Lieve viva… ik denk dat je even in het topic over de verkiezing moet kijken… ![]()
HAHAHAHAHAHAHA… Jaja… Viva: Die ‘negeermodus’ heeft weer zn ‘blonde’ kant laten zien, over betrokkenheid gesproken… jaja… :retard:
Mogge meiden.
@Viva: Ja, we hebben toen nog zo met je meegeleeft en weten eigenlijk tot aan de dag van vandaag nog niet wat het geworden is. Jullie dan wel meiden? lol2 lol2 lol2
@Beps: Ik wou je gisteravond niet meer wakker maken hierover, maar heb wel dubbel gelegen en heb Cyn even gesmst.
Enneh… eenzaam en alleen nu, maar we slepen je er wel doorheen.
@ Bloem: Ja, dat is dan een tegenvaller, maar dan nog… komt vast weer goed. Een 6 is ook altijd nog voldoende, al had je meer verwacht.
@Raak: Ik denk dat jij je eigen door die Tomas terug hebt laten waaien he!!! Het weer is hier natuurlijk ook niks!!! lol2
Nou, ik ga ff showeren en tot laters weer. Iedereen een fijne dag. :dag:
Heb daar ook weer even gereageerd want hij zeg mij niet te kennen haha
Hallo Dames, ben al sinds woensdag terug hoor, alleen heeeeeel druk.
Mijn zus trouwt as vrijdag en ben dus voor mijn moeder kleding gaan kopen vorige week, mijn tweeling was jarig dus feestjes, gisteren vrijgezellenfeest met mijn zus, kom nu chronisch slaap tekort. Een geluk : ik had beloofd te rijden, dus geen alcohol gedronken en geen kater. J. ligt nog op zijn bed te :slapen: lol2lol2
Ga nu eerst bijlezen en reageer laters, fijne dag :dag::dag::dag::dag:
@raak: jij ook een fijne dag en succes met alle voorbereidingen
@Roanna: ik had het nog op de foon gezien: Heb werkelijk dubbel gelegen hahahahaha…
Ach ja, en nu weer : geen haatdragende dingen, maar ondertussen alles en iedereen zwart maken!!! STOP!!! Alweer veel te veel energie in gestoken!
@Raak: Dat je terug was wisten we natuurlijk al, maar ik miste je gewoon!!!
Nou goed, huis aan kant…
@beps: moeten maar ons best doen met z’n allen in de negeermodus te gaan
mogguh
lekker uitslapen na een intensief weekend: onbetaalbaar! zalig zeg
@ raak welkom terug en meteen drukdrukdrukdruk!! wel met leuke dingen dus geniet ervan
Jij hebt tenminste heerlijk geslapen hahahahaha…
Pfff gewoon hoofdpijn van het slaaptekort…
Had ook weer een voordeel: Naar NostalgieTV gekeken: Sil de Strandjutter… giga leuk te zien. Is al weer iets van 30 jr geleden denk ik
@beps: sil de strandjutter wat is dat voor programma heb nog nooit gezien
Hahaha… nee dat is een serie: de jutters op de eilanden(mensen die aangespoelden dingen van het strand haalden voor hun baan naast boer zijn ed) kwamen bij een boot die in nood was, een moeder met haar dochter werd in een sloep gezet om naar de wal te gaanin slecht weer. De sloep verging, Sil haalde net de dochter op, en voedde deze, samen met zn 2 zoons op als zn eigen kind…
Is een serie uit ‘mijn tijd’ lol2
Oh vandaar dat ik het niet ken haha
hahahahaha, zwangerschap, nou ik ben me van geen kwaad bewust…wat een opmerking, heb zeker een zwangerschap van nu al 24 jaar dan…en er komt geen einde aan hihihihihi…
Nu begrijp ik die sms pas o meiden schei uit…het is toch te dol voor woorden.
sil de strandjutter, leuk hoor Beps,…
ik heb verleden week nog kniertje gezien…jullie weten wel van de vis wordt duur betaald. Met Kitty Courbois (weet niet of ik het zo goed schrijf), een geweldige actrice.
eens kijken of ik t kan vinden via uitzending gemist, ben toch wel nieuwsgierig geworden
Ja, leuk zijn die series he. Ik heb er altijd met heel veel plezier naar gekeken, maar wist eerlijk gezegd niet, dat het nu ook weer op tv was.
@Raak: Nou, alleen maar leuke voor de boeg dus. Wel vermoeiend soms he!!! lol2
@Viva: Nou, wat een pret hebben we gisteravond gehad. :cheer: Jammer dat ik niet geweten heb, wanneer het geboren is, anders was ik ff op kraambezoek gekomen. :crybaby::unibrow::unibrow:
@roanna: dan hadden we wel samen kunnen rijden haha
GEzellig: MEETING!!! Rond Viv dr kraambed