Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Goedemorgen meiden, vandaag idd de dag. Zo ff douchen, en dan richting zoetermeer, en vervolgens naar schipholā¦Zoonlief werd om 5 uur al opgehaald, die komt via Budapest terug. Volgens de planning land hij om 12.10 uur.Iedereen een fijne dag.
@Viva: JAAAA eindelijk komt hij weer thuis!! Mag hij gaan genieten van zn vrouwtje en kind op komst!!!
@Roanna: Ja⦠fijn voor kokkie, maar ergens(hoe eng en spannend ook) ook fijn voor jou. Een collega heeft er ook 1, noemt het zn āreservebatterijā ⦠omdat hij gewoon geen zorgen hoeft te hebben dat het fout gaat. Ik denk aan je⦠:kus:
@Bloemmie: Zo weer 1 achter de rug! Wanneer is de volgende??? Ik vind het zo knap van je, dat je de discipline kan opbrengen om gewoon te gaan zitten en te leren⦠echt zo knapā¦
ikke ook vroeg op, ga heel de dag met mn āneefjesā doorbrengen
@ viev veel plezier vandaag
@ beps dit was voorlopig even de laatste. de volgende kan ik zelf 1 week vantevoren aanmelden, dus moet ff kijken hoe of wat
Allereerst VIVA⦠ik wil jullie een hele fijna dag wensen. Zal best wel even emo zijn, maar toch ook wel weer een klein feestje he!!!
En voor je zoon:
THUIS.
@Beps: Och wel ja hoor. Ik denk er ook nog maar niet teveul over na, maar natuurlijk ontkom ik er niet aan en ach⦠ik heb ondertussen ook al 2 mensen ontmoet met zoān ding, dus hou me daar maar aan vast. Toch ook wel weer even fijn, dat te horen van jou collega!
@Linda: Heel veel succes en veul plezier vandaag met je nieuwe auto. Best wel weer ff spannend he!!! Ook veel veilige km gewenst.
@Bloem: En⦠wat denk je zelf hoe het ging gister? Ik heb er ook bewondering voor, maar dat had ik aleens laten weten he. Nog verder iets van solliās gehoord?
@TRL: Alles al in orde voor je weekendtrip Londen?
Nou meiden⦠drink ff mijn bakki leeg en dan even aan de rituās
zo ik zo richting bilthoven⦠@viva: fijne dag en geef je zoon maar een grote knuffel @beps: krijgt of heeft inmiddels koffievisite en daarna weer werken?? @TRL: gaat bijna richting london⦠ooo beetje jaloers harrods in kerstsferen denk ik nu wel onderhand⦠ik vond het er super heel london!! Alleen een oude vriendin wou perse naar het standbeeld van peter pan! 2 uur gezocht in een park en ik denk een beeld van ongeveer 50 cm⦠pfffff hahaha maar goed het was een mooie park. @linda: nu nog aan het werk, vanavond nieuwe auto ophalen!!!
Roanna,ja hotel is ook geregeld zitten niet in London zelf,maar zon 35 minuten treinen ervan daan,leek ons makkelijker aangezien we zondagochten vroeg al weer naar het vliegveld moeten,hebben het hotel geboekt bij booking.com.
Koliboli,harrods is idd al in kerssferen,denk wel leuk om te zien,maar heb niks met kerst als ik daar nu al denk,lopen de rillingen me al over de rug.
Linda,vanavond dan eindelijk je auto ophalen,veel rijplezier.
Viva : als het goed is dan is je zoon nu net geland, heel fijne dag met de complete familie weer thuis
Linda : jij mag dan ook eindelijk je nieuwe auto ophalen, veel veilige km er mee hoor
Bloem : jij een fijne dag met je neefjes
Roanna : blijft in dr eigen ritme : dus vandaag aan de rituelen
Trl : al ga je maar naar Harrods om het gebouw te bekijken, het blijft spectaculair
Beps :heeft koffievisite, altijd gezellig
Jac : is op weg voor controle in het ziekenhuis
@cyn
Nog steeds boven op die roze wolk, nog een paar weekjes en dan is het zover.
@viva
Gezellig weer samen met zoonlief, toch altijd weer lekker als ze weer veilig en wel zijn teruggekeerd. Ook leuker voor je schoondochter, nu kunnen ze de zwangerschap verder samen beleven.
@bloem
Weer een examen achter de rug, was het een beetje te doen?
Je heb zeker nog steeds geen uitslag van je eerste examen?
Leuk hoor om je 's morgens wakker te bellen voor een sollicitatie, als je nog niet wakker bent dan kun je natuurlijk niet helder denken⦠jammer.
@roanna
Met kokkie alles prima en jij op naar de operatie. Gelukkig dat je nu ook mensen kent bij wie alles goed gaat, toch wel een fijn om goede berichten te horen.
@beps
Alles goed met de drie honden?
En hoe gaat het eigenlijk met de verbouwing van de buren?
@trl
Bijna naar London, maar niet voor de kerstsfeer
@raak
Nog steeds lekker in het zonnetje en volop genieten daar.
@linda
Vanmiddag je nieuwe auto, veel plezier ermee.
@jac
Weer naar de dokter geweest, gaat het nu wel beter of blijft het zeuren.
@miere
Hoe gaat het nu met je askim, ligt hij nog steeds in het ziekenhuis?
hallo allemaal,
Ik net terug van doktersbezoek. DInsdag moet ik weer onder de CT scan aan de hand daar van gaan ze kijken of de klier die er niet hoort te zitten aan het groeien is of niet.
Daarna weer verder beleid afspreken. Dus goed dat ik weer even geweest ben.
Hallo Allemaal
Ik zou echt niet weten waar ik dit moet plaatsen,dus probeer ik het hier maar.
Wij zijn uitgenodigd voor een bruiloft in Istanbul, maar nu weet ik niet wat de gewoonte daar is wat betreft cadeau voor het bruidspaar enz.
Hopelijk kunnen jullie me wat wijzer maken.
Alvast bedankt!!!:cheer: