Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Nog wel niet officieel geboekt, maar mn ouders en ik zijn er uit, mn collega en ik ook…dus… WE GAAN WEER :)!!
Hallo all, zit op de luchthaven van Curacao, over 3 uurtjes gaan we vliegen.
Hier zijn vannacht 2 doden gevallen, over Bonaire sinds gisteravond gekomen, noodweer gehad, storm, onweer en heeeeel veel regen. Nu is het wel droog maar een inktzwarte lucht, de vlucht van Bonaire naar Curacao was prima. Hoop dat KLM ook op tijd vliegt, is nog niet helemaal duidelijk.
Cyn : veel sterkte voor de komende tijd
Viva : heel erg druk
Roanna : gezellig visite gehad
Bloem : heel druk met de studie, snap je er al een beetje van?
Beps : wow 2 x in het rijtje voor volgend jaar !!!
Jac : is door de scan geweest en heeft ook de ADR prijzen
Verder weet ik het ff niet, zit aan de baco’s lol2lol2lol2
@Raak: We hebben het allemaal zojuist nog via het journaal (weerbericht) meegekregen van Tomas. Hopenlijk kunnen jullie op tijd vertrekken en zonder al teveul turbulentie. Ie… zou er nu even niet aan moeten denken om te moeten vliegen, maarja…zwemmend is het ook best nog wel een eind he!!!
Vandaar die bacootjes voor de vlucht? lol2 Goede reis en wel thuis hoor. :vak01:
@Beps: Bofkont hoor!!! :cheer: Maar het is jullie allen weer zeer gegund hoor.
@Jac: Nou, hopenlijk komt er wat uit die scan. Staat mij ook allemaal nog te wachten, maarja… ik denk dan maar weer… voor het goede doel.
Beps: ze gaat waarschijnlijk toch wel morfine krijgen…
Verder… ik heb het er toch wel heel erg moeilijk mee… Dit is de enige die ik nog heb… En al is ze echt niet altijd lief voor me geweest (bijna nooit) het is en blijft wel mijn oma…
Vanmorgen naar de huisarts geweest. Ben de laatste tijd heel erg moe. Dit wordt steeds maar erger. Afgelopen zondag had ik ook last van een klier in de rechteroksel. Vanavond ook maar nu ook aan de andere kant. Ik heb ook bijna nergens meer zin in. Zelfs het huishouden, eten koken, met mijn hobby’s bezig zijn, zijn momenteel allemaal te veel voor. De ene dag voel ik me veel beter dan de andere dag. De ene dag doe ik ondanks de vermeoidheid leuke dingen, zoals shoppen met Jac en koffiedrinken met Roanna en de andere dag lig ik alleen maar op de bank of in bed. Gisteravond heb ik 1.5 uur een behandeling gehad van mijn buurman. Hij is manueel therapeut. Vandaag had ik best een goede dag. Nadat ik bij Roanna ben geweest ben ik langs het werk van R gereden. Nadat we daar wegreden begonnen onderweg naar huis de klachten weer in alle hevigheid teruggekomen. Even wat brood gegeten en lig sindsdien op de bank. Ik wil zoveel maar mijn lichaam wil gewoon niet. Vanmorgen na het bezoek aan de huisarts gelijk bloed laten prikken. Ze gaan kijken of ik mss last heb van een virus. Een van de virussen zou kunnen zijn de Ziekte van Pfeiffer. Maar ook andere behoren tot de moglijkheden. Mijn huisarts heeft 11 dingen op het formulier aangevinkt. Mocht ik een keer wat langer niet meekletsen cq reageren dan weten jullie waarom dat is. Donderdagmiddag krijg ik de uitslag van ht bloedonderzoek.
@Cyn: Ja tuurlijk heb je het er moeilijk mee. Je ergste vijand gun je dit niet, en dus zeker niet je oma(al is ze niet altijd lief, je oma is en blijft je oma…) Daarom juist hoop ik voor jullie dat het geen dagenlang gaat worden…(en liever sneller de morfine … :kus:)
@Raak: Onderweg naar huis, snap dat je het verschrikkelijk eng vind… goede en behouden reis terug tot gauw :kus:
@Roanna: Mei met een collega, en dan in juni met J & H. Is erg goed gegaan dit jaar, we durven weer 2 wkn aan Ik moet eerst vrij krijgen van het werk, al zie ik voor juni geen probleem in… maar mei… Maar we gaan gewoon haha…desnoods in juli haha
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
@Cyn: Ik denk aan jullie, mag het allemaal ‘waardig’ gaan. :kus:!!!
Ik wakker, Rubbie vandaag weer richting Belgie(komt vrijdagavond terug)
Dit is de ‘belgie’ maand. MAAR… het extra hiervan maakt wel dat we volgend jaar die 2 opties betaald hebben ;)!!!(nou ja, bijna dan haha)
@Cynthia: Sterkte en hopenlijk mag ze nu waardig gaan. :kus: Ik denk ook aan je hoor.
@Beps: Ja, ik wist met wie je afgesproken had. Heerlijk vooruitzicht weer hoor. ( mail mij ff wat prijzen door als je wil ). Kan nog niets boeken vanwege wat mij nog ff te wachten staat, maar daarna… mocht alles goed gaan… nouja, je weet wel wat ik bedoel. Bij leven en welzijn wil ik ook weer met de familie mee naar Spanje, maar dat kan ik altijd erbij doen. :unibrow: Tijd heb ik nu wel, maar moet nu ook ff weer de pot gaan opvullen. lol2
@Raak: Mocht je al thuis zijn ( ik denk haast van wel ) WELKOM TERUG en neem de tijd om weer even hier aan alles te wennen. Je hebt in ieder geval al een lading wind en regen meegenomen. lol2 Nou, ik hoop in ieder geval dat je het weer fijn hebt gehad, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan.
Meiden…een fijne dag verder. Tot ergens weer. :dag:
By the way… voor de liefhebbers. Tip, tip, tip.
Morgen begint bij Wehklompen een kortingsvierdaagde en morgen is de shappi €15 en ik heb een leuke kleine klepdoos gezien voor €249 en die lijkt mij wel wat.
@ roanna,
Hier gaat alles z’n gangetje, best druk. Ben momenteel de vrijgezellenfeestjes voor m’n zus en zwager aan het organiseren, daar gaat best veel tijd in zitten.