Turkish Tea Time

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Cyn,hoop dat je wat heb kunnen slapen,en dat de strijd niet lang duurt,want zo is het ook niks voor jullie allemaal niet.Sterkte.

Roanna,door Nederland gereisd en ook nog eens in de mooiste plaats van NH geweest,zoals Cyn zegt.

Bloem,niet veel gedaan gisteren,beetje bijgekomen van het al leren.

Raak,veel plezier bij de halloween party en hopen dat de orkaan jullie voorbij gaat.

goedemorgen meiden.

cynnie heel veel sterkte meissie.
Roanna niet veel gescoord op de zm
Jac adr in gedachten
Beps…laat maar hoor…
Raak, afwachten dus, en jeetje woensdag al weer terug…heel veel succes met de storm/orkaan.
Bloemmie weer een beetje opgeknapt.
Hans ik ga hier verder niet op in, je weet heel goed wat ik bedoel, als je een gewone meelezer, schrijver bent, dan geen je niet zo’n intro. Punt uit. Ik ga over op de negeermodus over deze zaak.

Thanks ladies! :kus:

Vannacht goed kunnen slapen… dus wederom een dag afwachten vandaag… Gelukkig vanmiddag gewoon werken… even wat afleiding!

mogguh

@ cyn wat is er nu eigenlijk gebeurd dan ook… heeft ze een beroerte gehad of een tia of…?
@ raak nog nie weggewaait?

schoonmaakster was er weer om 7.45 grgrggrrrr kling klang beng! arch
maar goed, een nieuwe dag een nieuwe week en vrijdag begint het schaatsseizoen weer! jippieee

Nou even kort wat er gebeurd is… Niet zoveel eigenlijk… Sinds donderdag had ze het erg benauwd, en kortademig… Ze ging steeds slechter ademen enzo… Dus dokter vrijdag erbij… In de gaten houden… En zaterdag belde het verzorgingstehuis dat ze zich toch wel erg veel zorgen maakte… En dat ze een dokter hadden gebeld… En toen is ze met toeters en bellen naar het ziekenhuis gebracht.

En daar ligt ze nu… en heeft ze een zware longontsteking, vocht achter haar longen en hartfalen…

@Cyn: :kus: Niets zo energie-vretend als dit wachten en niets kunnen. Idd gelukkig mag je werken, maar mn hoofd is bij je moeder…:kus:

@Bloemmie: Ja lekker he, vrijdag weer schaatsen…(en dus zie ik mn vriendinnetje ook weer vaker ;)!!! haha) Bloembedje wordt door Rubbie opgemaakt zei hij!

@Viva: Ja pcies, negeer modus aan, mailbox geblokkeerd… lol2!!! En weer aan het werk…
Ik lekker 2 dgn vrij, en dat houd ik zo…

Beps: dankje… Mijn moeder is nu ook het werk, is wel goed… want gisteren was het steeds maar tranen enzo…

Ouders zijn nu in het ziekenhuis… Bezoek van 11 tot 11.30… maar mijn vader belde net al op dat ze nog niet komen, want ze hebben een gesprek met de cardioloog… Ben benieuwd…

Goedemorgen ladies.

@Cynthia: Nou, ik geef jullie gelijk om te gaan werken. Thuis kun je ook niets doen dan afwachten en wat je al zegd, als er wat is ben je snel genoeg weer thuis. Op je werk heb je in ieder geval nog een beetje afleiding. Ik zou het ook zo gedaan hebben hoor. Ik heb het zelfde met mijn ouders meegemaakt en was er gelukkig steeds op tijd bij, alleen bij mijn vader niet, maar die ging ondanks zijn ziekte, (zelfde als je oma) vrij plots thuis dood, maar was al jaren zo ziek, dus was er wel op voorbereid.
Sterkte weer hoor voor jou en je familie. :kus:

@Beps: Lekker genieten van je vrije(rs) dagen. :wub:

@Viva: Toch nog even tijd zien te vinden om even hier te posten. :dag:

@Raak: De koffer al weer een bietje aan het inpakken? Plekje over om het :zon02: en een bietje warmte mee te nemen?

@Bloem: Leuk wakker worden zo he!!! :mad: Fijn he dat het schaatsseizoen weer begint. Heb je weer wat andere dingen aan je hoofd :cheer: dan solliciteren en studeren.

@TRL: Dat kun je wel zeggen dat we bijna heel Noord Holland zijn doorgereisd gister. Maarja… we hebben de tijd, dus maakte het niet zoveel uit. Oh ja… had ook nog een horloge van €3 gescoord incl. extra batterij. :unibrow:

Oh… en nu is kokkies gebitsframe weer stuk en is net naar zo’n tandtechniker in in de buurt geweest om het te laten zien, maar dat zou € 175 kosten om het een bietje weer aan mekaar te lijmen, dus heeft hij toch maar de tandarts gebeld en daar kan hij morgen terecht. Alsof dat niets gaat kosten. :mad: Dit jaar al zoveel aan het “wisselen” geweest, dat als je alles bij elkaar opteld, je een vakantie voor 2 personen naar Turkije had kunnen boeken. Pffff… lol2 Maargoed!!!

Ik vanmiddag even weer op huidcontrole in het ZH.

Iedereen verder weer een fijne dag. :dag:

Goedemorgen,
Jeetje wat een mooie upodates al voorbij zien komen, weet niet meer wat ik daaraan moet toevoegenlol2.
De storm passert hier zoals ze nu voorspellen vanavond met zware omweer, heel veel regen en zware wnd en golven van 2.5 mtr. Heb een etentje in een huis echt pal aan zee, gaat nog spannend worden. Jullie tijd vannacht 1 uur want er is nu nog maar 5 uur tijdsverschil. Er wordt hier echt nergens anders over gesproken. Feestje gisteren was weer te leuk:cheer::cheer::cheer:
Fijne dag iedereen en Cyn weer sterkte:kus:

Raak: Sterkte daar, ik kan me voorstellen dat het iedereen bezig houd. Je dochter en schoonzoon ook, net alles op orde, en dan de orkaan’bedreiging’… Hopelijk ‘waait het over’ … Wanneer is het ‘time to come home’ ???

Update oma: ze heeft vanmiddag aangegeven naar huis te willen, oftewel naar haar ouders, man en broer. Ze geeft ook aan dat haar ouders er zijn… en dat ze die kan zien… Mijn moeder is bij haar geweest en heeft ook gezegd, ga dan maar… ik ben bij je. Ga maar naar ze toe.

Inmiddels hebben zijn de doktoren de medicatie aan het afbouwen, en mag ze waarschijnlijk morgen terug naar haar huis, om daar weg te zakken…

Hoelang het gaat duren weten ze niet, het kan zo klaar zijn, maar ook nog dagen/weken duren…

We wachten maar weer af…

Als het echt los kan laten Cyn… echt… ik hoop dat het niet te lang lijden wordt…
Hopelijk is ze snel ‘thuis’ en niet te lang in het tehuis…:kus:

Wij gaan er even uit saampjes, een btje shoppen denk ik…

Ik hoop ook dat het voor haar, maar nog meer voor mijn moeder dat het snel over zal zijn.

Maar helaas hebben we dat zelf niet in de hand.

@cyn
Heel veel sterkte met alles!

Ik weer thuis, 2 shirtjes voor mij, 1 voor Rubbie, en lekkers voor in de koffie … oh ja en boodschapjes, vanavond kipkluifjes patat en sla jammie…:wink:

Cynnie sterkte meis.

Meiden via hotmail wordt er vanalles vanuit mijn naam verstuurd, niet op reageren hoor. Ik ben het niet, heb nu mijn wachtwoord maar weer veranderd.

@Viva: Als of ik hotmail van jou krijg normaal ;)!! !Hahahahaha… Elke keer zie ik staan: Iphone4… dan denk ik… JEMMIG VIV!!! Je hebt er ondertussen 12 denk ik… geef me er gewoon 1 ipv die mailtjes lol2lol2lol2lol2

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim