Rubbie doet dat wel ja… als hij de kans krijgt: Luxaflex naar beneden, lichten uit… honden de bek snoeren(nee hoor) en SCROOGE!!!
Zo, ik ook weer thuis van de stoel en de nageltjes ook gedaan
Trl : ben benieuwd dan maandag he
Roanna : kijk maar uit dat je nie wegwaait, wat een weer, ik ga de deur vandaag iig niet meer uit hoor
Beps : ziet wel wat in verstoppenlol2
Viva : nog steeds druk druk druk, met paps alles ok?
MK : met de kids St Maarten vieren, hoorde op de radio dat veel vuren afgelast zijn
Hier is het 11.11 carnaval he, denk niet dat het erg druk gaat worden
Met paps is alles oke, maar kan niets meer onthouden, dus alles 10x zeggen en dan weet hij het nog niet…tja het hoort erbij, maar hij heeft het nog steeds naar zijn zin.
Nou daar zit ik: 4 zakken vol snoep, eten op, kachels aan… GEEN KIND!!!(normaal heb ik al 10-15 kinderen gehad om deze tijd…)
Haha hier hetzelfde probleem! Heerlijk rustig kunnen eten… ![]()
En nu online met Mmmtje… ![]()
Zo weer thuis van een geslaagde dag, ik had ook snoep in huis gehaald, ben benieuwd hoe vaak r de deur open moet doen vanavond
@wendy: heb geen workshops gedaan, maar wel bij een aantal staan kijken heb weer een antal leuke idees opgedaan, aangezien ik ons huis ook nog verder wil/moet aankleden, laat je nog even weten wat je ervan vindt, ik ga zelf eigenlijk altijd voor kaarten maken en de bijbehordende technieken maar vind t ook erg leuk om bij de andere dingen te kijken ideeen op te doen
st maarten… wasda… geen idee hoe dat hier werkt
maar tis wel echt takketakke weer… bbrr
Bloem: gewoon aanbellen, liedje zingen en snoep krijgen… Erg leuk als je klein bent… daarna niet meer ![]()
Ondertussen dus al wel 4 kindjes gehad,… Bloemmie: Morgen krijg je snoep mee…![]()
Wij totaal nu 6 denk ik… Maar hoor buiten al niks meer… alleen maar wind en regen
moehahaha
Maar dan wel eerst een liedje zingen Bloem. lol2
Nou, hier kwam het ook wat later op gang dan anders, maar heb 2x de voordeur open moeten doen voor koppels blagen. Eerst 4 en daarna een stuk of 10. Maar wel leuk hoor. Vond het nog wel zielig ook. Ze hadden allemaal zulke koude snoetjes en handjes.
Waar ik vandaan kom, doen ze het volgens mij ook niet hoor. Ik kende het in ieder geval ook niet tot dat ik jaren geleden hier kwam wonen.
De koeien hebben staarten. Tja… zonder staat ook raar. lol2
Net weer 2. ( met vader ) Ik denk dat ze nu wel wel geweest zijn.
Hier is het ook niet hoor Sint Maarten,denk dat de katholieke scholen het misschien wel doen,maar of ze door dit weer gaan lopen.Moet altijd wel lachen,want bij me ouders in de buurt zie je alleen maar de buitenlandse kinderen Sint Maarten lopen
ik woon hier nu al 23 jaar en heb nog nooit de deurbel voor zoiets gehad. wel zelf 3 koningen gelopen maar tis volgens mij echt ‘uit’
is het meer katholiek of meer protestants/gereferomeerd ofzo… of heeft het daar nie zoveel mee te makne?
@Bloem: Ik dacht juist dat het weer “in” was. Waar het voor staat? Geen idee. Zal makkelijk te googlen zijn. Enneh… hier komen beide scholen aan de deur, dus daar zal het niet doorkomen en buitenlandse kindjes… die wonen hier niet in onze straat.
Bloem : in onze streek is geen Sint Maarten, is einde van de oogst dat wordt gevierd. Op 11/11 wordt dat gevierd en dan hebben wij een ander feessielol2lol2lol2
ik wou zeggen, 11.11 is wel een bijzondere dag hiero ja…
nou ik denk dat ik er klaar voor ben. broodjes gesmeerd, bunnies gedaan, afwas uitbesteed, solli kleren liggen klaar, ontbijt staat klaar, spullen voor het weekend zijn gepakt, geld in de knip, gas in de tank, kaartjes in de bag… uhmm denk denk… zo gaat het al heel de dag… zometeen lekker slapen en dan gaan met die banaan
Bah aardbevingen in Kusadasi e.o. zojuist… Zwaarste van 4.9… ![]()
Cyn : dat is schrikken, heb er nog niets van gehoord
Bloem : suc6 met je solli en verder een super fijn weekend
@bloem: succes met je sollicitatie morgen!