Sorry, niks gezegd. Het is er weer. :cheer: lol2
Bij mij sta je op rood hoor
Geintje… ![]()
Ja, dat dacht ik ook al. lol2 lol2Nouja…,zo is je askim dus ook een uurtje dichterbij, nu de klok hier weer goed staat. Hahahaha,
Er branden helemaal geen lampjes… en de mijne gaat ook uit…
:slapen: lekker :dag: tot morgen
En daar was ik weer, op t werk… maar goed… dag begint, Rubbie vanavond weer naar Belgie…
Als het lukt wil ik een uurtje eerder weg vandaag… dan hebben we nog even saampjes voor hij weggaat…:tear:
Morgen uit eten met mn vriendin-collega: Sushi in Amsterdam…JAMMIE!!!
:GERMANY:** Bloem29: 18 november : Berlijn :GERMANY:
:NETHERLAN Cyn: 18 november M. naar NL :NETHERLAN**
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Nog plannen vandaag Cyn??
Ik meld me weer. Achterlijk vroeg bbrr gaap
@ Linda,
De kreadoe was erg leuk, vond alleen dat het erg gericht was op scrapbook en kaarten maken… verder hebben wij een workshop zilver klei gedaan, heb zelf een pandora bedel gemaakt en een workshop mozaiek, een schaal gemaakt.
Na de beurs zijn we Utrecht in gelopen en hebben heerlijk bij Selina gegeten… was weer erg lekker…
Lekker hoor, Selina, Wendy!!! JALOERS :)!!!
Ik ga morgen dus naar Sumo(in Amsterdam) Google maar eens, en download de menukaart LIKKEBAARDEND!!!
Goedemorgen all. :dag:
Zo, eerst de bakkies verzorgd en hier en daar even mensen geholpen voor een nieuw beessie en nu weer terug naar de realiteit. lol2 Men, wat verslavend is het daar soms! :mad:
@Beps: Nou, zal vast heel lekker zijn als je er van houd en het lust… maar je weet hoe ik ben. Aan mij niet besteed. Ik weet het, klinkt stom… Ga jij er in ieder geval lekker van genieten, maar eerst nog ff werken nu en afscheid nemen van hubsie straks. Ow… wel siewig hoor. Kompgoeschratje. :kus:
@Wendy: Mijn dochter gaat er vandaag nog naar toe. Nee, niet met mij, want ook dit is aan mij niet besteed. Saaie vrouw ben ik eigenlijk he, maarja… ik vind ander dingen weer leuk. ![]()
@Cynthia: Weer een dagje dichterbij!!! :wub:
Ik ga showeren. Fijne dag ladies… :dag: Latersssssss
Hallo! :dag:
Beps: nee niet echt plannen… vanmorgen gesport… En zojuist mijn hele, ja mijn HELE, kamer uitgemest… Wist niet dat ik nog zoveel foto’s troep van ex-askim had liggen… Moeten we niet hebben dat als M. hier volgende week is, dat er opeens een foto van Y. uit de kast vandaan komt… En verder alles weer opgeruimd… En het voelt echt super! Heb nu een super nette kamer, ben er helemaal trots op! En nu straks met mams aan de studie, en daarna lekker koken samen.
Jij morgen aan de sushi… ook niet aan mij besteed… Ieeeeks! Ben geen vis-mens he ![]()
Nou ik ga nog ff stofzuigen en dan ben ik klaar!! ![]()
Sushi is niet alleen vis he… OHHH lekkere dingen man…
Goedenavond,ik ook weer thuis vanuit London,vanmorgen om 9.30 netjes geland.Mooie stad,genoten,maar wat een drukte en al dat openbaar vervoer,lagen een paar metrolijnen uit,dus een beetje rommelig allemaal,maar het is de moeite waard.
Verder nog niet bijgelezen.
hallo all, ik heb vandaag lekker heel de dag liggen lammenlol2
Beps : morgen heerlijk een daagje Amsterdam en sushi eten hmmmmmmmmmm
Trl: ook weer veilig thuis van een gezellig daagje Londen
Cyn : de kamer helemaal ex-vriendje vrij gemaakt en M kan dus nu komen, spannend he :cheer:
Wendy : een daagje kreabea geweest en daarna weer heerlijk gaan eten bij Selina, altijd de moeite waard he
Roanna : wilde niet met dochter mee, heeft andere interesses…vertel lol2lol2lol2
Bloem : jij was echt vroeg je bedje uit, sta bovenaan dus jij mag van de week lekker op reis :vak01:
Ok, Rubbie weer naar Belgie… ik maar naar bed ;)!!!
Doeggie tot morgen :dag:
@Beps: Jij en naar bed!!! :paranoid: Nou, weltrusten dan. :dag:
@Raak: Het was ook echt zo’n dag om te lammen vandaag. Wat een butweer.
@Bloem: Weer thuis neem ik aan en zekers druk met de foto’s loaden. Was weer een mooi evenement zo te zien op tv. Je zal wel weer genoten hebben.
@TRL: Ook leuk gehad en toch ook nog genoten he!! Wat een leuke foto’s weer van die kleine zwarte piet op FB. Moest er wel om lachen hoor. Held op sokjes.lol2 Nouja, het is ook altijd best spannend voor die kleintjes en hij zal het nu best een beetje gaan begrijpen, denk ik. Of toch nog niet helemaal?
@Cynthia: Aan de grote schoonmaak geweest. Ja, wat heb je er dan plezier van he, als alles weer netjes en opgeruimd staat. ![]()
Meisjes… voor zo, lekker slapen en morgen gezond weer op. :dag:
Beps: nee das waar… maar ik weet niet… sushi trekt me niet… Maar evengoed eet smakelijk! En slaap lekker!
TRL: welkom terug! Nog lekker kerstinkopen gedaan haha ![]()
Roanna: ja heerlijk zo’n opgeruimd paleisje… Nu mag mijn prins echt komen… ![]()
Hij vroeg net wanneer we gaan trouwen… Ik heb hem maar gezegd dat ik niet trouw voordat hij me officieel vraagt… Dus we gaan het meemaken…
En dan nog trouw ik niet binnen nu en 2 jaar denk ik zomaar ![]()
Nou ik ga the voice even terug kijken en dan slapen! :dag: :kus:
ja ben alweer ff-kes thuis, druk met de foto’s… was nog vol in beeld maar heb nie gezwaaid…
was een erg leuk weekend, echt genoten… nu nog meer zin in volgende week
@ cyn lekker opgeruimd
@ roanna sushi en crea is ook niet mijn ding
@ beps smakelijk!!
gaap… nog ff-kes en ik mag lekker slaapie doen
:GERMANY:** Bloem29: 18 november : Berlijn :GERMANY:
:NETHERLAN Cyn: 18 november M. naar NL :NETHERLAN**
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR