Nu.,… nu even ontspannen, zo wat werk thuis doen(hihi dat hoort weer bij de promotie kan nu thuis permanent inloggen, maar daar ‘wordt ook wat voor verwacht’ tenslotte) Helaas moet ik ook gewoon naar t werk
@ beps awhhh wat attent van jou!! super! en toppie van de promo!! go for it
@ cyn niet zenuwachtig zijn maar gewoon lekker genieten! heel veel plezier de komende dagen en weken!
@ rest ook bedankt! heb er zin an, vooral de ijsbaan, 4e keer berlijn dus de rest geloof ik wel
nu opschieten…!!
@Beps: Mooie berichten zo even na je dipje. Kon je vast goed gebruiken. Maargoed, jij die altijd voor ze klaar staat… heeft dit ook dubbel en dik verdiend. Chapeau.
@Cynthia: Tja… nu is het ( bijna ) zover. Hij komt, hij komt. :cheer: >>> Die lieve goede PRINS.
Ga ervan genieten :wub: en hou ons zo tussendoor een beetje op de hoogte als je wil.
Roanna: i will… Heb geen internet de komende week… Zit in brabant… Maar daarna zal ik even langskomen… En anders… heb mijn mobiel bij me… Smsen kan altijd
Zijn er nog dames die niet op ons forum gestemd hebben? Doe hoor!! We staan nog 6 punten voor op het Thailandforum, dus kom op. Straks worden we nog ingehaald en dat kan en mag niet. :lol:
Brrrrrrrr… haha het wordt alleen maar erger… Ik belde hem net… Stond zijn telefoon uit… Dus ik in de stress… Maar hij was toen bij de douane… En daar is hij nu doorheen… Dus hij mag nog ruim 1 uur wachten tot hij gaat vliegen (15uur nl tijd )