Turkish Tea Time

Viva : valt niet mee he, een heel ander ritme. Heb er momenteel ook een beetje last van

kan ik me voorstellen Raak, in eens een man de hele dag om je heen, ik zou er ook aan moeten wennen denk ik.

zo ik nu badderen…

heb deze week vrij ben nu 4 dagen in enschede, bij mijn ouders

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo

Zo, shame on us, dat we helemaal Kaylo zijn vergeten te feliciteren. Oke, ze komt dan nooit meer op ons forum, maar ik denk dat ze echt zo nu en dan nog wel meeleest.

@Kaylo: Mocht je het lezen…alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele goede, gezonde en vooral ook nog reislustige jaren toegewenst. :cheer:

Als het goed is…klopt het lijstje nu weer, kreeg alleen weer de kleur er niet op. lol2

Goedenmiddag.

Alles weer bijgelezen en sluit me er helemaal bij aan. lol2

Kreeg vanmorgenl telefoon dat ik 30 november terecht kan voor de fietstest-scan en de dag erna, op 1 december voor de rust-scan. Duurt allemaal nog effekes dus.

Fijne dag allen. :dag:

Roanna: spannend hoor! :kus:

@Roanna: Spannend hoor!! Eerst die 2 onderzoeken maar weer. Maar goed, jij bent er klaar voor, :wink: zodat je iig volgend jaar op vakantie kan

@Kaylo: Nog gefeliciteerd

En ik: Op het werk, griepprik erin, (zooo die is pijnlijk… gloeiende arm, en stijf, nu al) en straks lekker naar huis(om 23 uur) morgenavond komt Rubbie weer…ik heb m gemist deze week

YEAHHHHHH

Ik ben gewoon morgen de hele dag VRIJ!!! En gewoon vrijdag OOK!!!
OHHH wat een feest zomaar…

Oh ja:

Bloemmie: Oplader gevonden!!!

mooi! is het goed dat ik heel ff snel langswip om em op te halen? heb weinig tijd, mn solli is vervroegd, de wedstrijd is verlaat- dus kan het allemaal net halen… dus heel ff een kort hey, hoi, hoe is het, hugs en houdoe… allemaal hhhhh’s

Beps: kijk dat zijn de betere berichten, fijne dagen !!!
Bloem : oplader ook weer gevonden
Roanna : valt nog mee hoor, de wachttijd

Hoe laat, helemaal goed, dikke hugs, en dan snel oprotten ;)!!! hahahahaha…

weet niet precies. heb om 9.00 t gesprek. hoop om 10.00 thuis te zijn, ff omkleden en meteen door, afhankelijk van t verkeer dan een uurtje laten bij jou en een kwartiertje daarna weer onderweg…? zoiets… ik whatsapp wel ff na almere

Ok ik ga je horen…

Zo is dat meiden. Als alles dan goed verloopt, kan deze dame zekers weten wel weer op vakantie en kan zelfs nu al gaan uitzien …waarheen. Zullen we dan toch weer ehhh… of zullen we weer naar de riviera gaan, want dat was ons ook goed bevallen. Ach, we zien het wel!

@Raak: Ja, voor die scans hier in het ZH zijn wachtlijsten, maar voor de ingreep in Zwolle in principe niet, maar of ze nu in de maand December mensen die niet zo urgunt zijn helpen? Ik vraag het me af, maar wacht het wel allemaal ff af. Voor mij mag het… hoe eerder, des te beter.

@Beps en Bloem: Dat gaat een vluggertje worden dan he!! lol2

@Viva: Had ik je al gezegd, dat ik het een goeie vond daarboven ergens bij de verkiezingen? Had je goed neer gezet!:thumbsup:

Voor iedereen alvast weltrusten en tot morgen weer, :dag:

@Cynthia: :dag: Gaat het weer een beetje?

@roanna: veel mensen willen zelf niet geopereerd worden in december ivm de feestdagen, ik ben vorig jaar zelf in december geopereerd, dan ben je eerder aan de beurt is wat ziekenhuis mij toen vertelde

Morgen gezellig met mams een dagje naar de kreadoe in utrecht

Roanna: met mij wel hoor! Voel me eigenlijk wel ok… Afgezien van de keelpijn dan… maar verder voel ik me prima… Of de klap komt nog, of de last is een beetje van me afgevallen… En heb natuurlijk wel iets heeeeeeel leuks om naar uit te kijken…

Net terug van Turkse les… en nu maar slapen :smiley:

:dag: :kus: goodnight everyone!

@cyn: al zenuwachtig?

@Linda: Dat is misschien wel zo, maar mij maakt het niks uit. Liever zo snel mogelijk, dan heb je het maar weer gehad, denk ik dan.

Veel plezier morgen in Utrecht.

@Cynthia: En misschien ook wel niet, omdat je inderdaad nu iets hebt om naar uit te kijken en dan daarna genoeg :wub: afleiding hebt. De kamer was al leeggehaald las ik, dus dat komt er nu ook niet meer bij.

Nou… trusten wereldwijven. :dag: