Turkish Tea Time

mogguh

@ beps hoe was je etentje??

Hello!!! Zo als het goed is hebben we het ergste weer gehad, dus weer ff tijd voor jullie.
beps jij een plekje op de eerste rij bij het hondenconcert.
Bloem jij druk met foto’s en toe maar een presscard…hahahaha…nou beter toch.
Beps heb je al je vingers nog???
P*rno op fb ik had het ook al gezien…wat een stumpert zeg, die komt zeker wat te kort.
a.s. zondag lekker naar de margrietfair met een heel stel, en zaterdagavond een buffet, dus daar hebben we op zeker wel zin in…yeahhhhh.
Cynnie krijg je de kriebels al???
Tlr, nog iets van de makelaar gehoord???
Raak en ben je al weer bijgetrokken van het vermoeiende weekend???
Roanna jij weer een stapje dichterbij alle toestanden, je weet al wel wat datums.

Goedenmiddag. :dag:

@Beps: Nou, kiek es an dan. Heerlijk gegeten gister en dan nog een nachtconcert gratis toe als toetje. Hihihi.

@Viva: Oh, gelukkig maar dat het ergste nu voorbij is op je werk, zodat je wat meer tijd hebt voor andere dingen op de pc. lol2
30 nov. fiets+scan en 1 dec. rust-scan en intussen word ik aangemeld in Zwolle. Waarschijnlijk dit jaar niet meer.

@Bloem: Zo, zo, jij bent druk geweest en dan ook nog een perskaart weten te bemachtigen. Goed zeg! Heb je al wat van je solli’s gehoord?

@TRL: Jij al wat gehoord, of je uit kunt gaan kijken naar een ander huisje?

@Raak: Ook nog ff tijd gevonden om hier te posten. :dag:Bijna alweer aan vakantie toe zeker? Hihihi.

@ Cynthia: Nu kun je zeggen… overmorgen komt tie!!! :cheer: :wub:

@Miere: Ook al zo druk met werk en dan de zorgen van askim er nog bij. Hopenlijk komt het goed met je askim en doe jij zelf ook een beetje kalm an, anders lig jij straks nog plat en dat moeten we niet hebben hoor. Sterkte met alles. :kus:

Ik ga zo ff mee met kokkie naar het ZH, naar de diaverpleegkindige voor controle en dan ff de schapjes doen.

Laterssssss :dag:

Ik vandaag de logeerpuber op visite. Even lekker bijgekletst. Nog dikke buik van gister…

@Bloemmie: Zooo dat was lekker eten… veel vis idd, maar ook heerlijk vlees…
We gaan zeker terug…

Net een ‘aanbod’ van de puber gehad. Ik maakte een grapje dat we in juni op vakantie gaan, en dat hij wel in huis kon om op te passen: Das goed zegt de gek… dus al een klus klaar: De meisjes blijven thuis, alle 3!!! Heerlijk idee!

Viva en Roanna,de makelaar heeft me gisteren na de bezichtiging nog even gebeld en de bezichtiger van vrijdag was erg positief maar wilde nog even met z’n vriendin overleggen (stom dat ze net gelijk mee was) en die van gisteren was ook positief,maar die moest ff met haar ouders overleggen,want die gingen het dan misschien voor haar kopen.Dus nog geen bod uitgebracht.Als de makelaar met een week nog niks terug had gehoord ging hij ze bellen…Dus afwachten.

Hier nu erg mistig aan het worden.

hier al enkele uren… ziet geen hand voor ogen… ben blij binnen te zijn en binnen te mogen blijven

@ beps kijK! wat een oplossing! super hoor!

Hier ook een heel klein wereldje
Trl : spannend hoor, hoop dat je positief nieuws krijgt
Beps : dat is mooi zeg, nu al oppas voor de hondjes geregeld
Roanna : nou,nee hoor, sta nog in soort van relaxmoduslol2
Viva : bij jou de druk weer een beetje van de ketel en zelfs tijd om hier te posten
Bloem : heb je je lens al uitgeprobeerd ?

@ raak nee die komen ze morgenavond pas brengen, dan de camera ophalen en donderdagochtend richting berlin

Raak,dat hoop ik ook…Maar ga er maar niet vanuit kan het altijd meevallen

Pfff vanmiddag ff geschrokken toen ik C ging ophalen van het kdv staat er een brandweerwagen en politie,zag bij de school allemaal kinderen buiten staan,dus dacht in eerste instantie dat het bij de school was,totdat er werd meegedeeld dat we het kdv niet in mochten,ivm een gaslucht,gelukkig was het kdv al helemaal ontruimd en zaten de kinderen in het schoolgebouw.1 van de leidsters had een knap gehoord en rook toen was,dus uit voorzorg gelijk alle kinderen naar buiten gebracht.

wow das cker schrikken…!! gelukkig hebben ze snel gehandelt en uit voorzorg maatregelen genomen… poehee opgelucht adem…

Hier nu sinds vanavond ook erge mist, maar overdag was het heerlijk herfstweer met een zonnetje erbij.

@TRL: Oh jeetje, dat was zeker wel ff schrikken he!! Kom je daaraan en zie je al die toeters en bellen, dus je denkt meteen aan het ergste. Tja, hoevaak zie je dat niet op tv, maar gelukkig zo te lezen, viel het allemaal nog wel mee, al heeft die juf wel goede maatregelen genomen, vind ik. Beter het zekere voor het onzekere.
Enneh met je huisje… oh ja, die verhalen heb ik meer gehoord van kijkers, maar ik hoop echt voor je dat er wat bij zit, wat serieus is. Inderdaad… gewoon nergens op rekenen, valt het altijd weer mee.

@Beps: Goeie deal!!! :cheer:

Meiden… we gaan goed met het stemmen he!!! Zegt het voort. :cheer:

Voor iedereen straks weltusten en tot morgen weer. :dag:

:GERMANY:** Bloem29: 18 november : Berlijn :GERMANY:
:NETHERLAN Cyn: 18 november M. naar NL :NETHERLAN**

Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Gaat weer een lange dag worden vandaag,C al om 5 uur wakker,zal hij het ooit leren om wat langer te slapen…Vandaag weer naar het kdv,ben benieuwd of ze in hun eigen gebouw zitten.

Cyn,hoe is het met met de spanning,beginnen de zenuwen al te komen?

Roanna,ja idd wacht gewoon af,er staat zoveel te koop dat ze keus genoeg hebben…

Goedemorgen,
Trl : dat zal idd wel schrikken geweest zijn gisteren bij het kdv
En weer lekker vroeg wakker vandaag…
Bloem : suc6 met het maken van de foto’s, ben benieuwd
Cyn : gezonde zenuwen ???

Hallo! :dag:

Ben nog vrij rustig hoor… Voornamelijk gewoon vrolijk :smiley:

Vandaag weer werken, morgen wordt ik naar het werk gebracht en gehaald om 17uur… en dan duimen op een snelle afhandeling op Schiphol :smiley:

X

Ohhh jemmig TRL: dat is schrikken, maar gelukkig hadden ze het snel door, en was het goed opgepakt.

Cyn: Nog even… minder dan 48 uur, eerder 36 uur… Lekker hoor…

Bloemmie: Vanavond oefenen met de ‘echte’ camera/lens… ohhh hopelijk is het niet TE goed :)!!!

En hier… nog 3 dgn is Rubbie weer thuis, vanmiddag vergadering, dan werken tot 23 uur. De dames zijn het er ook niet helemaal mee eens. en dus… is het af en toe een piep/jank concert(ook als ik niet thuis ben…zo rot voor de buren!)

Ja over 34 uurtjes is hij in NL :smiley:

En de buren… die zijn toch niet zo leuk? :wink:

Nee zijn de andere buren, die zijn wel leuk hihi…(De Buurman zeg maar… )

Aaah die… Ja dan is het wel zielig! :wink:

Ben niet lekker in mn velletje al 2 dgn… bah…

Trouwens ben aan t kijken voor een Ipd… nee niet een Ipod, maar een *pad… haha…