@ Bloem, jurk van de bruidegom??? Hahaha
@ Allen, mijn askim is vanavond thuis gekomen uit ZH, is erg ziek geweest, laat ik maar zeggen de stress van alle problemen (heeft niks met mij te maken, hoor)was letterlijk op z’n hoofd geslagen, waardoor hij hele erge hoofdpijnen had, en uitvalsverschijnselen, zoals slecht kunnen lopen, en slecht zien. Precies weet ik het niet, want ik heb geen dokter gesproken, en zijn nederlands is niet echt goed, waardoor hij mij niet goed uit kan leggen wat er nu precies aan de hand was. Maar nu voelt hij zich weer goed, en er is ook een maatschappelijk werker of-ster aangesteld die zich met de problemen bezig gaat houden. Dus hopelijk gaat het nu de goede kant op. Maar tijdens de onderzoeken die hij heeft gehad is wel naar voren gekomen dat er iets met z’n longen aan de hand is, en maandag gaat hij weer naar het ziekenhuis terug om “schoongemaakt” te worden?? (zijn woorden) Ik hoop volgende week een x een afspraak te kunnen maken met een arts daar.
Crazy gaat langzaam aan de goede kant op, iig weer thuis, en ze mag de voet weer belasten, wat wel weer wat pijn geeft, maar rustig aan, dan komt het wel goed.
Hondje knapt langzaam op, maar grote heeft nu ook problemen.
Ach…er komen vast wel betere tijden…
@ Viva, alles goed met je zoon??
@ Roanna, fijn dat je je goed voelt, en goed dat je goed in de gaten gehouden wordt.
@ Bosje, Ja, idd, geld spelden op de jurk van de bruid…tenminste, meestal hangen ze een lang lint om haar nek, en daar wordt dan het geld op gespeld.
@ Beps, hoe ist met m’n petekind? En d’r stiefzusjes??
@ Cyn…bijna november…
@ Jac, sterkte er maar weer mee
@ Raak nog steeds aan t genieten, voor mij voelt het alweer of ik nooit weg geweest ben, en we zijn toch op dezelfde dag vertrokken…
*@ TRL, hier ook weinig st. maarten, en eigenlijk niet zo ver bij Cyn vandaan. Het is volgens mij iets echt “Noordhollands” *
Ik vanavond op kleindochter gepast, echt een poepie is het. Ik zie haar niet zo vaak, maar ze kent me wel echt, komt steeds knuffelen met me, zo schattig:wub:
Nou, ik had allang in bed moeten liggen, morgen vroeg weer werken,
Kus allemaal…