Turkish Tea Time

Is iedereen in een winterslaap daar in het koude Holland???lol2lol2
Roanna : makkelijk he als iemand weet hoe alles werkt
linda : goed geslaagd, helaas aan mij ook niet besteed hoor kamperen
Trl : op naar alweer een verjaardag, doen ze tegenwoordig vaak hoor een patatkraam laten komen. Ook op feestjes 's avonds voor volwassenen
Veel plezier. Wij straks (nu nog veels te vroeg) naar een beachparty
Fijne zondag all :dag::dag::dag:

goedemiddag allemaal, wij vandaag een dagje helemaal niets

Goedenmiddag.

Tssss…ik geloof het ook Raak, iedereen is in winterslaap… lol2

Hadden ze slecht weer voorspelt en moet je nu kaike. Stralend :zon02: netje de hele dag al, maarja, misschien wel stilte voor de storm.

Lekker wat geklungeld thuis en nu even rust op de plaats. Oh, ik hoor net dat Ajax achter staat met 2-0. Nouja… LB. lol2

@Beps: Werkse! :dag:

Ladies een fijne zondag nog en vast wel tot laters ergens. :dag:

@roanna: het staat inmiddels 2-1

@roanna: 2-2

Ohh zooo lekker druk, echt lekker… gewoon lekkker doorwerken enzo…

:kus: voor iedereen :dag:

@beps: dat werkt het fijnst het als het lekker druk is

@beps: :kus:voor jou

Zooo bijna klaar dus…

hoi hoi

vanochtend vroeg op voor de bodypump maar dat ging niet zo goed, kon het niet bijhouden, trillende handen en armen en duizelig. nu terugkomst meteen mn bedje ingedoken en voel me nog steeds niet helemaal lekker

Beps : weer klaar met werken
Bloem : oeps dat klinkt als teveel geforceerd gedaan, rustig aan he meis
Linda : keurig de stand steeds doorgegeven
Roanna : heeft vandaag een bijzonder zonnige dag

@Bloemmie: Rustig aan he… dat klinkt niet goed, wat extra suikers vandaag…

Ik net lekker met de meisjes en Rubbie een klein rondje gelopen… heerlijk hoor…

Wowwww…ik wilde Rotterdam bellen en drukte dus op 010… maar… het is veranderd. Het is nu 10-0. lol2 lol2 lol2 Wie is hier voor Feyenoord? lol2

@Linda: Ja, ik had het op een geven moment ook door, maar jou cluppie heeft het in ieder geval weer goed gedaan. :cheer:

@Beps: Oh, wat gezelli zeg. Gaat het goed nu met 3 hondjes thuis? Is het allemaal bij te houden? Gelukkig rubsie weer lekker thuis. Scheelt ook vast.

@Bloem: Inderdaad. Dat klinkt zeker niet goed. Dat overkwam onze zoon ook regelmatig bij het sporten, maar weet nu dat hij altijd iets van suikers bij zich moet hebben en nu gaat het goed. Enneh… niet te he!!! :wink:

@Raak: Is het nog een bietje uit te houden daar? Geniet nog ff van jullie laatste weekje. Is J. nog geslaagd voor zijn doel op Bonaire?

@roanna: ja mijn clubbie heeft t weer goed gedaan, in ieder geval de uitslag dan vond t spel niet geweldig

@roanna: mijn oude baas is voor feyenoord, zat nog te denken om hem een sms te sturen uiteindelijk maar niet gedaan weet niet hoe hij hierop reageert haha

wat een rust hier vanavond

slaap lekker allemaal en tot morgen

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

HAHAHAHA… ik wist het nog niet van Feyenoord… maar… zoooooooo zeg… net driftig met J&H hierover gelachen(rubbie geeft geen ruk om voetbal) pfff wat een toestand zeg haha…

Ik dus wakker, hiernaast herrie omdat er een dakkapel wordt geplaatst, de auto staat al om de hoek zodat we zo even naar t bos kunnen met de meisjes(rubbie gaat vanavond de nachtdienst in…)

:dag: voor iedereen en ik ga eens poetsen hier

Beps,
Wegens omstandigheden heeft de gemeente Rotterdam besloten om het netnummer te wijzigen van 010 naar 10-0.
Excuses voor het ongemak!!!

In de 10de speelronde in de 10de maand van 2010,wordt Feyenoord met **10-0 **en met 10 man teruggestuurd naar **010 **