Turkish Tea Time

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Ik ook weer wakker, gister vrijwel meteen naar bed gegaan(rond 20-20.30…) en heerlijk geslapen. Nu even het huis, boodschapjes(eten chili-con-carne vandaag) en dan… mag ik weer werken hihi…)

@Wendy: Lekker hoor, groot gelijk, lekker genieten. Hoe is het met de kittens(of zijn ze er nog niet??) En ja dat sappie zit zalig haha

Hier lekker een dagje vrij… Wel vanmorgen mijn kleine vriendje dood in zijn kooitje… Dus stil hier in huis… :frowning:

Straks shoppen voor M. Heb er nu al zin in haha :slight_smile:

@ beps,
ja heerlijk nog effe samen weg, weer is wat anders dan zon zee en strand.
De kittens zijn er inmiddels al bijna 2 weken, het zijn er 5.

5 kittens!!

foto’s!! hahahaa

mogguh

@ cyn owh zielig… ga je een nieuwe nemen?

Wendy,lekker een wintersport geboekt,en 5 kittens leuk hoor.

Bloem,al een datum voor de sollicitatie?

Viva,druk op het werk en systemen die niet goed werken.

Cyn,shop ze.

@bloem
ga ff foto’s op de laptop zetten

hierbij wat foto’s van onze kittens

Bloem: nee denk het niet… Deze was echt handtam… en dat is toch wel lastig voor elkaar te krijgen…

Wendy: aaaaaw :wub:

@ cyn jammer
@ wendy owhhhhh lieffffff :wub:

dat tijgertje blijft bij ons, de rest gaan naar andere gezinnen.

AAAAAHHHHHH wat een heerlijke moppies Wendy!!! En lekker nog een klein monster erbij…leuk hoor…

@Cyn: Das wel zielig… Handtam maken kan heel ā€˜makkelijk’ met voertjes… maar het is wel werk, dat is met alle diertjes helaas zo (behalve als je ze volwassen krijgt zoals bij Mirai hihi!)

Goedenmiddag all. :dag:

Ik zal me ook ff melden. Niets bijzonders hoor. Net even samen de griepspuit gehaald bij de HA en meteen nog even wat schapjes meegenomen.

@Cynthia: Oh, best sneu dan he. :kus:

@Wendy: Nou gezellig toch zo even met z’n beidjes op de lange latten. Enneh… die poesjes… zo lieffff.

Verder iedereen druk ckers, want het is zoooo stil momenteel. Nouja, moet ook kunnen he!!!

latersssssssssss :dag:

Winterdipjes…hihi

Ik op het werk, de hondjes uitgelaten, drijfnat haha…
Tot laterssss

Hey meiden, nou ik zit in een stroomversnelling op het werk, geen tijd om adem te halen. Systeem idd bagger… nu thuis en gegeten, vanmiddag al uit het werk, de kamer strak getrokken, morgen naar paps, bovenboel, boodschappen, met de auto van hubs naar de garage en vrijdag naar schiphol…pfffff zo druk als een klein baasje.
Heb kittens voorbij zien komen, wat een poepies, en wendy en J. ook nog naar de wintersport.
Cynnie met een leeg kooitje blijft zielig toch? Voor de rest griepprikken, en winterdipjes.
Ik heb geen last van een winterdip, maar last van tijd te weinig.

Griepprik volgende week donderdag zag ik voor mij…
Hier ook giga druk dus.,.,…

Hoi, even weer gedag zeggen. Ik alweer volop aan t werk, en meteen de hoofdprijs, toen ik maandag begon, een kapotte koelcel. Gevolg: alles weggooien wat erin zit, (alles was 23 graden!) maar eerst regelen dat er toch wat te eten is voor mijn gasten tijdens de lunch. Chaos!! En dan alles tellen wat weggegooid moest, en nu nog uitrekenen wat de schade is. Veel extra werk dus.
Thuis een ziek hondje, loopt nu met een lampekap om z’n nek omdat ie niet aan z’n pootjes mag bijten, en ik weer 80 pleuries armer, grrrr.
Verder…Crazy weer thuis, aan t herstellen, askim nog steeds in t ziekenhuis, maar het gaat gelukkig wel heel goed met hem, waarschijnlijk volgende week dinsdag naar huis, helaas nog steeds niet mijn huis.
Was ik verleden week nog in Adana eigenlijk???

@ Beps, ff gemist, hebben jullie er nou een hondje bij, of moet ie nog komen?
@ Bloem druk en braaf aan t studeren, ik vind dat zo knap, als je die discipline op kan brengen, ik weleens een thuisstudie geprobeerd, maar ik kan het niet. Hoe was het in Leiderdorp afgelopen eigenlijk?
@ Wendy lekker weer op vakantie, dit keer naar de sneeuw, kan best leuk zijn, maar mij niet gezien. En leuke jonge katjes, schattig hoor.
@ Viva erg druk op werk, en snel weer je zoon in je armen kunnen sluiten, en gaat alles goed met de zwangerschap? Ik krijg er ook weer eentje bij, een kleinkind dan, hĆØ, dit keer van m’n oudste zoon. Eind mei ongeveer.
@ Cyn wacht vol spanning af, heel bijzonder, hoor. Hoe lang is de bedoeling dat hij blijft?
@ Roanna vermaakt zich nog steeds prima zonder het werk, hoe ist nu met de gezondheid van jou en kokkie?
@ Linda wil op de koffie, maar Beps is te druk
@ Iemand heeft nieuwe sappies(of jullie allemaal??)
@ En Raak geniet nog steeds daar, je word alweer poepiebruin zeker?
En nu weet ik het niet meer…

Voor de facebookvrienden, mijn foto’s staan erop, als je ze wilt zien moet je even kijken, want ik ga ze er binnenkort wel weer af halen, om problemen te voorkomen, zeg maar.
Nou groetjes allemaal, slaap lekker…

@Miertje, Ja Miertje(haha, ze heet mirai, noemen haar Miertje) is er al, nu 1 week, en het gaat heel goed(kijk maar even op mn logje…www.aiji.nl )

Haha, leuk, een naamgenoot, moet haar dan maar gauw eens komen bekijken, m’n petekind!

Goedemorgen all, ik net terug van het stappen, heb het bloedheet lol2lol2
Bijgelezen maar nix blijven hangen, kom laters wel terug. Nu maar eerst lekker :slapen: doei :dag::dag: