Zo thuis… en nee ik hoef me niet vast te binden. Denk wel af en toe dat ik debiel ben, maar jullie vertellen me dan weer dat ik het niet ben(tenminst lol2, niet hierin lol2)
Nu even een paar uurtjes saampjes zijn voor Rubbie weer naar Belgie gaat
Zo thuis… en nee ik hoef me niet vast te binden. Denk wel af en toe dat ik debiel ben, maar jullie vertellen me dan weer dat ik het niet ben(tenminst lol2, niet hierin lol2)
Nu even een paar uurtjes saampjes zijn voor Rubbie weer naar Belgie gaat
@beps: dat ben je ook zeker niet, wij ijn erg blij met jou!
Trouwens, wat een stomme regel die dr bibber-regel
Weer thuis vanuit Amsterdam,maar had beter thuis kunnen blijven,schandalig voetbal gezien.
Cyn,besluit genomen en als jij je er goed bij voelt is het goed zo toch.
Viva,op visite
Mk,lekker geshopt.
Roanna,ook het centrum in geweest.
Beps,de negeer modus aan,maar jouw kennende zullen de handjes wel kriebelen,maar geef je gelijk,ik heb er bewust niet op gereageerd.
Zo meiden… we zijn er weer.
Ik heb nog een klein laptoptasje kunnen scoren voor die kleine klepdoos. Waren overal zo’n beetje tussen de 20 en 30 euro, dus ik dacht, ik ga even bij Actionno kijken en heb er daar een mooie gehaald voor €5,49. Zo vaak hoef ik 'm toch niet mee te nemen. Tis meer voor de bescherming als we ooit weer op reis gaan. lol2
@Miere: Nou, dat zou mooi zijn als je met je askim mee kunt naar de dokter, want als ik het zo lees… is er wel het een en ander loos, al doet hij er zelf een beetje laks over. Hopenlijk valt het mee dan.
Enneh… nee, ik zit niet nu op die kleine klepdoos hoor. Die is meer voor zo erbij en voor op reis. Luxe eigenlijk wel he? :redface:
@MK: Hopenlijk ook nog wat kunnen scoren.
@Linda: Jouw cluppie weer goed gedaan gister he!! Hoe was het vandaag met je? Voel je je al weer wat beter? Vervelend is dat dan he, als ze niks kunnen vinden.
@TRL: Jou cluppie dus niet. Zo, hee. Wel een bietje een afgang dan he tegen Den Haag, alhoewel Den Haag beter is dan vorig seizoen. Maarja, het is niet altijd feest, zullen we maar zeggen.
@Bloem: Lekker weekend gehad, neem ik aan. Nu schaatsen thuis kijken. Geniet ervan!
@Beps: De handen al blauw? :unibrow: Pffff… wat een gedoe he!! Nou, geniet nog lekker ff saampies. By the way, fijn dat ie goed zuigt! Hihihi.
@Cynthia: Kompgoeschratje. :kus:
Geen blauwe handen, wel een volle stofzuiger hahahaha…
Ik moet toch wat te doen hebben ;)!!!
Nee zonder dollen, gewerkt, gegeten, met Rubbie wat gekletst en deze is nu de laatste dingen aan het doen voor week 1(vd 3) naar Belgie…
Ik begin eraan te wennen, maar nog 3 wkn dus, en dan is Belgie klaar, en heeft hij lekker mn vakanties verdient haha…
@Raak: al weer wat terug in Nederland?? Is er verder nog ellende bij je dochter gekomen van de orkaan nadat je weg was?? En J?? Bevalt het ‘niets’ doen hem(en jou??)??
@Roanna: Lekker geshopt! En een tas bij de aktie, zo een leukert met opdruk??
Mag er ook graag komen.
@ll ik ga zo naar bed. Werk me een ongans(9 dgn in een rij dit keer) en kom zo de weken door zonder Rubbie… Dus… ik ga slapen :dag:
Ik heb dit nu 3 keer gelezen en denk: Wat is de dr bibber-regel??
Roanna,heb de tas ook gezien bij de acton,maar vond die wat te dik,dus toen maar bij de xn*s gehaald,5 euri’s.
@TRL: Klopt!!! Ze hadden ook een dunnere en hardere en was zelfs een euro goedkoper, maar deze was met extra vakjes en een schouder draagdinges. Dat lijkt mij wat makkelijker, maar och…zo vaak denk 'm toch niet nodig te hebben. Als die maar in de handbagage past en dat doet het!
@ Beps: Dr. bibber is van het schaatsen. Ze mogen dan niet over de lijn van die andere baan komen en doen ze dat toch… het allerergste is dan diskwalificatie.
Je Hubs lijkt wel zo’n militar die iedere x uitgezonden wordt en dan een extraatje thuis brengt. lol2
@Beps: Ja, die met die opdruk. Ik heb die roze gekozen.
Weltrusten, maar ik geloof er niets van dat jij al gaat slapen. Zeker de klepdoos of je foon mee!!! lol2
In ieder geval…weltrusten alvast. :dag: :slapen:
:kus:
Ohhh die regel!!! Ja ik wist het wel, alleen niet dat dat Dr Bibber hete… haha…
Ja ik ga nu naar bed, Rubbie weg :tear: Ik heb het er dit keer erg moeilijk mee. Gewoon omdat ik moe ben denk ik, maar ik loop al een uur te janken!
Maar goed, daarom ook maar naar bed denk ik hihi!!!
Trusten all…
Oh ja, ik kreeg een pbtje van Jill, ze leest wel veel mee, maar heeft nu zelf een kleine tegenslag. Een moedervlek bleek kwaadaardig, en nu is er een flink stuk weggehaald, en blijft ze onder controle. De wond(toch zo een 20 cm) doet dat ze niet lekker typt, maar wil toch ons laten weten dat ze niet ‘vergaat’ omdat ze dat niet van plan is
:kus: Jill… We denken allemaal aan je :kus:
@Beps: Was da nou? Hubsie komt weer terug hoor. Kompallemaalgoeschratje. Ook met jou. :kus:
Oeps…dat is geen leuk bericht over Jill. Jill, ik weet dat je zo nu en dan meeleest…ik heb ( bijna) hetzelfde gehad 3 jaar geleden. Geen 20 cm hoor, maar toch wel kwaadaardig. Ben deze week nog voor de controlle geweest en zal dat nu zeker nog 7 jaar moeten. Veel sterkte en natuurlijk… beterschap ermee. :kus:
@beps: trusten en een dikke knuffel!
@roanna; heeft een goede koop gedaan!
ik ga ook zo knock out. even een dipje… wintertime???
Beps: kop op… voor je het weet zijn die 3 weken om! :kus:
Hier vandaag de kist gesloten, ik heb niet meegeholpen, maar in de ruimte gewacht met de kleine van mijn broer… Mams veel tranen vandaag, en dat kan ik me ontzettend goed voorstellen…
Viva: moet jij ons niet wat vertellen? Een eigen kleine op komst… hahahaha… stupid! :kus:
Nou ik ga slapen! :kus:
hoi hoi
al weer een tijdje thuis, zag t niet zitten om in de zondagavondspits in het donker, met regen na 3 uur (dodelijk saai) schaatsen te kijken- naar huis te rijden. dus ben nu lekker op tijd naar huis gegaan en heb de foto’s al klaar
kan ik op tijd naar bed en morgen meteen weer aan de studie
had ook de uitslag van het tweede examen binnen, een 6-je… valt me toch een beetje tegen want dacht t toch echt wel beter gemaakt te hebben, en… dacht dat dit laatste minder ging dan de tweede, dus hoop dat dat niet waar is… zucht… nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen
**Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
**Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Jill,sterkte :kus:
Beps,moet je je rubbie 3 weken aaneengesloten missen of 3 keer een week? In elk geval sterkte :kus:
Bloem,een lange rit achter de rug. Een 6 voor je examen,is in elk geval een voldoende,maar wel balen als je dacht dat je het beter gemaakt zou hebben.
Viva,ja vertel eens lol2…
Cyn,:kus: jij met de kist sluiten wat afleiding met je nichtje gehad.
Raak,hoe is het al weer een beetje gewend hier?
Ik weer wakker, me rot gelachen over het ‘gekruip’ en verrot geslapen haha
@Bloemmie: Das jammer dat het niet het cijfer is dat je hoopte, maar het is voldoende dus… (jaja maar men zegt: leg de lat niet hoog, en elke voldoende is genoeg!)
Nu op naar de volgende studie… je kan het…
@TRL: Nee hij is deze week tm donderdag weg, de week erop tm vrijdag, en de laatste week zelfs tm zaterdag. Maar gewoon, bah zo stil, niemand in huis. Tegelijkertijd: lekker rustig, niemand die op me let enzo… het is dubbel
@VIVA:!!! VERTELLLL wat heb jij voor een kind gekregen… of ik begrijp het: Je KRIJGT er een kind van lol2lol2lol2lol2lol2!!!
Ik nu het huis door, even alles op een rij, en dan, om 13 uur de middag werken
Goedemorgen meiden…
Heb netjes even snel bijgelezen…kreeg een sms over zwangerschap, volgens mij is er dus een tekst weggevallen er stond toch echt ons kleinkind onder hahahahahah…
Jill beterschap meissie.
Tlr. voor niks naar de voetbal
Roanna een tasje gescoord.
Beps in tranen, komtgoedhoorschratje
Bloem teleurgesteld over de 6,
Raak al weer in het ritme???
ik nu weer snel aan het werk