Hey meiden ben er wel, maar heb het heel druk op mijn werk, dus even bijlezen, en dan snel weer door. Heb vanaf volgende week een uitbreiding in mijn uren dus werk ik een dag extra.
bloemmie weer een sollicitatie
Beps druk, en hoe gaat het allemaal met de meisjes…en nieuwe benches gekocht.
Raak vandaag naar het park, toe maar.
Nee ik geen vakantie deze week helaas.
Vrijdag heerlijk zoonlief weer ophalen lang geleden dat ik hem gezien heb…vanaf 15 april niet meer, dus vind het heerlijk dat hij weer terug komt.
Iedereen werkse…ik weer snel door.
Viva : oeps dan heb je het druk ipv vakantie lol2
Cyn : ben 3 nov. weer terug
Ja ik heb nog steeds hoofdpijn maar begint onder controle te komen. Zo naar t werk.
@Raak: gewoon genieten daar en nog lekker 1 week. Hier koud en guur dus…lekker genieten
@Viva: druk en bijna je zoon er weer. Lekker weekend dus in t vooruitzicht
@Cyn: shoppen is dr hobby en nu voor M ist nog leuker toch lol2
Beps: haha ja ik moet wel… Arme jongen… heeft alleen maar t-shirts met lange mouwen… Dus gaan maar even 3 vesten ofzo kopen… ![]()
zo ik zondag naar amsterdam geweest. Heerlijk geshopt en ja 1 boek gekocht meer niet haaahha.
Maar goed ben ontzettend druk dus wel bijgelezen maar niet gereageerd.
Maar goed wie is niet druk he hahahaha
Zijn echt de maanden voor de feestdagen.
Jac: netjes hoor maar 1 boek gekocht ![]()
ja goed he maar ik denk dat ik aankomende weekenden meer ga kopen, maar in amsterdam waren gewoon geen koopjes…
En ik heb nog al wat winkeldagen voor de boeg…
Ik ondertussen op het werk, hoofdpijn komt weer op, misselijkheid ook…
Ik hoef gelukkig maar 4 uurtjes… maar toch…
Shoppen: 1 nwe printer, en een kado voor mn nichtje voor donderdag…
NOu thuis doet ha het wel, zal wel weer een instelling zijn op het werk, daar hebben ze mijn profiel gereset omdat de helft van het nieuwe programma het weer niet doet zoals gewoonlijk…grrrrrr. Nou ja heb toch bijna geen tijd om iets te doen.
Beps…kassiean he. Lekker migraine zo te lezen.
@jac: ja, want zaterdag gaan wij gezellie samen shoppen, heb er veel zin in
@Beps: Oeiii…, da’s minder dan. Werkse nog even. :dag: Molletje misschien of al?
@Raak: Hou het gevoel nog ff vast he!!! :cheer: :zon02:
@Viva: Op naar een leuk weekend. Heerlijk dat ie weer thuis komt en hopenlijk ook even thuis blijft.
Ik kwam net in level 60, geeft ie ook niet aan en dat terwijl ik op windows 7 en IE 8 zit nu. Snap er de ballen soms niet meer van.
Nu ff eten. Laterssssssssssss:dag:
Zoonlief zit in de ict…windows 7 en ie 8 bijt elkaar, staat ook volop op het internet, dus ikke geen ie 8
Nou ik ga zo naar huis. Heb gillende hoofdpijn, zit nu aan de molletjes met brufen(zoals het ziekenhuis het voorschrijft…) maar het zakt maar half. Lekker op tijd mn bedje in.
HA: zit bijna in level 63… maar vandaag geen fut gehad…
@beps: beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter
Ik lig al vanaf 15 uur op de bank, wat ben ik moe
@viva: hoe gaat het met je schoondochter?
Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Zo, ik dacht ik ga nog ff kaike hier en wat zien ik???
@Wendy: Harrdstikke leuk. Gaan jullie skieen? :cheer: Eens een keer wat anders he!!! Tja, zeg heel eerlijk mij nie gezien, maar ik gun iedereen zijn/haar vakantie en ach… as ge maor leut het toch!!!
Weer mooie plaatjes vanuit de sneeuw. Leuk voor jullie hoor. Ga je alleen met J. of gaan er nog meer mee en hoe gaan jullie. Met de auto, trein of vliegen?
Pastte de spijkerbroekie-shappie die je laatst in Utrecht had gekocht?
@Viva: Ik gebruik die windows 7 en IE 8 nu 2 dagen op de klepdoos en heb tot nu toe nergens problemen mee. Maarja… zoals gezegd, ik heb er dan verder ook de ballen verstand nie van. lol2
@ Roanna,
We gaan lekker saampjes… tis voor ons al effe geleden dat we zijn wezen skieen.
Ga ook liever naar de zon, maar zo’n wintersport is ook weer is leuk.
de spijkerbroek shappie paste goed hoor, zitten heerlijk
Slaap lekker allemaal en tot morgen
@wendy: gaaf dat jullie weer een vakantie geboekt hebben, ik ben nog nooit op wintersport geweest