Turkish Tea Time

@Viva: Maar we denken wel aan je hoor! :dag:

@Beps: Geniet ervan.

@Bloem: Nog niet helemaal wakker omdat de nachten zo kort waren in het noorden. Dus niet alleen in het Brabantseland!!

@Raak: Nou, ik hou zeker wel van uit eten gaan, maar omdat ik weinig lust, heb ik ook weinig keus, maar dat ligt echt aan mezelf hoor. Daarom maken ze mij in ADR ook niet zo blij met die aparte restaurants daar, behalve de Turk, die vond ik lekker. Ik eet het liefst van het buffet. Zit altijd wel wat voor me bij. lol2

@Cynthia: Ja, en dan gaat de dag ook wat sneller dan dat je thuis de hele tijd moet zitten wachten, lijkt me.

@TRL: Gelijk heb je!!! :wink:

Hee, fijn dat de meeste van jullie al gestemd hebben. We zullen ze daar even een poepie laten ruiken toch!!! lol2 lol2

By tha way… hadden jullie gisteravond ook van die mooie :finger: p****filmpjes op je startpagina van FB.? Nou ikkke dus wel, omdat hij in mijn vriendenlijst stond en ook in een paar van jullie. Ik heb hem er ( turkse man ) gelijk uitgeflikkerd. Dit was trouwens al de 2e keer dat hij zich aanmeldde bij mij, want had hem er al eens eerder uitgegooid, maar ik heb nu het idee, dat hij er echt helemaal vanaf gegooid is door FB, want zie hem nergens meer. Was gewoon te grof en te gek voor woorden.

Roanna: laat me raden… Meneer Erkan?

Roanna : ik had het ook en heb het meteen gemeld als p.rn. bij FB. Bij mij is ie ook weg dus denk idd dat ie eraf gegooid is, en terecht !!

Haha ik ben toch wel benieuwd wie dat was… :smiley:

@Cyn: Nee die niet. O. Y. zal ik maar ff zeggen, maar die jij bedoelt, heb ik er ook een tijd geleden al uitgegooid. Stuur je wel ff een smsje.

@Raak: Daar zat ik ook al over te denken en zag ook dan anderen hem waarschuwden, dus dacht het zal vast opgemerkt worden, maar hij ging vrolijk door.

Roanna: got it! was ik nog niet door benaderd zeg maar :wink:

Ik snap nu ook eigenlijk niet goed, waarom hij mij toen gevraagd heeft. Ik weet ook niet zeker meer, of dat ik dat toen wel gedaan heb ( toegestemd ) omdat hij ook op HA zat. Weet ik niet meer zeker, maar nu begin ik er nooit meer aan. Een echte vetkees is/was hij, blijkt nu. :mad:

Roanna: hahaha… :slight_smile: Vind dat soort mensen echt zooo vreselijk triest… In mijn tienerjaren vond ik het altijd leuk om te chatten… en toen had ik een keer een super leuke nederlandse jongen toegevoegd… Helemaal gezellig enzo… Nou op een gegeven moment of ik hem wilde zien, en webcam aan… Ja toen zeg ik “hem” inderdaad… Vieskees… Heb het snel afgesloten… maar moest wel ontzettend hard lachen eerst…

Bah!

Ik heb weer ‘iets’ gemist dus…;)!!! lol2… (NOT) denk niet dat ik die toegevoegd heb dan…

@Viva: Rustig aan meis, druk is druk, dus denk eerst aan jezelf(OHHH Lekker bijgetankt in de sauna las ik) en dan komen wij wel ergens ‘achteraan’

meteen melden dat soort dingen, en blokkeren en verwijderen… dat helpt het beste!!

zo… druk bezig met alle foto’s. alles is al 300x rondgetwittert. heb dus volgende week de perskaart in berlijn, ga mn broers camera lenen en heb een ‘goede’ lens gehuurd (@ beps canon 70-200 F2.8) dus moet wel wat worden…
wilde er eerst niet aan, want als je eenmaal met zo’n ding naar de baan gaat, dan valt het al die andere keren zo terug… en dan zit je jezelf alleen maar lekker te maken, maar goed, gewoon 1x proberen en dan zien we wel

OKE!!! Voordeel is, dat als je het probeert, en het is wat, je ook weet DAT het wat is…(anders blijf je denken:OHHH en blijkt het toch niets te zijn ;)!)

Ik ga de meisjes een rondje laten lopen, en dan op naar mn etentje…Jammie: Calemares, lamskoteletjes, en allemaal lekkere gebakken dingetjes…:drool:

Beps: ben best wel jaloers hoor… Ik eet gewoon bloemkool vanavond… Blegh… Have fun, en eet smakelijk! Ik hoor het wel!

Bloem: nice! Even lekker fotootjes schieten! :slight_smile:

veel gelezen echter te druk om te reageren…
cyn het gaat opschieten!!! YYYEEEAAAAAAHHHHHHHHHHHH

zo effies rust nu…
heerlijk…

Ik weer thuis, genoten!!!

MAAR… ik ga heeeeeel gauw terug…MAN… LEKKER!!!(veel vlees gegeten, maar ook veel vis en rijsthapjes…JAMMIE!)

Hoi, kom even gedag zeggen. Heb wel bijgelezen, maar ben te moe om op iedereen te reageren. Druk met werk, en zorgen om askim. Gaat nu wel goed met hem, maar hij moet nog erg vaak naar ZH voor verschillende behandelingen. Pas als de dokter zegt dat alles goed en “schoon” is, ben ik echt blij. Hopelijk kan ik a.s. vrijdag zelf een x met een dokter daar praten.
Ik hoop dat iedereen hier happy is, en ik heb ook nog even gestemd, maar ik geloof niet dat het echt nodig was :slywink:
Dikke kus allemaal…:kus:

:GERMANY:** Bloem29: 18 november : Berlijn :GERMANY:
:NETHERLAN Cyn: 18 november M. naar NL :NETHERLAN**

Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Bloem : voorbereidingen aan het treffen voor een hopelijk zeer geslaagde reis
Cyn : M weer een nachtje dichterbij
Beps : was zeker niet tegengevallen het eten, gaat weer snel terug
Miere : sterkte meis met je askim:kus: hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt

Jaja ik ben er ook weer…PFFF wat een nacht: een vd hondjes hield een zinguurtje…om 3 uur vannacht. Ik eerst nog dromen dat het ‘piepte’ als ze weer een lading eten kwamen brengen gister…(haha…hoezo lekker haha) maar nee… op straat geweest… piepen bleef…

Nou ik ben iig weer wakker…

Beps: ohh gezellig zo’n blaasorkest in huis :wink:

Ik weer aan het werk… Brrrr nog 57 uur :smiley: