een stuk gevallen op de buis,in deze buis zitten gaatjes waardoor het gas naar de ketel gaat voor de vlam,maar doordat die buis erop was gevallen kwam een deel van het gas terug en dat veroorzaakte die geur,maar er was geen gevaar.Vandaag heeft iemand van BAM alles nog eens gecontroleerd.
Mk,jij weer druk met van alles en het examen aangevraagd spannend…
Cyn,nog 1 nachtje alleen in je bed…
bloem: veel plezier in Berlijn.
§cyn: hij komt hij komt hahahhaa!!! JIPPIEEE!!!
Bloem heel veel plezier in Berlijn, en niet ziek worden hoor.
ik vrees dat het daarvoor te laat is… ugh
maar goed, heb de camera en de lens… 3 verzekeringspolissen mee voor het geval dat…
en… moest nog ‘snel’ eventjes iets doen aan de websites… ze zijn nu ook makkelijk mobiel te bekijken!! dus miekje… en anderen met internet op de phoon… ff hier en hier checken
is het makkelijk leesbaar? lijkt het op het origineel? wat denken jullie…?
Ziet er wat mij betreft erg goed leesbaar uit… Toppertje dus…
Ik ondertussen thuis, de meisjes zo uit en lekker naar mn bedje.
Ik krijg een ‘soort van promotie’… heel langzaam pak ik mn taken op, de taken die ik ooit hier in een ver verleden ook al ging doen, maar toen met de verkeerde manager die de verkeerde dingen wilde. Volgende week mee naar een vergadering, en zo heel langzaam overal mn gezicht laten zien…stap voor stap weer… met ooit… ooit als mogelijkheid verhoging in loon, een contract fulltime ot…
Goeiemorgen!!! ![]()
:GERMANY:** Bloem29: 18 november : Berlijn :GERMANY:
:NETHERLAN Cyn: 18 november M. naar NL :NETHERLAN**
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Cyn,**JAAAAAA eindelijk de dag voor jullie…**Hoop dat je het lekker druk krijgt op je werk,zodat de dag snel voorbij is.
Bloem,hoop dat je niet ziek wordt,en je veel foto’s kan maken in Berlijn.
Beps,misschien een promotie in het verschiet,zal voor je duimen…
@CYN!!! YEAHHHH Minder dan 12 uur ;)!!!.

Hier kwamen jullie elkaar tegen…
http://www.frikadeltotaal.nl/media/images/facebook.png
daar teruggevonden…
En na div keren naar hem te zijn geweest in …
http://www.la-couronne.info/assets/art/kusadasi-orig.jpg
en naar de familie in
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8a/S%C3%B6ke%27den_genel_bir_g%C3%B6r%C3%BCn%C3%BCm_2010.jpg/250px-S%C3%B6ke%27den_genel_bir_g%C3%B6r%C3%BCn%C3%BCm_2010.jpg
Dan vanavond hem ophalen op:
http://harryvanbommel.sp.nl/weblog/files/2010/08/DF_schiphol.jpg
Sterkte vandaag, veel plezier vanavond…en vooral geniet van elke minuut…
@Bloemmie: Jij lekker naar Berlijn… met paps en mams… en lekker genieten met elkaar…
Veel plezier in
http://amerigo.nl/cartografie/popout/berlijn.jpg
En zeker ook mooie plaatjes schieten met dat top app in

En dus zometeen:

Doe voorzichtig en geniet vooral…