@roanna: zo dacht ik ook, maakte mij ook helemaal neits uit wilde graag snel van de klachten af zijn
Slaap lekker allemaal en tot morgen
Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Roanna,spannend allemaal en hoe eerder hoe beter,des te fitter kan je op vakantie toch…
Linda,veel plezier in Utrecht.
Bloem,de oplader weer terecht.
Cyn,begint nu op te schieten he,M al zenuwachtig?
Vandaag nog dagje werken,vanavond misschien even naar een andere auto kijken,heb geen schik met deze,morgen vrij,morgenochtend komt zoontje van vriendin (als dat nog doorgaat) en dan morgenavond vliegen naar London.Zondagochtend weer terug,C op ophalen naar een verjaardag,s’avonds huis in orde maken,maandag komt er een kijker voor het appartement.
Trl, veel plezier in London.
@roanna
Als het toch moet, dan maar zo snel mogelijk.
@linda
Gezellig met mams op stap vandaag.
@trl
Auto geen goede keuze geweest?
Een kijker, spannend!
@bloem
Weer schaatsen en de oplader (bijna) weer terug.
@cyn
Alles achter de rug en iets heeeeel moois om naar uit te kijken.
@beps
Hubs weer thuis vandaag?
Zo nog lekker in m’n bedje.
@MK: ja vanavond komt Rubbie weer thuis.
@TRL: wat een druk weekend. Maar eerst ontspannen.
@Roanna: zo ist. Gewoon alles klaar en achter de rug is prettiger dan er voor staan en niet weten wat en waar en wanneer
@Cyn: zo ist nu kijken naar alle leuke dingen die eraan komen. Gewoon volgende week al!!!
Nu eerst maar eens m’n bedje uit
Allereerst voor ik het vergeet…
TRL: Heel veel plezier in Londen meis!
http://www.excaliburtours.nl/cache/travel/images/holidays_159/londen02.jpg
Goeiemorgen!! ![]()
Ben echt weer m’n eigen zelf vandaag… Voel me prima (op de keelpijn na, maar zelfs dat wordt al minder… zal wel allemaal stress geweest zijn… Had zelfs een tussentijdse menstruatie… ) Heerlijk geslapen… En ja… het komt allemaal wel weer goed! Al zal het nooit meer hetzelfde worden…
Inmiddels met mams aan het kijken naar een sieraad ter aandenken… Twijfel een beetje… Of een Buddha to Buddha armband of een Ti Sento ketting… Lastige keuze…
Wel grappig hoor… Jullie (en eigenlijk iedereen) vragen steeds of ik en M. al zenuwachtig zijn… Nou eigenlijk helemaal nog niet…
(Tenminste ik niet, en M. doet alsof denk ik… Die heeft zijn koffer al bijna gepakt) Tuurlijk vinden we het onwijs leuk en spannend allemaal. En de zenuwen zullen volgende wel beginnen… 1 week kan nog lang duren hoor
Ohhh en dan heb ik gewoon tot 06 december vakantie! Heerlijk! Ben er aan toe ![]()
De rest van de week nog werken, en zondag vrij… En dan gewoon tot en met donderdag werken tot 17.00 uur en dan naar Schiphollllll ![]()
:wub:
tot later! :dag:
@ Linda,
Ik ga morgen naar de kreadoe met een vriendin, ben erg benieuwd. Welke workshops ga je doen…?
Voor ik het vergeet(en weer zo een groot plaatje erop zet als net:
TRL: Veel plezier, shop ze(Harrods heeft de kerst afdeling al staan, :drool: ) Geniet!!!
Goedenmiddag.
Oh, wat ziet dat er allemaal gezellig uit daar in Londen. Jammer dat het weer niet zo mee werkt, maar anders…!!! Leuk hoor!
Wij net terug van schapjes doen, maar wat een but weer en zooo koud. Hoe moet dat dan strakkies als het echt weer winter wordt. Brrr… nog maar even niet aan denken.
@TRL: Ook namens mij, een heel fijn weekend gewenst en ga ervan genieten.
:vak01:
http://www.droomplekken.nl/uploads/thumbs/londen/thumb_Kerstshoppen_800x600.jpg
Bedankt dames,ga morgenavond pas weg,dus zal morgen hier ook nog wel ff komen.
Beps,lol2 dan moeten we Harrods maar overslaan,ach en om te zien is misschien wel leuk…Zie altijd meer op tegen de dagen zelf.
Mk,vanavond nog voor Sint Maarten lopen,of gaat het niet door met dit weer?
@Beps: Oh… hei je gezien… ze hebben daar ook Ma* Donald. lol2 lol2
Werkse en dan gauw weer bij Hubsie.
@Cynthia: Heerlijke vooruitzichten nu. :wub: Aftellen!!!
@MK: Ook nog even langs geweest. :dag: Jullie ook vanaaf aan de St-Maarten?
@TRL Oh, spannend dan nu ook kijkers voor je huisje. Hopenlijk wordt het wat. Hier totaal geen belangstelling meer, maar ook niet van onze zijde hoor. We doen er momenteel helemaal niets meer voor, dan dat het nog te koop staat. Wou het eerst terugtrekken, maar laat het toch maar even nog staan en wacht op betere tijden, al klinken de berichten nog steeds niet erg positief, ondanks de nieuwe regering. Maargoed, het staat me niet in de weg, dus we zien het wel.
Roanna,een paar weken geleden stond er een man naar binnen te loeren,hij schrok een beetje toen hij zag dat er iemand thuis was(kon er wel om lachen),zag hem nog paar keer heen en weer lopen,en ff later werd er aangebeld,stond er een man met z’n zoon voor de deur.Hadden net de makelaar gebeld,maar die was vrij en kon pas een week later s’avonds een keer voor bezichtiging,dus ik heb ze zelf maar binnen gelaten om te kijken.Jongen was erg enthousiast,maar helaas kon de hypotheek niet rond krijgen.Nu dus maandag om 17.00 uur een kijkster met de makelaar.
lol2 wist je niet dat ze daar m*c donalds hebben ?
We gaan met de auto van de ene naar de andere overdekte bejaardenflat… de kinderen zijn natuurlijk niet te houden.
Hello meiden, ik weer thuis, van werken en paps…te druk om te reageren.
Wat een but weer zeg…bahhh
Tlr. heel veel plezier in Londen.
Voor de rest st maarten, en kijkers voor het huis, en voor de rest is het me een beetje ontgaan…maar dat nemen jullie me niet kwalijk toch!!!
Ik ga snel weer verder,moet strijken…morgen weer werken…
Ik net op een holletje naar de supermarkt… het is tenslotte sint maarten, en ik zou werken…
Nu ben ik thuis, wil niet met een pot augurken aan de deur staan ![]()
Gewoon lichten uit…
hahahaha… ah nee dat is gemeen…