Turkish Tea Time

YEAAAHHHHH!!! Voor jullie dan ;)!!!

Ikke op het werk, niets bijz. Lekker met Rubbie een vrije dag gehad, dus…

:cheer: :wub: :cheer:

Even een vraagje… en dat weet jij vast wel!

Bij Marmaris op de ZM… hebben ze toch kip doner? M. houdt namelijk niet van vlees… (lams/kalfs/rund… hij vind het allemaal niks haha)

Die lekkere??? das KIP!!! hahahaha

Dat dacht ik ook wel… Maar wist het niet meer zeker… De laatste keer dat ik daar gegeten heb was met jullie…

Ik meld me weer

Mmh zm, marmaris mmhh kipdoner

Yea bovenaan berlijn here i come!

Hahaha… volgende week zaterdag ga ik daar waarschijnlijk DONERTJE eten hahahahaha…Lekker hoor(heb overdag vrij, moet de avond werken…)

Ik denk ik de weer daarop :wub:

De week daarop dus… Grrr… waarom is de wijzigingsknop toch zo snel weg :frowning:

Goedemiddag, ben ook weer thuis. Zus gisteren getrouwd, dus hele dag weggeweest en allemaal overnacht ook. Was een schitterende dag, ben nu moe en moet om 5 uur weer naar een etentje pffffffff kan geen eten en alcohol meer zien lol2lol2lol2lol2lol2
Trl : In Londen vandaag, nog extra kijker ook terwijl je er niet was
Bloem ~: solli goed gegaan nu in HvN
Beps : jammer hoor van J&H, hebben wel pech met de auto nu
Cyn : jaja, jullie staan bovenaan !!!
Roanna : en : hoe was het kantoor van je zoon?

@Raak: Goed dat het zo een groot feest geweest is!!! En nu even ‘ontslakken’ dus lol2lol2!!!
J&H is best rot inderdaad, maar het is de oude auto. En dat rotding moet rijdend binnenkomen bij de dealer anders zijn ze hun geld kwijt.(of beter kost het veel geld extra) Nog 2-3 wkn en dan is de nwe auto er…

En nu… nu… BAH Geen zin haha

Goedenmiddag inmiddels ladies. :dag:

@Raak: Da’s waar ook. Je zus ging trouwen en ik maar denken dat je het zooooo druk had met je werk, alhoewel dit zo na de vakantie ook best vermoeiend kan zijn. lol2 Straks weer een etentje. Toe maar! Veel plezier!

Het kantoor van onze zoon & co was echt heel leuk om te zien. Ze zitten daar met meerdere kleine bedrijfjes in een heel oud renoveerd pand ( vroegere Ola ijs fabriek in Wilp) en hebben dan enkele units tegen een voordelig tarief gehuurd. Ze hebben het zelf verder ook leuk afgewerkt en ingericht en willen de “huiskamer” ( ontvangstruimte ) in de jaren 50/60 steil brengen. Het begin is er in ieder geval.

@Cynthia: Look… who’s first? :cheer: :cheer: Hoeveel nachtjes alleen slapen nog? :wub:

@Bloem: Lekker aan het genieten in H’veen. :cheer:

@TRL: In Londen momenteel en hopenlijk heeft ze ook een beetje hetzelfde weer als hier, dan is het te doen. Althans… ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het nog steeds droog en niet koud.

@Beps: Heerlijk genoten met hubsie :wub: en nu weer de pot aan het vullen. Werkse nog ff meisie. Enneh… wat een pech voor J & H. Nou, hopenlijk blijft hun meer autoleed bespaard, want dit is niet leuk meer.

Voor de rest… aardig rustig hier geweest. Wij zijn net terug van schapjes doen en nu even de weekendkranten doorlezen.

Fijn weekend all… en tot ergens weer. :dag:

Oh ja… by the way… hoe krijg ik die stomme klok hier op de juiste tijd? Loop steeds een uur voor hier. :mad:

Roanna: nog 5 nachtjes alleen slapen… En dan 17 nachtjes samen… :smiley:

Oh… spannend. :cheer:

Die domme klok is centraal geregeld, dus dat lukt niet haha…

Nog 1,5 uur pfff

Maandag met mn collega lekker sushi eten in Amsterdam…Ohhh heb net de site zitten kijken JAMMIE!!!

Maar die klok staat bij mij nu eindelijk wel gelijk… :wink:

Ja, als je post klopt de tijd, maar zodra ik uitlog en iemand heeft een bericht geplaatst is die z’n tijd alweer vooruit. Beps heeft dan b.v. een berichtje gepost om 15.04, dan staat er hier ( uitgelogd ) 16.04 gepost.

Maargoed, ik moet er maar mee leren leven dan. lol2 lol2

Ik ga ff wat aan me bakkies doen . Latersssss :dag:

Toevallig is vandaag de klok voor uitgelogd op wintertijd gezet (beetje laat, sorry). Als je bent ingelogd gaat dat in principe automatisch. Je kunt in je opties kijken of je de juiste instellingen hebt:

1. Ga naar opties: http://www.wereldwijzer.nl/profile.php?do=editoptions
  2. Ga op die pagina naar het kopje “Datum & Tijd Opties”
  3. Tijdzone moet GMT +1:00 uur (Amsterdam) aangeven
  4. Zomertijd correctie moet staan op “Automatisch herkennen”
  5. Klik op de knop “Aanpassingen bewaren” onderaan de pagina als je iets hebt veranderd

Groeten,
Jeroen

2 likes

KIJK!!! Top Jeroen!!!
Bij mij ook weer op tijd nu…(ben daar dus niet van op hoogte geweest, staat nu op GMT+1 en de tijd is correct nu!!! TOPPERTJE!!!)

Als het goed is, ben ik nu op tijd. Ik zie nu alleen niet dat ik ingelogd ben. Brand mijn groene lampje bij jullie?