Hoi, even weer gedag zeggen. Ik alweer volop aan t werk, en meteen de hoofdprijs, toen ik maandag begon, een kapotte koelcel. Gevolg: alles weggooien wat erin zit, (alles was 23 graden!) maar eerst regelen dat er toch wat te eten is voor mijn gasten tijdens de lunch. Chaos!! En dan alles tellen wat weggegooid moest, en nu nog uitrekenen wat de schade is. Veel extra werk dus.
Thuis een ziek hondje, loopt nu met een lampekap om zān nek omdat ie niet aan zān pootjes mag bijten, en ik weer 80 pleuries armer, grrrr.
Verderā¦Crazy weer thuis, aan t herstellen, askim nog steeds in t ziekenhuis, maar het gaat gelukkig wel heel goed met hem, waarschijnlijk volgende week dinsdag naar huis, helaas nog steeds niet mijn huis.
Was ik verleden week nog in Adana eigenlijk???
@ Beps, ff gemist, hebben jullie er nou een hondje bij, of moet ie nog komen?
@ Bloem druk en braaf aan t studeren, ik vind dat zo knap, als je die discipline op kan brengen, ik weleens een thuisstudie geprobeerd, maar ik kan het niet. Hoe was het in Leiderdorp afgelopen eigenlijk?
@ Wendy lekker weer op vakantie, dit keer naar de sneeuw, kan best leuk zijn, maar mij niet gezien. En leuke jonge katjes, schattig hoor.
@ Viva erg druk op werk, en snel weer je zoon in je armen kunnen sluiten, en gaat alles goed met de zwangerschap? Ik krijg er ook weer eentje bij, een kleinkind dan, hĆØ, dit keer van mān oudste zoon. Eind mei ongeveer.
@ Cyn wacht vol spanning af, heel bijzonder, hoor. Hoe lang is de bedoeling dat hij blijft?
@ Roanna vermaakt zich nog steeds prima zonder het werk, hoe ist nu met de gezondheid van jou en kokkie?
@ Linda wil op de koffie, maar Beps is te druk
@ Iemand heeft nieuwe sappies(of jullie allemaal??)
@ En Raak geniet nog steeds daar, je word alweer poepiebruin zeker?
En nu weet ik het niet meerā¦
Voor de facebookvrienden, mijn fotoās staan erop, als je ze wilt zien moet je even kijken, want ik ga ze er binnenkort wel weer af halen, om problemen te voorkomen, zeg maar.
Nou groetjes allemaal, slaap lekkerā¦