Cyn,heel veel sterkte.
Linda,gave auto hoor.
Raak,de storm goed doorgekomen?
Cyn,heel veel sterkte.
Linda,gave auto hoor.
Raak,de storm goed doorgekomen?
Zo ik weer op het werk, nu hard aan t werk…
@Linda: GAVE BAK!!!
@Cyn: Ach ja, ze worden zoooo klein en zielig dan. Hopelijk voor haar, en voor je mams gaat het niet zolang duren. Dat het niet telang lijden…
En toen…blanco…
Heerlijk zo’n extra uurtje… Vooral als je dan van 12 tot 4 in het ziekenhuis zit…
Maar goed… Ze leeft nog steeds… Waren vannacht dus gebeld dat we beter konden komen… Dus dat hebben we gedaan, maar toen ging ze beter ademhalen, kreeg meer zuurstof in haar bloed…
Dus we konden weer gaan… Ben echt dood nu…
Goedemorgen meiden.
Daar is ze weer, heb braaf meegelezen.
Cynnie sterkte meis, weet niet precies wat er met oma is gebeurd maar sterkte in ieder geval.
Beps vandaag aan het werk??
Raak hoe gaat het met de storm/orkaan???
Linda mooie auto zeg, heel veel plezier er mee.
Bloemmie druk aan het solliciteren, ik ga duimen hoor
Mk, heb je halloween overleefd???
Roanna lekker naar de zm, om een kaartje op te maken, gelijk heb je.
Miere askim weer thuis. Voor jou ook heel veel sterkte.
Hans leuk dat je weer terug bent, maar waarom zet je gelijk weer de toon van vijandigheid, ik vind dit jammer. Dat is nergens voor nodig.
Nou meiden, zoonlief weer terug. Alles goed gegaan met de vlucht enzo. Dus we zijn weer compleet.
Viva: Das mooi!!! Lekker je gezin bij elkaar, en ook voor hem, lekker bij zn vrouwtje en kind-in-de-maak…
Ik had bewust niet gereageerd op de negatieve reaktie. Bloem doet al jaren niets meer, en ik haal niets weg, waarom zou ik. Dat we ‘geen communitie’ meer zijn, zegt meer over Hans dan over ons… ik heb dat gevoel nl helemaal niet, zeker niet toen we de laatste keer zo heerlijk bij elkaar waren. ;)!
Hans, graag gewoon meedoen, of niet meedoen, maar niet weer gaan stoken, want daar hebben wij als communitie geen behoefte aan. Als je reaktie te agressief is zal ik je daar wel degelijk op aanspreken, en als het de spuigaten uitloopt zal daar redactiematig ook zeker op gereageerd worden. (en verder zeg ik niets erover of wat dan ook)
mogguh
weer bodypump (de laatste keer
) en heb besloten verder vandaag niet zoveel te doen, ben het studeren ff zat, 6 dg in de week, dus heel ff rust en dan maandag weer aan de bak… zo!
GROOT GELIJK!!!
Zo giga goed hoe je je daartoe blijft zetten!!!(het leren he lol2)
@viva: heerlijk dat zoonlief er weer is…
@cyn: sterkte met alles…
en ik nu weer blanco, ben moe ondanks het uurtje…
Ik begon niet over weghalen, of mn ongezouten mening geven…jouw woorden… Dus… JIJ bent negatief… Je krijgt alleen een spiegel voorgehouden
Gedrag je als vriendelijke bezoeker en mensen zijn vriendelijk…(en voor de duidelijkheid: Viva reageerde dat je meteen weer zo vijandig en negatief reageerde…)
ik nog steeds moe. Heb net bezoek gehad van mijn nichtje zo´n lekker ding!! Echt gewoon een meid die weet wat ze wilt! HEERLIJK.
En de vakantiebeurs komt er weer aan in januari. Ben alweer gevraagd om te komen hahaha nou ja wie weet ga ik er weer heen.
Ohhh gezellig… dagje uit van maken Jac???
Misschien met zn allen… Roanna nu ook door de weeks vrij dus…![]()
ja leuk echter ik ben doordeweeks nooit vrij… ik ben gebonden aan de zaterdag en zondag. Maar volgens mij is het borreluurtje van ADR weer op zaterdag…
Maar goed we hebben nog ffies…
Anders vraag ik vrij…
Hallo Dames, de storm is inmiddels een orkaan en hangt op 250 km afstand, hij verplaatst heel langzaam en zoals het er nu uitziet komt hij niet dwars hier over maar blijft ten noorden. Hoop dat hij nu niet meer afbuigt. Moeten dus nog afwachten. Voor de rest sluit ik me even aan bij de rest van de updates. Alleen wilde ik Cyn sterkte wensen de komende dagen :dag::dag:
Even een berichtje van mij… Net weer terug uit het ziekenhuis, zijn nu al kapot… Dit is voor haar, maar ook voor ons echt slopend… We zitten aan haar bed, ze reageert op vrijwel niets en kreunt af en toe even het woord AU eruit… En dat is het… Het is nu gewoon wachten op wanneer ze overlijdt. Doktoren zijn er wel over uit dat het einde verhaal zal gaan zijn.
Al heb ik geen goede band, dan nog doet het me wel echt pijn om haar zo te zien lijden/vechten…
Goedenavond ladies.
@Cynthia: Oh, is dat menske nog steeds aan het vechten? Nou, hopenlijk voor alle partijen gaat dit toch niet al te lang duren. Heel normaal hoor dat je het nu toch best erg vind, want het is toch wel een oma van je, hoe je ook met haar om ging. Ze was nu eenmaal zo, maar dat wil niet zeggen, dat ze daarom nu een lijdensweg verdiend, want dat gun je niemand en jij haar natuurlijk ook niet en dat doe je ook niet. Ik wens jullie in ieder geval allen heel veel sterkte Cyn. :kus:
Oh wat lees ik nu toch allemaal? Borreluurtje op de VB van ADR? Nou, dan ben ik ook van de partij hoor, althans als hier alles een bietje naar wens verloopt en daar ga ik wel van uit.
@Beps: Ik kan zowel doordeweeks als in het weekend hoor. Ik hoor het tegen die tijd wel. :cheer:
@Raak: Oh, gelukkig dan maar. Kun je met een gerust hart weer aan de thuisreis beginnen. :mad: Wanneer zijn jullie eigenlijk weer hier?
@Viva: Heerlijk gevoel he weer alles compleet. Nu op naar de blijde gebeurtenis.
Voor de rest… alles bijgelezen hoor, al was het niet zoveul.
Wij wel duizend keer over moeten stappen vandaag wegens spoorwerkzaamheden, maar hadden overal goede aansluiting, dus alles met alles viel het wel mee. Moesten via Uitgeest naar Beverwijk en terug ook. Nouja, kom je daar ook een een keer. lol2
Niet echt veel gescoord deze keer dan wat hoofdtelefoons ( 3 in 1 ) en haarkleuring en wat cosmetica. Dat was het wel zo’n beetje. Ik vond het deze keer wel veel drukker dan voor de vakantie. Zelfs voor de kassa stonden rijen. Was ik van de laatste keren dat we geweest waren niet meer gewent. Ik denk, dat er weer wat centen onder de mensen zit, of het vertrouwen in de economie is missschien weer wat terug. Hoe dan ook, het was drukker dan ooit! Ook in de treinen. Wel gezellig weer zo’n dagje weg!
Nou, iedereen nog een fijne avond en een goed werkweek weer. :dag:
Roanna: ze is enorm aan het vechten… Hartslag gaat van 60 naar 90 en weer terug… Heel erg naar ook om te zien…
Uitgeest: haha… meteen de mooiste plaats van N-holland… ahum ![]()
Cyn : :kus:
Roanna : ben woensdag weer terug:mad:
De orkaan kan nog alle kanten op, morgenmiddag weten we meer, dus afwachten
Ik ben me nu aan het klaarmaken voor een big halloween party lol2lol2lol2lol2lol2
@ cyn sterkte voor jou en je familie. ookal was de band niet goed, het is nooit prettig om iemand te zien lijden, bovendien zal je moeder er natuurlijk helemaal kapot van zijn. hopelijk kun je er ook voor haar zijn.
ik verder nix gedaan vandaag. zo moe. beetje koorts. lekker naar bed en morgen weer een dag
@Cyn: jemmig dat is echt zo naar voor iedereen :kus: voor iedereen. Een goede band of niet: dit wil je voor niemand. Hopelijk kan zij het loslaten zodat ze mag gaan.
@Roanna: dat komt allemaal goed. Lekker ff met elkaar. Daarna hapje eten. Ja hoor ik ben vd party ![]()
En nu: lig lekker in bed. Nu 2 dgn vrij. Dinsdag Rubbie ook vrij dus: tot morgen