Turkish Tea Time

@ cyn sterkte voor wat er komen gaat
@ wendy leuk zo kort op mekaar, herleef je je eigen bruiloft ook nog een keer
@ raak zit je haar nog goed? veilig weer thuis?
@ roanna wanneer moet je ookalweer naar het zkh voor het 1e intake gesprek? :wink:

hiero beetje gestressed. al die afspraken achtermekaar… blegh niet slim, maar goed, ben ik er wel in 1x vanaf.
heb alweer 2 leuke vacatures gezien, moet ik vanmiddag maar eens ff op gaan reageren dan.

@Beps: Bedankt!

@Wendy: Oh, dan zijn weer een leuke dingen voor de mensen. Oke… wel druk, maar ook wel leuk. Succes ermee.

@Bloem: Dat intakegesprek is volgende week dinsdag om half vijf. Op kokkie’s verjaardag. Hahahaha!! Jij ook succes weer met alles.

Ga ff bakkie nemen. Jullie ook?

Ik net visite voor de koffie gehad, 2 kindjes is ook weer goed voor de hondjes dus…

@Roanna: Ja pcies, volgende week en dan stap voor stap. Komt wel goed schratje… wie weet in mei…lol2(of juni gezellig met J&H erbij…)

@Bloemmie: Bedje al opgemaakt, nog alleen de zolder schoonmaken(as if jou dat IETS interesserd… maar ja mannen he…)
Gezellig, jij ontspannen na zoveel afspraken en leuke vacatures, en wij ff bijkletsen

En toen… oh ja, zo werken…hahahahaha

@ cyn,
Sterkte deze tijd, hopelijk hoeft ze net lang meer te lijden…

wow loop echt te stuiteren
allereerst was het gesprek met mijn coach heel constructief. we hebben de solli van later vandaag even doorgelopen en wat test resultaten besproken. positief gevoel dus

bij uzb had ik precies genoeg tijd, kon mezelf goed profileren en ā€˜verkopen’ en die truus gaf aan actief voor me op zoek te kunnen gaan… interessant

daarna door de bossen, met een herfstzonnetje naar huis/solli. daar word ik echt vrolijk en blij van. was is NL toch mooi!

solli gesprek ging mega goed. duidelijk wat ze zoeken in de functie, veel eigen inbreng en heb de eigenaar helemaal weggeblazen met mn studie en ambities, want daar hebben ze net problemen mee. ik kon vertellen over mn studie en stage en daarna begon meneer steeds heftiger te knikken en te zeggen dat ie erg enthousiast was. jippie.
aan het einde van het gesprek gaf hij aan, dat hij 8 kandidaten had gehad en een top drie zou maken en bespreken met zn compagnon. ik zat bij de top 3 gaf hij aan (haha) en hij zei nog: ik neem maandag contact met je op wanneer je weer langs mag komen… hahaha dus al met heeeeel positief! jippie

Zo meiden ik weer thuis, wat een drukte zeg, heb geen tijd om adem te halen. Hubs heeft nachtdienst dus ik ben helemaal van de kook, nou ja niets aan te doen.

Cynnie sterkte meissie, hoop voor jullie dat het niet al te lang gaat duren. Ook voor je ouders veel sterkte.
Raak weer op nederlandse bodem.
Bloemmie lekker gevoel van de sollicitatie, nou ik heb er goede hoop op hoor voor je.
Beps 2x naar adr, als de bazen het goed vinden, gelijk heb je…
Linda zwak ziek en misselijk, hopelijk kunnen ze er wat tegen doen, beterschap!
Roanna wil een sappie en een miniklepdoos morgen bestellen, toe maar…hahahaha.

@Bloemmie: YEAHHHH uiteindelijk word geduld beloond dus…
@Viva: Pfff ik ken dit… sterkte meis…

hier zooo druk

nog meer goed nieuws!!! had een 9 voor een opdracht die ik gisteren ingestuurd had. meer een beetje zo van: op hoop van zegen, want ik snapte het niet al te goed (was al een soort van gezakt voor de andere opdrachten- die bij een 7 of lager van de eindopdracht overnieuw moesten) en nu ben ik daar dus klaar mee: in tha pocket. weer 4 studiepunten binnen

chapeau Bloemmie je gaat als een sneltrein…goed hoor meis.

@bloem: gefeliciteerd met je cijfer! ga zo door

ik zal het lijstje maar aanvullen he.

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

@Viva: Ohhhhhhhhhhhhh…goehoed zeg. :cheer: Was ons toen ook heel goed bevallen…

Oh… ik wil overal mee heen. lol2 Pfffffffffffffff…

@Viva: Heb je weer bij Corridona geboekt?

Oh, moet de hele tijd aan Cynthia denken. Hoe zou het gegaan zijn enz. Zou ze al…??? He bah!!! Hopenlijk horen we vanavond nog wat.

@ roanna,
Dan ben je niet de enige die steeds aan haar denkt…

@cyn
Hele dag niet meer geweest… ik vrees het ergste.

@viva
Oh wat heerlijk. M. heeft in juni een week vrij. Ik had nog idee om er een weekje bij te snoepen, maar helaas… ik heb examens. Anders hadden we misschien wel meegegaan.

@beps
2x toe maar :wink:
Wat een heerlijk vooruitzicht!

@bloem
Goed cijfer, goed gevoel bij het gesprek, het nieuwe schaatsseizoen, jouw leven kan op dit moment niet stuk.

@jac
Prijzen van S. ontvangen.

@roanna
Wil je de prijzen ook weten en wil ook wel mee naar Grand Uysal… eerst even de operatie afwachten.

@linda
Dat klinkt niet zo best allemaal, hopelijk komt er iets uit het bloedonderzoek.

@wendy
Lekker skieen saampjes en nu druk met de voorbereidingen voor de vrijgezellenparty.

@MK: Maar dat doe ik ook wel, maar dromen/verlangen mag wel toch? lol2

Jammer van dat weekje in Juni dan. Hoeft je kind niet naar school, moet mams naar school. Hihihi.

Ben er ook niet zo gerust op, dat Cyn nog niet is geweest.

Ja ik baal er zelf ook wel een beetje van, maar ja het is niet anders.

@ mk,
Zeker nog effe lekker saampjes skieen…
jij niet weg in juni…?

moet ook steeds aan cyn en haar familie denken

Roanna nee niet bij corrie maar bij sonweb. Scheelde ruim 200 euri…

Ja ook ik denk aan Cyn…in denk wat jullie ook al denken.
Jeetje MK dat is jammer, kun je niet je tentamens verschuiven??? Scheelt een hoop centjes.
Roanna je kunt ook weer via de oude werkgever van kokkie boeken, je weet wel bij de post…zelfde inlog en wachtwoord als voorheen.