Turkish Tea Time

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Raak,lekker wezen stappen.

Miere,dan ben je je vakantie zo weer vergeten he,lijkt het al weken geleden dat je er was.Wat heeft je askim?

Viva,nog 1 dagje en dan eindelijk je zoon weer in je armen.

Ik wakker, zo richting Alkmaar mn nicht(de oudste) is jarig.
Rubbie blijft thuis, de meisjes ook :wink:

Dus: Tot vanavond of morgen

Beps: oh oh… Ik berg me alvast :wink:

mogguh
ikke gisteravond vroeg naar bed gegaan en heeeeel diep geslapen… tot ik net werd wakkergebeld door iemand van uzb over een vacature waar ik gisteren gereageerd heb…
ze begon allemaal snel vragen te stellen, dus ik met mn groggy stem antwoorden en ik was nog niet helemaal wakker, dus toen ze vroeg of ik mn salariseis zou willen bijstellen, zei ik nee (gat leek me nogal groot) en toen ik ophing, en wakker werd, besefte ik pas welke baan dit was :crybaby: kan wel janken, daarvoor had ik het misschien wel gedaan of igg iets meer over het bedrijf en functie willen weten… archhh stomme koe…

Bloem,kan je niet terug bellen dan en het even uitleggen.

mmhh nou ja okey… nadat ik dus klaar was met mn hoofd tegen de muur te bonken van stupiditeit, teruggebeld en nu is het ineens van: er zijn al kandidaten geweest en ik weet niet of het bedrijf nog meer wil zien… beetje terugkrabbelend dus :tssk:

nou ja goed, ze gaat even kijken of het bedrijf nog meer mensen/mij wil zien… afwachten… dus…

Ik zou het UZB ook zeker uitgelegd hebben dat je nu in tijd van 2 mnd al een halve studie erop had zitten, ze je vanmorgen wakker belde, en dat je niet eens de tijd had om ‘je gedachten te ordenen’ … daar is een UZB heel gevoellig voor, studie…
PRUT zeg…:kus:

nou ja, dat idee had ik dus niet echt, want ze begon met vragen af te vuren hoe ik dacht dat te gaan doen, studie + 40h in de week, en of ik bijwijze van morgen kon beginnen … etc.etc… was echt een eerste graads kruisverhoor…

maar goed, kan er nu nix meer aan veranderen, tis echt afwachten…

Goedenmiddag ladies. :dag:

@Bloem: Tsss… wat een toestand dan even vanmorgen he. Nou, weer ff afwachten dus. Lijkt me ook wel even zo rauw op je dak komen zo s’morgensvroeg als je nog maar net wakker bent. Pffff…Maargoed, wie weet.

@Beps: Veul plezier bij de verjaardag in Alkmaar.

@Viva: Alleen maar druk druk druk met van alles en nog wat. En dan morgen… tja, daar wil je dan wel klaar voor zijn. :cheer:

@Cynthia: Nog kunnen slagen voor winterkleding voor askim? En dan te bedenken dat je in Turkije zulke mooie truien en vesten voor een habbekrats op de markt kunt kopen. Maarja… jij mag 'm hier ook wel verwennen toch!! :wink:

@Miere: Oh meid, wat een pech dan op je werk zeg. Moet je toch niet aan denken. Hopenlijk met je askim alles weer goed, al weet ik ff nie wat hem mankeerde. In ieder geval, beterschap voor hem.

Met kokkie gaat het prima. Hij hoeft niet meer terug te komen bij de cardioloog, maar daarintegen ik wel. Ik verwacht over een paar weken/maanden een operatie van een pacemaker, maar moet hiervoor eerst nog allerlei onderzoeken ondergaan. Komt goed! Verder voel ik me momenteel goed/uitstekend. Ook het thuis zijn nog steeds… heerlijk. :cheer:

@Raak: Oh, wat ben ik jaloers. Breng een beetje warmte mee hier heen. :dag: Geniet de laatste paar dagen nog even hoor!

Fijne dag iedereen verder.

Roanna: ja heb inmiddels 2 vesten op de kop getikt… Dus als hij het echt heel koud heeft, dan kan hij die mooi aan :wink:

@Cynthia: Oh, goed voor hem gezorgd dus. Als hij het dan nog koud heeft, druk je hem maar lekker tegen je aan. Ook lekker warm. :stuck_out_tongue: :wink:

Roanna: lijkt me goed :wink: :wub:

Hallo vanaf het zwembad :slight_smile:
Cyn : goed geslaagd voor winterkleding
Miere : grote problemen op het werk, dan ben je de vakantie weer snel vergeten he
Bloem : oeps, klein foutje gemaakt vanmorgen
Beps : lekker in dr uppie naar een verjaardag
Viva : megadruk op het werk en voorbereidingen treffen voor de thuiskomst van zoonlief morgen
Roanna : kokkie hoeft gelukkig niet meer voor controle. Met jou komt het ook wel goed hoor meisje:kus:
Trl : jij staat nu al lekker een tijdje bovenaan voor je uitstapje naar Londen he

@cyn: winterkleren aan het kopen voor M.
@raak: aan het genieten van haar laatste weekje op bonaire
@trl: mag binnenkort naar Londen toe, ben er zelf nog nooit geweest maar lijkt me echt leuk om daar naar toe te gaan
@roanna: kokkie hoeft niet meer terug te komen, maar roanna wel, hoop dat je snel aans de beurt bent
@viva: gaat vanaf volgende week een extra dag werken, ivm drukte?, hoe is het momenteel met je vader
@mierre: wss askim volgende week naar hoop dat het niet ernstig is, hoe gaat het het herstel van crazymar?
@bloem: balen dat het vanmorgen zo gelopen is, hopelijk bellen ze je terug met terug dat er toch nog meer mensen op gesprek mogen komen
@beps: is de hoofdpijn al weg? gefeliciteerd met je nichtje
@koliboli: over twee dagen hebben we onze shopdate, heb er zin in
@wensy: wat een schatjes, in januari weer lekker samen op vakantie
@mk: druk?

Hopelijk ben ik niemand vergeten!

Nog een nachtje slapen en dan is het zover en mag ik mijn nieuwe auto ophalen, het wachten heeft nu wel lang genoeg geduurd haha. Heb echt zin in morgen. Eerst werken van 9.-18 uur, daarna snel naar huis om te eten en dan samen naar de garage om de auto op te halen. Volgende week nog een weekje werken en daarna lekker een weekje vakantie. Ga ik ong 3 dagen naar mijn ouders toe.

@linda: krijgt morgen eindelijk haar nieuwe auto
@beps: heeft een verjaardag
@cyn: 2 vesten gekocht voor askim
ik heb nu weekend… morgen naar het ziekenhuis…

@koliboli: voor de klachten die je al heel lang hebt?

ja ik blijf onder de aandacht van de arts

zo ikke ook weer terug van mn examen, ben helemaal gaar :retard: dat autorijden enzo :retard: en terug 2.5 uur file gereden… bleghhh