hahaha briljant! ![]()
FANTASTISCH
wij terug uit het bos heerlijk gewandeldā¦
tis hier ook echt super mooi weer⦠lekker hoor
kan er alleen natuurlijk niet van genieten want ik zit hard te studeren trots
Ik vind het ook heel dapper hoor, dat je je zo zit āuit te slovenā zodat je dit maar vast gehad hebtā¦
Wij hebben nieuwe benches gekocht voor de dames beneden, en dan⦠dan kunnen die ook weer lekker rustig liggen(grotere voor boven hadden we al)
nu,⦠eten en rubbie naar bed(nachtdienst) en dan⦠klaarā¦ik ook de dag om
@Bloem: Maar je doet het ergens voor he!!! Wie weet waar het allemaal nog eens goed voor is. ![]()
@Beps: Zo, weer een rib uit het lijf, maarja⦠de meisjes moeten s,nachts ook goed onder de āpannenā zijn.
@TRL: Heb je nu alles kunnen regelen voor je tripje Londen?
Raak nog niet gespot vandaag. Moet zeker even bijkomen van de beachparty. :cheer:
Die mopjes over Feyenoord had ik gisteravond al gehoord. (twitter) Kun je nagaan wat zoiets teweeg brengt. lol2
Ik heb weer een lekker rustig en ook :zon02: dagje gehad. Even de boel een bietje strak getrokken, schappies gedaan, naar de dealer geweest, want we waren niet helemaal tevreden met het resultaat, maar alles is nu opgelost en nu zo ff eten.
Laterssssssssssss :dag:
Het nieuwe stadion van Feijenoord wordt van hout gemaakt: Hout werkt tenminste ⦠lol2!!!
@Roanna: We hadden voor boven en beneden 1 bench⦠dus CHira in de bench, Aiji losā¦
Maar Mirai is ook een bench hondjeā¦dus⦠nu beneden 2 nwe, iets kleiner⦠en boven de groten⦠Helemaal goed⦠zo een butding kost gewoon 40-50 euro :retard: :crybaby:
@beps: gebruiken jullie die alleen 's nachts of ook als jullie allebei weg zijn?
als we weg gaan , slapen gaan, als Mirai eten moet, in zulke situaties gaan ze huppelend de bench in. daar krijg je koekjes enzoā¦
nou ik ga aan de koffie
@beps: oh zo, welke dagen/middagen ben je meestal vrij? kan ik keertje lansgkomen voor kop koffie
momenteel is het vrij druk, Linda. Veel thuis aan het werk, en vergaderingenā¦
Als het wat rustiger wordt geef ik wel een gil
@beps: is helemaal goed, ik hoor het dan wel, wil graag keertje jouw kant op komen, is alweer lang geleden
Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
En de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ik ook weer wakker maar nog even lekker in mān bedje. Btje hoofdpijn dus ik doe lekker rustig aan. Eerst ff douchen dan de meisjes en dan meld ik me wel weer
Ik ook weer wakker en alweer op het werk⦠Morgen lekker vrij, dus eens wat winterkleding voor M. scoren morgen⦠Anders gaat hij echt dood hier ![]()
Verder hier erg rustig⦠Beps nieuwe bench gekocht, Linda die op de koffie wil, maar Beps die het druk heeft. En Bloem die hard aan het studeren is, petje af! Roanna bij de dealer langsgeweest, en nu weer tevreden⦠![]()
En ik⦠ik nog steeds in een roze wereld met mijn roze bril op een roze wolk ![]()
mogguh
ook ik een beetje een moeilijke start dus in bedje blijven liggen⦠gaap.
werd wel wakker, ff mn mail checken en heb weer een uitnodiging voor een solli gesprek. gewoon hier bij mij in de woonplaats, dus lekker dichtbij
moet alleen nog ff afspreken wanneerā¦
Mogge ladies.
Wij zijn al even naar de markt hier geweest en nu ff aan het 2e bakkie.
@Cynthia: Volhouden zo he!!! :wub: Bijna⦠nog eventjes.
@Bloem: Nie gek dan. Hopenlijk is het wat. Succes weer hoor!
@Beps: Nog steeds last van hoofdpijn of alweer druk bezig?
Verder erg rustig hier. Zal wel aan het weer liggen. lol2
Latersssssssss :dag:
Even nog naar Jill zwaaien. Zie dat ze online is. :dag: Hopenlijk alles goed met je meissie.
Roanna: ik hou het nog wel ff vol hoor!!
Komt helemaal goed ![]()
Goedemorgen/middag all
Hier alles ok, we gaan veel weg nu en 's avonds terug, dan is het bij jullie 04.00 dus niemand meer online he haha
Viva : ook al een paar daagjes niet gespot, heeft ook vakantie denk ik
Roanna : auto nog een keertje teruggeweest
Cyn : nog op een rose wolk, goed zo
Bloem : hard aan de studie en nog een solli lopen
Beps : is weer potje los, heeft nieuwe benches gekocht
Ik ga nu ontbijten (is hier half acht) en dan gaan we een hele dag naar het nationale park, dus tot ergens veeeeeel later
Fijne dag verder all:kus:
Raak: :dag: veel plezier! Hoelang blijf je nog?? :kus: