Cyn : mooi geschreven, compliment !
Roanna : heb je ook een kleintje nu??? dezelfde als ik heb?
Beps : een nieuwe stofzuiger gescoord
Viva : mooie vroegboekkorting gekregen
Ik ga morgen kleding kopen met mijn moeder voor de bruiloft van mijn zus volgende week
Jouw zus gaat trouwen? Leuk!!
Had eindelijk de uitslag van het eerste examen binnen. Geslaagd met een 7. Cijfer valt me een beetje tegen maar ach, weer 4 punten in tha pocket. Das het belangrijkste!
das voldoende dus… KLAAR!!! :)!!! Dat cijfer is nu ‘belangrijk’ aan het eind gaat het alleen maar om ‘het resultaat’ ‘geslaagd’ ;)!!!
Ohhh lekker he, morgen je seizoen weer beginnen!!!
Raak: Leuk shoppen voor een trouwerij!!!
Ik krijg van het CAK ivm medicatie ed(dan ben je ‘chronisch’ ziek zeggen ze) een fix bedrag terug… ikke is blij!!!
@Raak: Ik denk het. Het is een compaq weet ik wat precies. Een klein doosje net als die van jou. lol2 Heb ik 'm nodig? Nee, maar het lijkt me reuze handig in de koffer enzo. Miss straks voor in het ZH?
@Bloem: Dat is in ieder geval ruim voldoende en wat Beps al ze, het eind resultaat telt straks en dan is dit cijfer weer mooi meegenomen.
@Beps: Die brief kreeg kokkie ook vorige week dat hij eind december een leuk bedragje op zijn ( nouja, de mijne dan) rekening krijgt gestort en we krijgen deze maand ook al die 50 euro p.p. terug. Ik heb nog niks ontvangen en ben toch eigenlijk ook chronisch ziek :so:. Nouja, wat in het vat zit enz, enz.
me too!! ik was echt mega blij, deels ook vanwege de ‘aanerkenning’ van het ziekzijn wat niet zichtbaar is. erg welkom… al was t niet de max, maar goed, dit is erg prettig meegenomen
Geen idee hoeveel de max is… hahahaha. ik kreeg ‘erg veel geld’ kan ik zeggen, of kreeg, ga ik krijgen haha…
@ Cyn, ook namens mij gecondoleerd met het overlijden van Oma, en veel sterkte de komende dagen. Erg mooi gedicht, en ik kende het al, tenminste het eerste gedeelte, dat heb ik voorgedragen toen de moeder van mijn ex-hubs overleed, er staat precies in hoe het voelt.
@ Alle anderen,:kus: kom later wel weer langs.
**Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
**Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen all,
Roanna : nop, ik heb een A.er 1 maar komt op hetzelfde neer hoor.
Veel plezier ervan
Bloem : resultaat is toch positief, kun je trots op zijn hoor
Beps : heel veel centjes terug, ik ook.
Wat zijn we een stel chronisch zieken bij elkaar dan he hahaha
Miere : ook nog even vlug langs geweest
Trl : alles ok daar? ook met de kleine C?Ikke straks op kledingjacht:dag:
Miere,hoe is het met je askim,heb je al een gesprek gehad met de arts?
Roanna,een kleine klepdoos besteld,dus straks misschien ook in het zh meekleppen.
Beps en Bloem,extra euro’s altijd mooi meegenomen.
BLoem,veel plezier bij het schaatsen.Hoorde van de week iets op de radio over dat ze minder schaatswedstrijden in H’veen gaan houden maar meer verspreid over het land,maar kon het niet goed horen,weet jij daar wat van?
Goedemorgen meiden…
Ik vanachter mijn bureau … heel even hier langs.
Ik krijg niks terug, slik ook niets (en dat wil ik graag zo houden), paps wel die krijgt 350 euro teruggestort eind van het jaar, dus is lekker voor hem.
Ik bij de wohkamp ook nog een bestelling gedaan, spijkerjasje, spijkerjurk en een zwart jurkje alles bij elkaar 60 euri, dat is nog eens leuk shoppen met een totale korting van 99 euro. ahahahaha…
Zo meisjes ik ga snel weer verder, iedereen een hele fijne dag…
Goeiemorgen!
Ik een hele nacht doorgeslapen, heerlijk!
Wat is dat toch met de Wee-camp waar jullie het steeds over hebben?? ![]()
x
Viva,jij ook lekker flink geshopt bij de whkmp.Ik had bij een schoenenzaak laarzen besteld online,zie ik ze nu bij whkmp 20 euro goedkoper staan,ga ze daar dus maar bestellen en die andere terug doen al ze binnen zijn…
Cyn,ze hebben daar korting 10 daagse
Cyn vandaag 20% korting op dameskleding ect…dus lekker shoppen.
trouwens vend heeft ook korting op de sapppies…heb er 2 ze zijn 15 euri per stuk zuurstokroze, en paars
mogguh
ikke ben helemaal excited! jippiieeeee
@ trl thialf is niet meer helemaal “up to code” of drijgt dat te worden als ze niet verbouwen (of een nieuw stadion bouwen) daarnaast, willen ze de breedtesport meer bevorderen. In NL zijn 400 zwembaden en maar 24 ijsbanen, terwijl ‘elk kind moet leren schaatsen’ dus ze willen meer overdekte ijsbanen, en gevolg is dan ook, dat daar dan andere meer wedstrijden gereden kunnen worden,. ik zou het niet erg vinden maar ja, groningen en enschede is nog verder voor mij, dus ik schiet er vrij weinig mee op…
Ja en dan kan je ook niet bij mij slapen…
Ik kom niet toe aan poetsen dus… het huis is niet schoon bloemmie… helaas ;)!!!
Mn nagels weer aan de beurt geweest, en zo werken. Rubbie komt vanavond weer thuis, rond een uurtje of… ehhh… 7-8 denk ik… Kan hij ff stofzwiepen hahahaha…
Tot laters of vanaaf even als ik klaar ben met werken
Ook mogge allen.
@Bloem: Ik had er ook al over gehoord en gelezen. Thialf schijnt zelfs al een beetje gedateerd te worden. Nouja, komen vast wel met een oplossing, want die hal heeft wel de sfeer.
@Viva: Ook al leuke dingen weten te scoren. Nou, met deze van vandaag erbij heb ik 4 shappies en vind dat wel zat, want heb ook de (oude) tweelingzakjes, die het nog goed doen.
@TRL: Ook al aan de shop geweest. Nou, gelijk heb je hoor. Kan je daar weer andere dingen van kopen.
@Cynthia: Ik vind je sterk!!! :kus:
Ik zit met smart op mijn doosje te wachten. lol2 Heb snel alles aan kant gemaakt hier en klaar met de riruelen.
Meiden… ik laat het weten als ik alles binnen heb. Moet ook nog ff schappies doen. Hopenlijk pakken de buurtjes mijn pakje wel aan, als die komt en ik nèt ff weg ben. :redface:
Latersssssss
Bloem,bedankt voor de uitleg,kon het op de radio niet helemaal volgen.Alvast veel plezier dit weekend.
Roanna,met smart aan het wachten op je mini klepdoos.En idd daar kan ik weer een s*pphie voor kopen
Tja tis ook moeilijk bij te houden allemaal. Ik heb er weer een halve wereldreis opzitten en mag nog nie naar binnen en ik moe plassen!!
OHHH JEEEE>… Al geplast???
Ik zit ondertussen op t werk, hoor dat de stofzuigerts binnen zijn. Straks even bij mn collega langs m ophalen…haha… YEAHHHH!!!