Turkish Tea Time

hoi hoi

weer terug van een lange dag met de ninos
1 was niet helemaal lekker, dus we hebben het rustig aan gedaan, spelletjes op de computer gespeelt (beps, bescherm je tuintje tegen de beestjes- ik word gek! verslavend!!)
en naar de film geweest… wat een gekkenhuis van schreeuwende, rennende, met popcorn gooiende kinderen… few 12 films die op hetzelfde moment beginnen en iedereen een half uur voor aanvang in de foyer… gelukkig viel het tijdens de film mee

@ bosjes het is gebruikelijk om een briefje op de jurk van de bruid te spelden, just go with the flow. veel plezier

@ Bloem, jurk van de bruidegom??? Hahaha
@ Allen, mijn askim is vanavond thuis gekomen uit ZH, is erg ziek geweest, laat ik maar zeggen de stress van alle problemen (heeft niks met mij te maken, hoor)was letterlijk op z’n hoofd geslagen, waardoor hij hele erge hoofdpijnen had, en uitvalsverschijnselen, zoals slecht kunnen lopen, en slecht zien. Precies weet ik het niet, want ik heb geen dokter gesproken, en zijn nederlands is niet echt goed, waardoor hij mij niet goed uit kan leggen wat er nu precies aan de hand was. Maar nu voelt hij zich weer goed, en er is ook een maatschappelijk werker of-ster aangesteld die zich met de problemen bezig gaat houden. Dus hopelijk gaat het nu de goede kant op. Maar tijdens de onderzoeken die hij heeft gehad is wel naar voren gekomen dat er iets met z’n longen aan de hand is, en maandag gaat hij weer naar het ziekenhuis terug om “schoongemaakt” te worden?? (zijn woorden) Ik hoop volgende week een x een afspraak te kunnen maken met een arts daar.
Crazy gaat langzaam aan de goede kant op, iig weer thuis, en ze mag de voet weer belasten, wat wel weer wat pijn geeft, maar rustig aan, dan komt het wel goed.
Hondje knapt langzaam op, maar grote heeft nu ook problemen.
Ach…er komen vast wel betere tijden…

@ Viva, alles goed met je zoon??
@ Roanna, fijn dat je je goed voelt, en goed dat je goed in de gaten gehouden wordt.
@ Bosje, Ja, idd, geld spelden op de jurk van de bruid…tenminste, meestal hangen ze een lang lint om haar nek, en daar wordt dan het geld op gespeld.
@ Beps, hoe ist met m’n petekind? En d’r stiefzusjes??
@ Cyn…bijna november…
@ Jac, sterkte er maar weer mee
@ Raak nog steeds aan t genieten, voor mij voelt het alweer of ik nooit weg geweest ben, en we zijn toch op dezelfde dag vertrokken…
*@ TRL, hier ook weinig st. maarten, en eigenlijk niet zo ver bij Cyn vandaan. Het is volgens mij iets echt “Noordhollands” *

Ik vanavond op kleindochter gepast, echt een poepie is het. Ik zie haar niet zo vaak, maar ze kent me wel echt, komt steeds knuffelen met me, zo schattig:wub:
Nou, ik had allang in bed moeten liggen, morgen vroeg weer werken,
Kus allemaal…

duh tuurlijk de bruid… sorry… tis al laat en snel snel snel

@ miere goed dat het beter gaat met je askimmetje, wel een vaag verhaal ook allemaal… misschien zelf ff met de doc babbelen?

owh ja, wilde nog vertellen, het uzb had nog gebeld… er was van de week al een kandidaat langsgeweest, die ze hebben aangenomen… heel erg jammer voor mij, maar weer verder zoeken dan he?

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Bloem,gelukkig voor je waren de kinderen onder de film wel rustig. En jouw baan zal vast nog wel komen.

Miere,zal idd misschien goed zijn als je zelf een arts spreekt en weet hoe en wat. Lekker op je kleinkind gepast.Jammer dat je ze niet zo vaak ziet.

Ligt ww er uit in Nl of zo???lol2lol2 Hier is het nu 06.00, ben dus absurd vroeg op want lag er pas om 02.30 in
Heb ff vlug bijgelezen, was niet zoveel nieuws
MK : daar alles zijn gangetje
Bloem : komt vast wel een baan hoor
Miere : gelukkig weer iets beter met askim
Hier op het eiland beetje onrust,er wordt morgen een orkaan verwacht,Tomas, die schijnt over dit totale gebeid te komen.Iedereen dus flink voorzorgsmaatregelen aan het nemen

@raak
Oh jakkes een orkaan… sterkte!
Ik hoop dat het meevalt.

getver raak, ik hoop dat het meevalt!

heel de ochtend bezig geweest met mn cv en een sollicitatie. echt een veelbelovend iets is dit, dus hopelijk bellen ze maandag meteen dat ze geinteresseerd zijn! afwachten

@ mk nee heb nog steeds geen uitslag van het 1e examen. inmiddels 8 weken geleden… uitslag binnen 7 tot 12 weken, dus kan eigenlijk elk moment komen… volgend jaar waarschijnlijk de uitslag van deze examens…

Goedenmiddag piepels. :dag:

Ik dacht, ik zal me even melden, anders denken julllie inderdaad dat de site eruit ligt. :lol:

@Raak: Oh, meid toch. Da’s nie zo best dan. Hopenlijk zal het mee gaan vallen, want je moet er toch niet aan denken, dat alles in puin gaat, waar ze zo hard voor en aan gewerkt hebben. Kijk… voor jezelf zal het niet zo’n straf zijn, dat jullie nog even langer moeten blijven, want ik neem aan, dat het vliegverkeer dan ook stil ligt als de orkaan echt die kant op komt. Of heb je nu toch wel zoiets van… nou, naar huis is ook wel weer fijn? Ik wens jullie allen in ieder geval veel sterkte met alles. :kus: Hopenlijk zal het meevallen.

@MK: Fijn ook weer even wat van jou te vernemen. Leuke dingen met de kids weer voor de boeg op school. Ik heb de snoep al in huis voor Sintte Maarten. Hier doen ze het wel zo langs de deuren gaan met lampionnen en liedjes zingen.

@Bloem: Tss…weer op naar de volgende sollicitatie maar weer dan he!! Zo blijf je bezig. Succes.

@Miere: Weer volop aan het werk en dan toch ook nog wel weer een bietje de zorgen van askim erbij. Het lijkt me ook een goed idee om zelf eens even naar een van zijn doktoren te stappen om te vragen wat er nu precies aan de hand is. Sterkte weer met alles. :kus:

@Linda: En hoe bevalt je nieuwe auto? Miss ff een foto?

@Beps: Druk aan het werk of toch weer de hort op. Ik heb je nog nie gezien vandaag!!! :dag:

Wij zijn onderhand al 2 keer lopend naar het WC geweest. Wilden op de Airmiles-kaart van een oud collega van kokkie ( hadden zelf niet genoeg punten) een Disney dvd kopen, maar daar hadden we hun postcode voor nodig en die wisten we niet en staat ook niet in mijn foon, dus weer naar huis om te vragen en weer terug om het alsnog te kopen. Pffff… nu doe ik niks meer.

Fijne dag iedereen. :dag:

@bloem
Wat vreselijk irritant dat je zolang moet wachten.

Tjongen meiden, het is drukkkkkk :retard:

maar goed…

@Bloem: SPannendddd en die soll en de uitslagen die er aan komen…

@Raaaaakkkkk Zorg je wel dat jullie jezelf goed verankeren;)… (lijkt me knap eng trouwens)

@Roanna: :kus: werk en druk dus…

En toen… ehhhh

Mk gezien: Haaiiii meis…
Mierjte: meisjes gaan goed, en de buren zoeken het maar uit ;)!!!

Zo naar het theater… Veldhuis en Kempers… heb er zin in…

@beps: veel plezier vanavond!

hierbij een foto van mijn nieuwe auto

Oh, druk dus!!! Ik denk dat je al wel weg bent Beps, maar een fijne avond gewenst. Leuk Veldhuis en Kempers. Hou ik ook wel van!

Wij gaan morgen weer ff met de familie naar de ZM, want we moeten nog het vrijkaartje van de trein opmaken.

Ladies:

Niet vergeten vanavond de klok een uurtje terug te zetten.

Heerlijk een uurtje langer slapen dus!!!:slapen:

Tot morgenavond ofzo ergens weer. :dag:

@Linda: Oh… wat mooiiiiiiiiiiiii en nog een 4 deurs ook. Echt een jofel wagentje zeg!! Geniet ervan.

@ linda top hoor

@ roanna owh jeetje he, goed dat je het zegt! ik zou zoiets glad vergeten zijn…

Pffff huisartsen, ambulances, sirenes, verpleegsters en het ziekenhuis… Heb het de afgelopen 3 uur allemaal gehad… Ben kapot…

Oma is dus met gillende sirenes om 18.30 ofzo naar het ziekenhuis gebracht… Gaat totaal niet goed… Dus nu afwachten…

gets cyn
duim dat het meevalt

Tsja… de artsen gaven al aan dat ze niet weten of ze het haalt… en dat doen ze ook niet zomaar… En geloof me… het is nu echt een zielig hoopje mens… Dus ik weet het allemaal niet…

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim