Turkish Tea Time

Ik ook weer wakker, zo met Rubbie vlees voor de hondjes halen(een bestelling, kan ik ophalen in Dronten…) en dan ,…dan zien we verder…

@Cyn: :kus:

Ehhhh en toen…wist ik het niet meer…

@cyn: sterkte met alles!

@roanna: ik kom zeker, ga maar uit vn begin vd middag

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn auto hij rijdt geweldig

Viva: thanks! En ik wil die iphone nou ook weleens :wink:
Beps: thanks!
Lin: thanks!

Ik weer aan het werk, halve nacht niet geslapen, dus jullie kunnen wel raden hoe ik me voel. Vandaag komt er uitslag over het wel of niet weer terug naar haar verzorgingstehuis… Dus dat is even afwachten… Verder gaat het hetzelfde… Dus geen veranderingen…

Cyn,:kus:

Linda,veel plezier bij Roanna.

TRL: thanks! :kus:

Goedemorgen dames. :dag:

@Cynthia: Dus het wordt wèèr afwachten. Hopenlijk weten ze wat ze doen met dat menske. Jullie in ieder geval weer sterkte ermee.

@Linda: Ik zie je wel verschijnen en rij voorzichtig hoor!!! Ja meiden. Linda komt ff bakkie doen en ik denk tevens even het karretje uit proberen? Niet te hard he Linda!!! lol2

Ik zit nu ook ff aan een bakkie en dan zo ff de boel een bietje strak trekken, want krijg vanmiddag visite. Hahahaha.

@Viva: Ik krijg ze inderdaad ook niet alleen van jou hoor, maar juist van mensen die wel in mijn lijstje staan, maar nooit iets van hoor en dan ieneens wel. Ik dacht ook al met die van jou… ze heeft er nu al zoveel, van, kan ze er nu best een aan mij geven. lol2 Nee hoor meisie… ik begrijp het wel en zolang wij die dingen niet openen en die nummers niet gaan bellen of websites bezoeken, is er niets aan de hand, al zijn die mailtjes best irritant.

Oke dan… iedereen een fijne dag verder. :dag:

@linda
Een ritje met je nieuwe auto en gezellig een bakkie bij Roanna, veel plezier.

@mk: heb je mail ontvangen, zal vanavond even reageren

@MK: :dag: Even een gaatje kunnen vinden op je werk? :dag:

Groetjes aan je kids… en natuurlijk je husbunt he!!!

Zojuist een telefoontje gehad dat ze naar haar eigen huis gebracht wordt nu. Dus dat is wel lekker, ook voor haar.

hoi hoi

even heel kort en snel tussendoor, ben druk bezig met een opdracht over stof die ik amper snap :retard: word er wel een beetje mesjokke van

@ cyn goed nieuws, thuis is toch altijd beter denk ik

Ik ga gauw weer verder, kijken of ik deze opdracht vandaag af krijg. morgen een gesprek met mijn werk-zoek-coach, een gesprek op een uzb en een sollicitatie. druk!

Cyn,fijn dat je oma terug mag naar het verzorgingshuis niks fijner dan in de vertrouwde omgeving.Nogmaals sterkte.

Bloem,Succes met het gesprek morgen.

Sorry hoor meiden, maar moet het gewoon echt ff van me afschrijven…

Update: ze is thuis, krijgt geen medicatie en zuurstof meer… alleen nog pijnbestrijding. Arts geeft aan dat het een kwestie van dagen zal gaan zijn.

Hey meiden even vanaf mijn bureau, het is hier sterfensdruk…

Cynnie heel veel sterkte meis.
Roanna een minimeeting met Linda, die haar auto uit probeert
Beps vlees aan het halen voor de woeffies.
Bloemmie ook druk en tussen de bedrijven door ook nog even hier.
Raak ik hoop dat het goed gaat met Tomas bij jullie.
Meiden ik heb het razend druk…meld me weer.

@Cynthia: Blijf het maar gewoon van je afschrijven hoor. We begrijpen het wel. :kus:

Zo, Linda zo’n kwartiertje geleden weer vertrokken en het was weer ff gezellig. Lekker even bijgekletst en gekletst en koffie geleut. ;):lol:

@Raak: Zit je haar nog goed met die wind? We horen hier dat het erg geweest moet zijn op Curacao en dat het nu naar Bonaire komt. Nou hopenlijk blijf je op de been en kan je weer gezond en wel terug keren en komen. :vak01:

@Bloem: Succes met alles.

Ook ik thuis geshopt ook bij de Makro geweest van die laarzen(geen Uggs, maar ehh EMU’s) gekocht…zitten zaaaaalliggggg…

@Cyn: als ze maar geen pijn heeft, en genoeg morfine krijgt… het echt los kan laten… kan het vannacht zomaar gebeurt zijn…:kus: … hoop dat het gaat zoals het gaan moet…:kus:

@Roanna: Ik hoorde al dat je visite kreeg, gezellig … lekker:lol: saampjes zag ik…:wink:

En nu een hapje eten en dan lekker sporten…

@Bloemmie: De duimen gaan aan morgen (en nu… energie om te begrijpen wat je doen :))

Ze krijgt op dit moment nog geen morfine, omdat het met andere pijnbestrijding nog voldoende is. Als ze haar morfine toedienen dan heeft het hart geen prikkel meer om door te pompen… En dat mag officieel weer niet, want dan help je haar…

@cyn: heel veel sterkte de aankomende dagen!! Fijn dat ze op haar eigen plekje is. Dat geeft een soort rust!

@beps: heeft zalige laarzen gekocht.
@roanna: heeft visite van Linda gehad…
@bloem: duimennnnnnnn
Ik net terug van ct scan nu afwachten… hahaha

@beps: heb de prijzen hoor:)

@Jac: Vertellllll…

@Cyn: Ff vergeten… cardiale astma mag geen morfine…(pfffff je moet ook ‘alles’ weten tegenwoordig…) het is alleen wel raar (vind ik nog steeds) dat je ze wel alles mag ontzeggen, waardoor het onvermijdelijke gebeurt… maar je mag niet zeggen: als ze iets meer van…X… hebben dan lijden ze minder, en ja dan gebeurt het onvermijdelijke ook, misschien alleen 1 dag eerder…(zo raar…)