Hier ook weer wakker… pffff … diep geslapen, had het nodig denk ik…
Op naar een nieuwe(1 na laatste) week…(alleen)
Hier ook weer wakker… pffff … diep geslapen, had het nodig denk ik…
Op naar een nieuwe(1 na laatste) week…(alleen)
Toch net even gekeken bij de site van Sumo… Mjammie! Ik wil ook hahaha… Alleen de sushi’s dan niet… maar meer de grilgerechtjes enzo…
En ik ga ook een dagje amsterdam, haarlem en scheveningen… En daar zitten ze ook… Misschien doe ik dat wel ff ![]()
KIJK!!! Dat bedoelde ik dus… en al die lekkere noodles enzo…
5 gangen(4 en 1 ijs) nou geloof me… ik vreet mn vingers op vanavond lol2
Het is all you can eat toch… ![]()
Niet helemaal: lees ‘de spelregels’: 5 gangen(4 en 1 ijs) 5 dingen per gang. Maar goed… als ik dat op heb… dan zit ik wel goed vol hoor haha…
Ehhh ik bedoel: je mag 2,5 uur eten, 5 dingen per keer, dus… VRETEN haha
Cyn,kamer ex vrij gemaakt en bijna helemaal klaar voor donderdag.Hoe laat land M?
Beps,weer afscheid genomen van Rubbie en vanavond sushi eten,ook niet mijn ding.
Roanna,dank je,hij snapt het nog niet zo goed,op tv vindt hij het wel leuk,maar in het echt is het dus wel eng…
Goedemorgen ladies.
@Beps: Het ziet er allemaal heel kleurijk en fleurig uit, maar toch nog steeds niet mijn ding, maargoed, als jij het lekker vind… lekker ervan gaan genieten hoor en lik je vingers maar af. Heel veel plezier in ieder geval. Lekker even weer zo’n uitje. Heeft een mens zo nu en dan toch even nodig he!!
@TRL: Ja, dat zal best allemaal wel spannend voor 'm zijn. Ik vond het ook altijd wel een leuke tijd toen mijn kids zo klein waren. Nou, hopenlijk vanavond een goeie kijker/koper en dan gaat die voorspelling op FB wel uitkomen.
Wie weet.
@Cynthia: Dus de prins op het witte paard is welkom. :cheer: Alles klaar nu. Nee, niet de klaas… op het witte paard, maar ik bedoel je askim. Nog maar 3 dagen toch?
We mogen nu stemmen hoor, dus vergeten jullie niet even daarboven jullie stem uit te brengen op ONS TURKIJE forum?
:dag:
mogguh
ugh ik ben zo brak… zo slecht en kort geslapen afgelopen weekend… denk niet dat er vandaag veel productief uit mn handen komt, maar ach…
gaap… nog maar een x koffie denk ik zo
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=102690
Ik was er net mee bezig(bedacht me dat het de 15de is…
KOM OP MEIDEN!!! Laten we stemmen!!!
Beps: dus toch goed gelezen… Je mag 5 dingen per keer bestellen…
Heb het mijn ouders even voorgelegd… Wellicht als we amsterdam een dagje doen dat we daar s’avonds wel gaan eten.
TRL: hij landt om 18.50 (gewoon de sunexpress vlucht uit Izmir) ![]()
Roanna: ja inderdaad nog 3 nachtjes…![]()
Beps : ik heb gestemd hoor:cheer::cheer::cheer::cheer:
Eet smakelijk voor strakjes
Cyn : woehoe nog 3 nachtjes …
Bloem : en ? smaakt de koffie?
Roanna : jij niet zo graag uit eten he, behalve dan die waar je grootaandeelhouder van bent lol2lol2lol2lol2
Trl : heb je nog iets leuks kunnen scoren in Londen ? misschien voor C??
Ik heb ook gestemd… ![]()
@Cyn: je hoort me!!! Als ik terug ben dan haha…
Ohhh ikke heb het kouhoud!!!
Ik had het gezien Cyn :kus: braaf haha…![]()
\hey meiden ff snel hier langs…druk weekendje gehad, heerlijk naar de sauna geweest,
zoonlief zijn nieuwe auto bewonderd (peugeot 308). Tlr. lekker in londen geweest, bloem genoten van het schaatsen, beps zit weer alleen, maar eet vanavond haar vingers erbij op. Raak gisteren de hele dag liggen lammen…(weer wat nieuws geleerd). Roanna ik heb gestemd hoor meissie. Cyn haar kamer is helemaal ondersteboven gekiept op zoek naar ex…dingen
sorrie voor de rest geen tijd…het is hier weer een gekkenhuis dus ik ga snel weer verder…dikke kus voor jullie allemaal…ik meld me weer.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Roanna,ach ja verwacht niks kan het altijd meevallen he.
Raak,nee heb niks kunnen scoren in London…
Cyn,owww dus donderdag nog een hele dag wachten…Zou wel stiekum om een hoekje willen kijken.
Viva,je lekker laten verwennen in de sauna en er nu weer flink tegenaan…
Viva : he meissie, je bent wel heeeel druk he de laatste tijd. dikke :kus: terug
Beps: ja ik hoor het graag! Ben benieuwd! En ja… toch maar gewoon op ONS forum gestemd… De laatste tijd is het weer een stuk gezelliger ![]()
TRL: Ja wordt een lange dag donderdag, ga ook gewoon maar werken tot 17uur… en daarna meteen door naar Schiphol ![]()