@cyn: je moet doen wat voor jouw juist voelt. Wel of geen brief… het blijft jouw keuze!! Heb jij er een goed gevoel bij of niet.
@linda: bloedonderzoek heeft niets uitgewezen @roanna: heeft niets te melden.
ik net naar de dierentuin de wissel geweest. Klein leuk dierentuintje om een ochtendje te lopen…
Ha meiden, zo weer weekend, ikke weer ff wat tijd.
** @ Bloem lekker bij t schaatsen, m’n zwager is er ook, om te toeteren, alhoewel, ze gingen vanaaf weer naar t westen geloof ik. @ Cyn, sterkte ermee, en ik zou het ook doen, in jouw situatie, denk ik. @ Beps steeds maar aan t werk, dik, vet spaarvarken zullen jullie krijgen, en ook nog geld terug van de zkv, ikke niks, noppes, nada, is dat goed of slecht?? @ Er wordt ook weer druk geshopt, allemaal uitverkooppies, geloof ik. @ Linda nog steeds in raadselen wat er nou aan de hand is, je was toch geopereerd? @ Roanna tegenwoordig op de miniklepdoos
** Wie ben ik vergeten?? Nou ja, allemaal knuf
** Ik weer volop aan t werk, maar vind het niet erg. Net Askim hier even op de koffie geweest, met 2 zwagers van hem. Het gaat nu erg goed met hem, maar hij moet maandag weer naar ZH, dan gaan ze weer een scan maken van z’n hoofd, en er is iets met z’n lever. Volgens hem allemaal niet erg, maar ik ben vrijdag vrij, en ik heb hem gevraagd (zeer dringend) of hij wil proberen om dan een afspraak met een dokter te maken, die mij wat duidelijker uitleg kan geven over wat er nu precies aan de hand was/is/zal zijn. Morgen vieren we mijn vaders 80e verjaardag, eigenlijk is hij maandag jarig, maar dat is geen fijne dag voor een feessie. Wel een mijlpaal, hoor, als je vader 80 wordt!
** Nou tot later maar weer, XXX Allemaal
**Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Cyn,nog gelukt met de brief,hoop dat je je gevoel heb kunnen opschrijven,stertke.
Miere,gefeliciteerd met je vader,zeker een hele leeftijd 80,maak er een mooi feessie van.
Linda,vervelend dat ze niks hebben kunnen vinden,je wilt toch graag weten waar het vandaan komt,aan de andere kant wel fijn dat ze niks vervelends hebben gevonden.
Bloem,genoten in thialf,alle schaatsvrienden weer gezien?
Heb besloten om geen brief te schrijven, heb het geprobeerd, maar het wordt zo ontzettend negatief en dat wil ik dan ook weer niet. Zou het ook zelf in de kist moeten leggen dan, maar ik kan gewoon niet kijken naar iemand die in een kist ligt… Dus heb besloten om het niet te doen.
Vandaag is het haar verjaardag, ze zou 82 worden… Mijn ouders en broer gaan vanmiddag haar kist sluiten, en dan is de cirkel rond…
Ik zo maar even sporten… Even lekker weg! Vanmiddag komt mijn broer dus… en kan ik weer lekker knuffelen met mijn lieve nichtje! :wub:
En dan dinsdag nog even een rotdag… En dan echt aftellen tot 18 november!
@Cyn: Gelijk, rond het positief af. En dan op naar over 2 wkn,…:)!!!
Ehhhh oh ja, ff op mn handen zitten(thanks meiden) en dan nu…
De verkiezingen zijn nu de nominatieronden. De ‘vakantie als prijs’ naar ADR gaat daarin ook eruit…:)!!!
Dus opletten… nu nomineren(div categorieën) en dan…dan de verkiezingen!!!
Goedemorgen meiden, vandaag lekker zondag, zo even op visite…
Beps ga maar op je handen zitten, ik kon het niet laten om te reageren. Hij doet er maar mee wat hij wil.
Bloemmie genieten in Thialff en vind het brood van Beps heel lekker
Roanna tevreden over je laptop?
Cynnie heel veel sterkte meis, gelukkig heb je een beslissing kunnen nemen het is goed zo.
Linda lastig als ze niet weten wat er mis is.
Ik meld me weer meisjes…ben wel vreselijk druk…1 dag meer werken, paps, de toko ect…maar voor de rest gaat het goed hoor.
Bloem weer op het ijs, Beps weer aan het werk, Viva ergert zich dood (net als wij allemaal!), Cyn schrijft toch geen brief, bij Linda hebben ze helaas niets kunnen vinden, Miere probeert toch een gesprek met de dokter te krijgen om te horen wat er precies aan de hand is.
En wij gaan straks naar Alkmaar, koopzondag.
Had vanmorgen al koffievisite, vandaar dat ik wat laat ben en nu heb ik haast, want we gaan zo ff naar de stad. Winkels open en Indisch pasar weet ik wat, in de Oranjerie. Dus gezellig lijkt me.
@Cynthia: Als jij denkt dat dit goed is… dan is dat ook goed. Doe wat je hart en/of je verstand je ingeeft. Wij weten allen welke band je had met oma, maar het is en blijft toch een oma van je. :kus: Niemand zal je iets kwalijk nemen, althans ik niet.
@Beps: Och… lekker laten gaan. Als ik maar die reis win lol2 en dan mag jij uiteraard mee. :cheer: Werkse nog even.
@Jill: :dag: Ik weet dat je niet altijd meer mee komt kletsen hier, maar wil je toch wel bedanken voor je steun en stem hier boven ergens, op ons forum.
Bedankt meid… :kus: Misschien tot weer een keer op MSN?
@cyn: ik sluit me bij de woorden aan. Het is denk ik een goede keus van je, maar goed wat ik al eerder zei het is jouw keus en jouw gevoel!
ik nu lekker thuis en relaxen!!
hoop dat iedereen een fijne dag heeft… @beps: succes met op je handen zitten… hahahah:) persoonlijk denk ik dat je jezelf moet vast binden om niet te reageren.
Trouwens heb je een PB gestuurd over prijzen…