Turkish Tea Time

Oh…en ik heb nog niks binnen. :crybaby:

@Bloem: Heel veul plezier bij het skaatsen kieken. :dag:

@Beps: werkse. :dag:

Dankje wel! :kus:

Het is voor mij een beetje een dubbel gevoel… Aan de ene kant een soort van rust, aan de andere kant ook wel een beetje verdriet aangezien het toch mijn oma is.

Heb het idee om mijn gevoel voor/over haar op te schrijven, en deze in de kist mee te geven. Hierna zijn wat mij betreft alle negatieve gedachten klaar. Al zal ik het nooit kunnen vergeten, maar het wellicht wel een plekje geven…

Ik weet nog niet… Heb nog tot dinsdag om daar over na te denken…

Ja tis weer ouderwets geweldig

@Bloemmie: Mooi, hoor graag de verhalen vanavond…:)!

Zo, heb alles nu binnen en ben gelijk maar aan de gang gegaan en klep nu vanaf mijn kleine klepdoos. Vond het best goed van mezelf, dat ik er zelf ben uitgekomen hoe het werkt en tot zover werkt alles prima. Weet alleen even niet of ik 'm op de juiste stand heb gezet, nl die van… voor thuisgebruik en moet dacht ik openbaar zijn, maar dat laat ik wel ff een keer nazien.

Ga nu ff achter de pannen.

Latersssssss.:dag: Oh ja, een leuk klein ,licht doosje hoor. Lijkt me reuze handig voor op reis en dergelijke.

@ Cyn,
wat betreft een briefje meegeven, ik heb het bij m’n moeder ook gedaan en dat geeft toch iets van rust om haar je laatste gevoel mee te geven.

@ roanna nee thuisgebruik is goed. Dan ga je uit van een beveiligde omgeving. Openbaar is als je in een hotel lpgeert of op schiphol. Dan beveilig je meer en kun je ook minder doen qua downloaden enzo

Wendy: dankjewel… Alleen het briefje naar jouw lieve moeder zal vast heel lief geweest, en dit zal niet echt een heel lief briefje worden… Dus ben er nog niet helemaal uit…

@ cyn,
als je op die manier jou gevoel aan haar mee kan geven, zodat je het zelf los kan laten.

@Bloem: Oh, bedank weer. Dan had ik het op de gok toch goed gedaan meer geluk dan wijsheid van mijn kant, zullen we dan maar zeggen.

@Cynthia: Als jou dit een goed gevoel en rust geeft… gewoon doen. Dan erbij, ik had begrepen van je dat ze gecremeerd wordt toch? Blijft het ook niet altijd daar, moet je maar denken! :kus:

Oh ik moet eten.

@cyn: als het jouw meer rust geeft zou ik het zeker doen, ik heb t bij mijn oma en opa ook gedaan

Ik heb gisteren de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Ze hebben niet kunnen vinden. Huisarts wil t nog even een paar weken aankijken en me dan weer zien. Blijft t erger worden dan gelijk weer naar haar toe. Advies was wel om paar dagen thuis te blijven. Vandaag dus thuis morgenoverdag ook. 's Avonds drie uurtje proberen te werken op Urk. Daar hebben ze dan personeelsfeest. Volgende week vakantie. Vanaf dinsdagmiddag tm vrijdagmiddag ga ik dan naar mijn ouders.

Roanna, Wendy & Linda… Ja zo kan ik wellicht ook wat afstand doen van mijn gevoelens… Wellicht kan ik het dan laten rusten, en achter me laten…

@cyn,
Op die manier geef je haar toch je gevoel mee en kan jij het voor jezelf afsluiten.

Jullie hebben me overtuigd… Ze gaan of zondag of maandag de kist sluiten… Dus zal vanavond of morgen wat op papier gaan zetten!

Thanks!

@cyn,
je moet je eigen gevoel volgen, wij kunnen je hierin alleen advies geven.

Goedemorgen
Viva : lekker thuis kunnen shoppen, jouw paps ook een lekker centje extra eind van het jaar
Roanna : helemaal happy met nieuwe klepdoos, goed zo
Beps : werkt de nieuwe stofzuiger goed ?
Bloem : zich weer helemaal op het nieuwe schaatsseizoen gestort
Trl : jij ook nog iets kunnen scoren
Linda : dokters niet kunnen vinden
Wendy :geeft Cyn wat goede raad mee
Cyn : ik denk ook dat het beter is voor je rust als je het van je afschrijft en meegeeft :kus:

:uk:**Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

**Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Dames de verkiezingen zijn weer begonnen…

Ik ga ons ook nomineren natuurlijk als forum… en jullie???

Mogge.

@Beps: Reeds gedaan.

Enneh… zuigt het goed? lol2 Of moet ik dat aan je hubs vragen?

@Raak: En? Nog het een en ander kunnen scoren gister?

Nou, verder niet veul te melden, dan dat ik nog in de doll zit en nu ff ga showeren.

Fijn weekend allen en tot ergens weer. :dag: